23-09-2013, 02:04 AM
(23-09-2013, 01:02 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Χθες το απόγευμα διαπίστωσα ότι στο σταθμό μετεπιβίβασης στο Μετρό της Δάφνης, έχει γίνει στην αριστερή πλευρά κάθε διαδρόμου (κοιτώντας από την πλευρά της Παπαναστασίου (τέρμα 217/229)) μία κίτρινη διαγράμμιση, προφανώς για να δείχνει ότι διέρχονται λεωφορεία για να μη σταθμεύουν.Μιας και το ανέφερες έχει κάποιο πλεονέκτημα ή μειονέκτημα μια κυκλική από μια γραμμή με αφετηριά τερμα;
Με μία αναδιάταξη στάσεων/αφετηριών, θα μπορούσαν και κάποιες γραμμές να γίνουν κανονικά διπλής, αντί για κυκλικές ως εξής:
1ος Διάδρομος: (είναι ο διάδρομος που βρίσκεται δίπλα στην έξοδο του Μετρό) Μπροστά θα έχει τέρμα το 237, ακριβώς πίσω του το 201 και πιο πίσω το 206. Με ρύθμιση της δρομολόγησης ώστε να υπάρχει ένα όχημα κάθε φορά, χωράνε και τα 3, ενώ υπάρχει χώρος για να διέλθει λεωφορείο δίπλα από τα σταθμευμένα.
2ος Διάδρομος: (ο μεσαίος) Μπροστά θα έχουν αφετηρία τα 219/816 και πίσω θα έχει αφετηρία το 212 και στάση τα 218/232.
3ος Διάδρομος: (δίπλα από τα ταξί) Μπροστά (προς την Παπαναστασίου) η αφετηρία του 141 και πίσω αυτή του 131.
Στάση επί της Αγ. Δημητρίου: Ιδρύεται για το 112, στο ύψος της πιάτσας των ταξί, για να αποφεύγεται η εμπλοκή του στο σταθμό μετεπιβίβασης. (Το επιχείρημα ότι να το αφήσουμε ως έχει, για να έχει κοινή με 219/816, λόγω 3 κοινών στάσεων που έχει μετά, το θεωρώ αστείο!)
Στάσεις επί της Αλ. Παπαναστασίου: Ως έχουν για 218/232 προς Πειραιά και το τέρμα των 217/229.
Επίσης με τις ακτινικες γραμμές έχουμε όφελος ή απώλειες στο θέμα λεωφορείων και οδηγών; Για παράδειγμα αν είχαμε τις γραμμες: 608 Ακαδημία-Γαλάτσι και 222: Ακαδημια-Νεκρ Ζωγράφου