23-09-2013, 08:42 PM
(23-09-2013, 02:04 AM)georgio Έγραψε: Μιας και το ανέφερες έχει κάποιο πλεονέκτημα ή μειονέκτημα μια κυκλική από μια γραμμή με αφετηριά τερμα;
Επίσης με τις ακτινικες γραμμές έχουμε όφελος ή απώλειες στο θέμα λεωφορείων και οδηγών; Για παράδειγμα αν είχαμε τις γραμμες: 608 Ακαδημία-Γαλάτσι και 222: Ακαδημια-Νεκρ Ζωγράφου
Οι γραμμές διπλής (αφετηρία + τέρμα) έχουν το πλεονέκτημα συγκεκριμένων ωρών αναχώρησης και από τα δύο άκρα. Γιατί πχ σκέψου αυτόν που θα ήθελε να πάρει το 205 για να κατέβει Γλυφάδα. Μέχρι την 1/10 που θα γίνει διπλής, η γραμμή έχει αφετηρία/τέρμα στο Γκολφ και δεν ξέρεις καν πότε θα περάσει από Τερψιθέα προς Γλυφάδα!
Για τις ακτινικές, δεν ξέρω αν ήταν με το παλιό σύστημα, ποια θα ήταν η κατάσταση. Για τα 608/222 που λες, πιθανόν το 222 να το είχαν στο 6λεπτο (όπως τα 220/221) για να σηκώνει το Ζωγράφο και την Πανεπιστημιούπολη και το 608 να είχε ανά 9λεπτο ή 10λεπτο για να εξυπηρετεί το Γαλάτσι. Σίγουρα τα οχήματα θα ήταν λιγότερα, σε μία τέτοια περίπτωση, αλλά η εξυπηρέτηση δε θα ήταν η ίδια.