30-09-2013, 01:35 AM
(30-09-2013, 12:59 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Επηρρεασμένος απ' τα παραπάνω ποστς, πιστεύω θα μπορούσε να γίνει το εξής:
109: Θα μπορούσε να αναλάβει το κομμάτι της Κ. Ηλιούπολης (πρώην 208). Μετονομασία σε ''108 ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ''. Η αναστροφή στην Λ. Βουλιαγμένης είμαι σχεδόν βέβαιος οτι γίνεται.
Α4: Γίνεται τοπικό ως Στ. Άλιμου καλύπτοντας το σύνολο της Λ. Κύπρου. Μετονομασία σε ''150 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ''. Η σύνδεση Αργυρούπολης-Κ. Ηλιούπολης συνεχίζει να υπάρχει με το 140.
154: Μπορεί να πάει Στ. Ελληνικού κατεβαίνοντας την Ιασωνίδου και ταυτόχρονα να επεκταθεί έως την Άνω Βούλα. Ονομασία: ''154 ΑΝΩ ΒΟΥΛΑ – ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ'' Το 128 καλύτερα να μείνει ως έχει, γιατι ουσιαστικά είναι ενδοδημοτική συγκοινωνία Γλυφάδας.
101: Θα πρότεινα να γίνει ''101 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ – ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΚΙ''. Διαδρομή: Σοφ. Βενιζέλου ντουγρού μέχρι τη Λ. Βουλιαγμένης (Πύρρωνος) - Λ. Βουλιαγμένης - Δωδεκανήσου – Ιωνίας – Θεομήτορος – Καλαμακίου - Λ. Ποσειδώνος. Έτσι α) επιτυγχάνεται η σύνδεση ολόκληρης της Σοφοκλή Βενιζέλου, β) ενώνονται τα δυο ''κέντρα'' του Άλιμου (Καλαμακίου-Δωδεκανήσου) και γ) αποκτά συγκοινωνία η Θεομήτορος. Το κομμάτι Σούρμενα-Στ. Άλιμος μπορεί να την πάρει άλλη γραμμή (πχ επαναφορά του 236).
Με 2 γραμμές να ενώνουν Ηλιούπολη με Άλιμο, ούτε ενοποιημένοι να ήταν οι δύο δήμοι!
Η σύνδεση Ηλιούπολης με Θεομήτορος και Καλαμάκι δε νομίζω ότι εξυπηρετεί και πολλά! Ακόμη και το παράρτημα του Υπουργείου Μεταφορών που υπάρχει στη Θεομήτορος, εξυπηρετεί μόνο το Νότιο Τομέα, στον οποίο δεν εντάσσεται η Ηλιούπολη.
Για τα Σούρμενα, ο αριθμός 248 είναι καλύτερος! Είναι και πιο πρόσφατο άλλωστε, από το 236.