01-10-2013, 01:09 AM
(01-10-2013, 12:49 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δηλαδή αυτή τη στιγμή που δε συνδέεται με το Μετρό, εξυπηρετεί ουσιαστικά; Εκτός αν οι κάτοικοι της Γούναρη γουστάρουν να πηγαίνουν Πλ. Γλυφάδας και να παίρνουν Α3/Β3 ή Α2. Τότε, δεκτό!
Ο κάτοικος της Γούναρη σίγουρα δε θα πάρει το 128 για να πάει προς Αθήνα. Θα το πάρει άμα θέλει α) να κατέβει στο κέντρο της Γλυφάδας για δουλειές ή αναψυχή, β) να πάει σε κάποια άλλη συνοικία της Γλυφάδας ή γ) να πάει Πειραιά (μέσω Πλατείας Γλυφάδας). Ο ρόλος της γραμμής είναι καθαρά τοπικός.
Κατα τη γνώμη μου δεν πρέπει σώνει και καλα να φτάνουν όοοοοολες οι γραμμές σε κάποιο σταθμό μέτρο, αλλά να υπάρχουν και γραμμές με τοπικό χαρακτήρα. Τώρα, εαν η λειτουργία μιας τοπικής γραμμής δεν είναι οικονομικά βιώσιμη, τοτε το κόστος αυτό μπορεί να μετακυλιστεί άνετα στον Δήμο που επωφελείται απ' την ύπαρξη της γραμμής αυτής. Εαν για παράδειγμα το 128 είναι οικονομικά ασύμφορο, τότε μπορεί ο Δήμος Γλυφαδας να καλύπτει μέρος ή και το σύνολο του κόστους λειτουργίας της γραμμής. Όπως ακριβώς έγινε με το 624 ή όπως γίνεται με τα 322/323.