29-09-2013, 10:43 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-09-2013, 10:43 PM από garvanitis.)
(28-09-2013, 09:47 PM)Pelham Express Έγραψε: Περιγράφω περιστατικό κακής χρήσης λεωφορείου ή βλάβης που σημειώθηκε πριν λίγη ώρα στο δρομολόγιο του 206 προς Αγ. Μαρίνα στο Ν1 με αριθμό 170. Ο οδηγός είτε λόγω βλάβης είτε λόγω αδιαφορίας το είχε στην ταχύτητα 2 αντί στο D με αποτέλεσμα το λεωφορείο να μένει στη 2α με ελάχιστη απόδοση και έντονο θόρυβο.
Κακή χρήση σε καμία περίπτωση. Η περίπτωση της βλάβης είναι πιθανή όμως... Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να επέλεξε την 2 αντί της D. Μερικοί από αυτούς:
Η περίπτωση της βλάβης στην πλακέτα της D (τότε όταν επιλέγεται το λαμπάκι της αναβοσβήνει)
Παρατεταμένη ανηφορική διαδρομή με συχνές στάσεις. Η επιλογή της 2 δεν επιτρέπει στο κιβώτιο να κάνει συνεχείς αλλαγές ανάμεσα σε 2η και 3η ταχύτητα και προστατεύει τόσο τα κινούμενα μέρη του όσο και το ίδιο από υπερθέρμανση.
Παρατεταμένη κατηφορική διαδρομή. Ξεκουράζει το retarder με παράλληλη λειτουργία του μηχανόφρενου και αποτρέπει την υπερθέρμανση.
Σε κάθε περίπτωση ο κινητήρας δεν παρουσιάζει ελάχιστη απόδοση αλλά μέγιστη με ανάλογη βέβαια κατανάλωση (πλην της περίπτωσης της κατηφόρας όπου αν δεν πατάει γκάζι ο οδηγός η κατανάλωση είναι μηδενική).