30-09-2013, 12:35 AM
(30-09-2013, 12:03 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τώρα το βράδυ, έτυχε γύρω στις 22:30 να περνάω από το Μετρό της Ηλιούπολης, αλλά από την πλευρά της εξόδου που είναι προς Άνω Καλαμάκι. Κοιτώντας τον κόσμο στη στάση παραξενεύτηκα, λόγω και της ώρας, αλλά και του ότι δεν προτιμάται το εν λόγω σημείο από πολλούς επιβάτες, ώσπου λίγα λεπτά μετά μου λύθηκε η απορία.
Όλος ο κόσμος που περίμενε (περίπου 7-8 άτομα) επιβιβάστηκαν στο 109 που πέρασε εκείνη την ώρα προς Άνω Καλαμάκι και το οποίο έρχονταν άδειο σχεδόν!
Νομίζω ότι μία τροποποίηση της γραμμής είναι επιβεβλημένη. Τώρα θα βοηθούσε μία ενοποίηση με το παλιό 208, σε μία ενδεχόμενη κατάργηση του Α4; Ίσως και ναι.
Βέβαια, υπάρχει και το πρόβλημα του αν μπορεί ένα N1 να κάνει εύκολα την επί τόπου αναστροφή που χρειάζεται κάτω από το Μετρό της Ηλιούπολης για να πιάσει τη Σοφ. Βενιζέλου.
Προβληματίζομαι για το αν σε μία πιθανότητα εκτενούς αναδιάρθρωσης στα ΝΠ, ο σταθμός μετεπιβίβασης στον Αγ. Δημήτριο θα είχε κάποιο λόγο ύπαρξης. Εδώ πιστεύω ότι μπορεί να χρησιμεύσει κάποια τροποποίηση του 219, ώστε μέσω της Αγ. Βασιλείου να βγαίνει Βουλιαγμένης, να τερματίζει στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου και από εκεί μέσω της Ελ. Βενιζέλου (η οδός δίπλα από το Metro Mall), να βγαίνει Πριάμου και από εκεί την υπάρχουσα διαδρομή για Καλλιθέα.
Έτσι, αποκτά η περιοχή του Αγ. Βασιλείου σύνδεση με τον κοντινότερο σταθμό Μετρό, την οποία έχει απολέσει από τότε που καταργήθηκε η 113, αποσυμφορίζεται ο σταθμός μετεπιβίβασης στο Μετρό της Δάφνης και αποκτά ζωή και ο αντίστοιχος στο Μετρό του Αγίου Δημητρίου.
Το 109 όντως πρέπει να φύγει από τον Άγιο Δημήτριο. Το 219 μέχρι να φτάσει Άγιο Δημήτριο απ' τα στενάκια έχει φτάσει Δάφνη γλιτώνοντας ένα σταθμό μετρό χώρια που στην Δάφνη έχει πολλές δυνατότητες μετεπιβιβάσης για Βύρωνα/Ηλιούπολη κλπ.