Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
#98
(12-09-2013, 11:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η Ηλιούπολη σήμερα έχει πολύ καλή συγκοινωνία προς το μετρό αλλά και η ενδοδημοτική συγκοινωνία είναι σε καλό επίπεδο. Η σύνδεση Κάτω Ηλιούπολη-Άνω Ηλιούπολη καλύπτεται από τα 140, 155 και 201 με διάφορες παραλλαγές σε κάθε γραμμή, η σύνδεση Κάτω Ηλιούπολη-Αγία Μαρίνα/Αγία Μαύρα απ' το 155, τα 206/237 εξυπηρετούν και αυτά τοπικές μετακινήσεις και υπάρχει και η Δημοτική Συγκοινωνία. Θεωρώ είναι αρκετές γραμμές και ότι υπάρχει καλή καλύψη. Πάντως σε οποιαδήποτε περίπτωση θα 'ταν καταστροφικό να πειραχτούν τα 206/237.


Βασικά εσύ είπες για μια τροποποιήση στην Αγία Μαύρα αλλά επειδή είναι προτάσεις αναδιάταξης του τομέα 2 είπαμε και για την διαδρομή επιστροφής και μετά για το κομμάτι του 204 και στο τέλος μπερδεύτηκε το πράγμα. Στο γυρισμό και εγώ το 'χα σκεφτεί να πηγαίνει όπως το 232 αλλά δεν θα καλύπτει έτσι την Πλ. Υμηττού που είναι κεντρικό σημείο στο Υμηττό. Οπότε καλύτερα να πηγαίνει από Αγίας Σοφίας - δεξιά Καλλιπόλεως - αριστερά Ελλησπόντου και συνέχεια όπως το 140 μέχρι την Αγία Φωτεινή ώστε η διαδρομή να είναι σχεδόν όπως στην κατεύθυνση προς Καρέα.


Το 218 από Ηλιούπολη μαζεύει και κόσμο που συνεχίζει μετά το Στ. Δάφνης και είναι μια καλή ενισχυτική για το 237. Eπίσης, δεν χάνει ιδιαίτερο χρόνο στο κομμάτι Στ. Δάφνης-Ηλιούπολη και σε συνδιασμό με το γεγονός ότι η Δάφνη είναι γεμάτη θεωρώ το καλύτερο είναι να μείνει στην Ηλιούπολη.


Και στην Ακρόπολη τι θα πηγαίνει? Το 051 εκτός ότι θέλει 12μετρα έχει δρομολόγια που δεν τα χρειάζεται η Ακρόπολη π.χ. ανά 6'-8' την Κυριακή.


Εδώ συμφωνώ. Επίσης, αν υλοποιηθεί η επέκταση του τράμ στην Πανεπιστημίου/Πατησίων σημαίνει ότι απ' την στιγμή που θα αρχίσουν τα έργα θα αποκοπεί η Πανεπιστημίου και πολύ πιθανόν αρκετές κάθετες. Συνεπώς δεν θα μπορούν να αναστρέψουν εύκολα οι κορμοί και οι ακτινικές της Ακαδημίας.
Το 155 έχει πάει για φούντο με τις συχνότητες που του έδωσαν, γιατί δεν έχει καμία σχέση με το 216 που αντικατέστησε. Ποτέ το 216 δεν είχε συχνότητες 20-25' στην αιχμή. Επίσης, το 201 κάνει βόλτες μέσα στην πόλη άδειο τις περισσότερες φορές.
Δε θέλουμε να πειράξουμε το 206; Τουλάχιστον ας σπάσει το Α4 σε 208 και 153 και το πρώτο να πάρει και το κομμάτι της Ηλιούπολης του 155 για να βελτιωθούν κάπως τα πράγματα. Περισσότερα από 40-50' χρόνο διαδρομή δε χρειάζεται το ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Με 4-5 από τα 12 οχήματα του σημερινού Α4, μας βγάζει μία super συχνότητα 10' στην αιχμή.

Όσο αφορά την Ακρόπολη, αν τροποποιηθεί το 051 και πάει μέχρι εκεί, εννοείται πως θα αφήσει την εξυπηρέτηση των ΚΤΕΛ σε εξπρές γραμμή. Σε καμία περίπτωση δεν έχει ανάγκη από τη σημερινή συχνότητα του 051 η Ακρόπολη, ούτε βεβαίως και απευθείας σύνδεση με τα ΚΤΕΛ χρειάζεται.
Ο στόχος μίας συνένωσης του 051 με μέρος του 025 (για να εξυπηρετούνται και Θησείο/Μοναστηράκι) και του 230 (για να φτάνει Ακρόπολη), είναι να υπάρξει μία γραμμή που θα έλκει τους τουρίστες μετά από μία επίσκεψη στην Ακρόπολη, να πάνε να δουν από κοντά και τον χώρο της Ακαδημίας Πλάτωνος.

Όσο αφορά την ανάπλαση της Πανεπιστημίου, αυτή θα πρέπει να την έχουμε στο μυαλό μας, για τις όποιες προτάσεις κάνουμε. Έχουμε σοβαρές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
- Διακοπή κυκλοφορίας οχημάτων και οδικών ΜΜΜ σε Πανεπιστημίου και Πατησίων (έως Μάρνη).
- Αλλαγη κατεύθυνσης σε Χαλκοκονδύλη/Ακαδημίας, Αγ. Κωνσταντίνου και Σωκράτους (μεταξύ Αγ. Κωνσταντίνου και Πειραιώς).
- Μονοδρόμηση της Μάρνη προς Πλ. Καραϊσκάκη και αμφιδρόμηση αυτής μεταξύ 3ης Σεπτεμβρίου και Πατησίων.
- Κατάργηση της λεωφορειολωρίδας αντίθετης ροής στην Βασ. Αμαλίας και μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας της λεωφόρου (από Φιλελλήνων έως Βασ. Σοφίας.
- Κυκλοφορία/αναστροφή των λεωφορείων σε Εδουάρδου Λω/Σινά (θα είναι άνοδος) και Ομήρος (κάθοδος).
Και με βάση τα παραπάνω, είναι αρκετά μακρύς ο κατάλογος των γραμμών που επηρεάζονται.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 - από marios.ilioupoli - 13-09-2013, 11:02 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.443 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.528 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.846 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.618 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.714 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.391 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.639 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.731 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.297 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.322 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)