28-09-2013, 10:59 PM
(28-09-2013, 04:43 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κοιτώντας τα προγράμματα δρομολογίων της 302, αναφέρεται στην πρότελευταία στάση "ΠΑΠΑΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ" (μία στάση πριν την αφετηρία), ώρα διέλευσης του πρώτου οχήματος 05:34, που σημαίνει ότι στις 05:35 είναι στο σταθμό μετεπιβίβασης της Πλακεντίας.
Με δεδομένο ότι ο χρόνος διαδρομής που δίνεται στη γραμμή (με βάση τα στοιχεία από τη σύμβαση) είναι 55', τα 15' που μένουν μέχρι την επόμενη αναχώρηση του οχήματος (05:50), σε τι αποσκοπούν;
Και εννοείται πως δεν είναι μόνο η 302. Στο Χ95 βλέπεις ακόμη και 3 νταλίκες σταματημένες στην Όθωνος, για να μη θυμηθώ τα καλά του Χ70 ένα βράδυ, που είχε 4 οχήματα για 10' διαδρομή και 30' διάλειμμα.
Άρα η κακοδαιμονία του δικτύου της ΟΣΥ, δεν οφείλεται μόνο στην έλλειψη οδηγών, αλλά και στην κακή χρησιμοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού.
Συμφωνώ. Και στο Χ96 και στο Χ97 τα οχήματα κάθονται με τις ώρες στις Αφετηρίες/Τέρματα. Παρόμοιο είναι το 324 που του δίνουν παραπάνω χρόνο απ' όσο χρειάζεται και νομίζω και το 206 δεν χρειάζεται τόσο χρόνο διαδρομής καθώς είναι συχνό να κάθονται 2-3 206 στην Αφετηρία του. Επίσης, άλλες γραμμές που έχουν μεγάλους χρόνους διαδρομής σε σχέση με το δρομολόγιο που εκτελούν είναι τα: 115/116, 120, 124, 149/170, 155 και λογικά πρέπει να 'ναι και άλλα.