01-10-2013, 12:20 AM
(30-09-2013, 12:59 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Επηρρεασμένος απ' τα παραπάνω ποστς, πιστεύω θα μπορούσε να γίνει το εξής:
109: Θα μπορούσε να αναλάβει το κομμάτι της Κ. Ηλιούπολης (πρώην 208). Μετονομασία σε ''108 ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ''. Η αναστροφή στην Λ. Βουλιαγμένης είμαι σχεδόν βέβαιος οτι γίνεται.
Α4: Γίνεται τοπικό ως Στ. Άλιμου καλύπτοντας το σύνολο της Λ. Κύπρου. Μετονομασία σε ''150 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ''. Η σύνδεση Αργυρούπολης-Κ. Ηλιούπολης συνεχίζει να υπάρχει με το 140.
154: Μπορεί να πάει Στ. Ελληνικού κατεβαίνοντας την Ιασωνίδου και ταυτόχρονα να επεκταθεί έως την Άνω Βούλα. Ονομασία: ''154 ΑΝΩ ΒΟΥΛΑ – ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ'' Το 128 καλύτερα να μείνει ως έχει, γιατι ουσιαστικά είναι ενδοδημοτική συγκοινωνία Γλυφάδας.
101: Θα πρότεινα να γίνει ''101 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ – ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΚΙ''. Διαδρομή: Σοφ. Βενιζέλου ντουγρού μέχρι τη Λ. Βουλιαγμένης (Πύρρωνος) - Λ. Βουλιαγμένης - Δωδεκανήσου – Ιωνίας – Θεομήτορος – Καλαμακίου - Λ. Ποσειδώνος. Έτσι α) επιτυγχάνεται η σύνδεση ολόκληρης της Σοφοκλή Βενιζέλου, β) ενώνονται τα δυο ''κέντρα'' του Άλιμου (Καλαμακίου-Δωδεκανήσου) και γ) αποκτά συγκοινωνία η Θεομήτορος. Το κομμάτι Σούρμενα-Στ. Άλιμος μπορεί να την πάρει άλλη γραμμή (πχ επαναφορά του 236).
Συμφωνώ με τα 109/Α4. Το 128 και να πάει Στ. Ελληνικό δεν χάνει την ενδοδημοτική σύνδεση στη Γλυφάδα.