12-09-2013, 07:17 PM
Λοιπόν, επειδή λίγο τα μπλέξαμε, ας τα ξεμπλέξουμε:
201/208: Το σημερινό συγκοινωνιακό τοπίο της Ηλιούπολης είναι περίπλοκο, με γραμμές που εξυπηρετούν (βλ. 206, 237, Α4) και άλλες που είναι απλά αναγκαία η ύπαρξή τους για την κάλυψη κάποιων περιοχών (βλ. 155, 201).
Στόχος της πρότασης για τις νέες 201 και 208, είναι να βελτιωθεί κάπως η συγκοινωνιακή σύνδεση όλων των περιοχών και παράλληλα να δοθεί έμφαση στην εσωτερική σύνδεση συνοικιών, που είναι απαραίτητη.
Μπορεί οι προτάσεις για τις δύο αυτές γραμμές να είναι λανθασμένες. Πιστεύω όμως πως αν δε δοκιμαστούν, δε θα δούμε αν είναι καλές ή όχι. Κι εδώ υπάρχει η πολύ απλή λύση της δρομολόγησης προσωρινών γραμμών. Έτσι θα δούμε αν αξίζει να υπάρχει αυτό το νέο 208 ή να τροποποιηθεί με τέτοιο τρόπο του 201.
205: Δε θα τροποποιηθεί μόνο για την εξυπηρέτηση του Εκθεσιακού. Η περιοχή κάτω από τη Βουλιαγμένης χρήζει εξυπηρέτησης, την οποία δεν έχει. Βρίσκεται εκεί το πρώην Δημαρχείο Ελληνικού (στεγάζει υπηρεσίες), το ΑΤ της πόλης, σχολεία, η ΕΜΥ κλπ. Δεν είναι μια απόλυτα νεκρή περιοχή. Απλά, είναι ευκαιρία να υπάρξει μία αστική γραμμή που να εξυπηρετεί καλά και τον Εκθεσιακό Χώρο.
212: Οι περισσότεροι μπερδευτήκατε και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Το 212, ως έχει σήμερα, δεν κάνει τέρμα στον Καρέα (κι ας δηλώνεται κάτι τέτοιο από την προμετωπίδα του), αλλά στην πλ. Παραθύρα της Αγ. Μαύρας, εκεί που είναι και η αφετηρία του 206 και το τέρμα του 155.
Το μόνο που αλλάζει, με την πρόταση τη δικιά μου, είναι ότι αντί να ακολουθεί την Αρχιμήδους για να καταλήξει στην πλ. Παραθύρα (όπως συμβαίνει σήμερα), θα πηγαίνει μέσω Αλ. Παναγούλη, για να καλύψει το κενό που θα αφήσει μία κατάργηση του 155 και η προμετωπίδα θα αντιπροσωπεύει την πραγματική διαδρομή.
Όσο για την περίπλοκη διαδρομή σε Υμηττό/Βύρωνα, απλά τα πράγματα. Εφόσον καταργείται το 232, θα καλύψει το 212 τη διαδρομή του και λύνεται το πρόβλημα.
218: Το 218 στην Ηλιούπολη δεν εξυπηρετεί ουσιαστικά την πόλη. Πολλές φορές περνάει κιόλας μαζί με κάποιο τοπικό (201 ή 237) και πάει και άδειο. Κατά τη γνώμη μου, η μόνη γραμμή που πρέπει να διατρέχει τη Μαρ. Αντύπα από τα Κανάρια έως την αρχή της (Σχολεία Υμηττού) είναι η 237, με καλή συχνότητα (8-9') και όχι 3 γραμμές (201, 218, 237) που περνάνε και όπως να 'ναι.
230: Καλώς να κοπεί και στην Ακαδημία. Έτσι θα λυθεί και το θέμα της εξυπηρέτησης των Χαρ. Τρικούπη/Ιπποκράτους.
250: Ο λόγος που πρότεινα να κοπούν οι στάσεις εκτός Πανεπιστημιούπολης είναι το ότι μπλέκονται ανάμεσα στους φοιτητές και άσχετοι, οι οποίοι για να μην περιμένουν άλλη γραμμή, πέρνουν το 250.
ΓΟΥΔΙ: Η καλύτερη λύση είναι τοπικό έως Ευαγγελισμό ή Ακαδημία και να κοπούν επιτέλους τα 622/815. Βέβαια, ας έχουμε υπόψιν μας ότι οι αλλαγές αυτές θα πρέπει να έχουν μέλλον και όχι να ανατραπούν μετά από λίγο. Και τι θέλω να πω με αυτό, ότι αφού θα ξεκινήσει καινούρια γραμμή, δε βλέπω το λόγο να τη στείλουμε Ακαδημία και λίγο καιρό μετά να κοπεί στον Ευαγγελισμό, λόγω των έργων στην Πανεπιστημίου.
201/208: Το σημερινό συγκοινωνιακό τοπίο της Ηλιούπολης είναι περίπλοκο, με γραμμές που εξυπηρετούν (βλ. 206, 237, Α4) και άλλες που είναι απλά αναγκαία η ύπαρξή τους για την κάλυψη κάποιων περιοχών (βλ. 155, 201).
Στόχος της πρότασης για τις νέες 201 και 208, είναι να βελτιωθεί κάπως η συγκοινωνιακή σύνδεση όλων των περιοχών και παράλληλα να δοθεί έμφαση στην εσωτερική σύνδεση συνοικιών, που είναι απαραίτητη.
Μπορεί οι προτάσεις για τις δύο αυτές γραμμές να είναι λανθασμένες. Πιστεύω όμως πως αν δε δοκιμαστούν, δε θα δούμε αν είναι καλές ή όχι. Κι εδώ υπάρχει η πολύ απλή λύση της δρομολόγησης προσωρινών γραμμών. Έτσι θα δούμε αν αξίζει να υπάρχει αυτό το νέο 208 ή να τροποποιηθεί με τέτοιο τρόπο του 201.
205: Δε θα τροποποιηθεί μόνο για την εξυπηρέτηση του Εκθεσιακού. Η περιοχή κάτω από τη Βουλιαγμένης χρήζει εξυπηρέτησης, την οποία δεν έχει. Βρίσκεται εκεί το πρώην Δημαρχείο Ελληνικού (στεγάζει υπηρεσίες), το ΑΤ της πόλης, σχολεία, η ΕΜΥ κλπ. Δεν είναι μια απόλυτα νεκρή περιοχή. Απλά, είναι ευκαιρία να υπάρξει μία αστική γραμμή που να εξυπηρετεί καλά και τον Εκθεσιακό Χώρο.
212: Οι περισσότεροι μπερδευτήκατε και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Το 212, ως έχει σήμερα, δεν κάνει τέρμα στον Καρέα (κι ας δηλώνεται κάτι τέτοιο από την προμετωπίδα του), αλλά στην πλ. Παραθύρα της Αγ. Μαύρας, εκεί που είναι και η αφετηρία του 206 και το τέρμα του 155.
Το μόνο που αλλάζει, με την πρόταση τη δικιά μου, είναι ότι αντί να ακολουθεί την Αρχιμήδους για να καταλήξει στην πλ. Παραθύρα (όπως συμβαίνει σήμερα), θα πηγαίνει μέσω Αλ. Παναγούλη, για να καλύψει το κενό που θα αφήσει μία κατάργηση του 155 και η προμετωπίδα θα αντιπροσωπεύει την πραγματική διαδρομή.
Όσο για την περίπλοκη διαδρομή σε Υμηττό/Βύρωνα, απλά τα πράγματα. Εφόσον καταργείται το 232, θα καλύψει το 212 τη διαδρομή του και λύνεται το πρόβλημα.
218: Το 218 στην Ηλιούπολη δεν εξυπηρετεί ουσιαστικά την πόλη. Πολλές φορές περνάει κιόλας μαζί με κάποιο τοπικό (201 ή 237) και πάει και άδειο. Κατά τη γνώμη μου, η μόνη γραμμή που πρέπει να διατρέχει τη Μαρ. Αντύπα από τα Κανάρια έως την αρχή της (Σχολεία Υμηττού) είναι η 237, με καλή συχνότητα (8-9') και όχι 3 γραμμές (201, 218, 237) που περνάνε και όπως να 'ναι.
230: Καλώς να κοπεί και στην Ακαδημία. Έτσι θα λυθεί και το θέμα της εξυπηρέτησης των Χαρ. Τρικούπη/Ιπποκράτους.
250: Ο λόγος που πρότεινα να κοπούν οι στάσεις εκτός Πανεπιστημιούπολης είναι το ότι μπλέκονται ανάμεσα στους φοιτητές και άσχετοι, οι οποίοι για να μην περιμένουν άλλη γραμμή, πέρνουν το 250.
ΓΟΥΔΙ: Η καλύτερη λύση είναι τοπικό έως Ευαγγελισμό ή Ακαδημία και να κοπούν επιτέλους τα 622/815. Βέβαια, ας έχουμε υπόψιν μας ότι οι αλλαγές αυτές θα πρέπει να έχουν μέλλον και όχι να ανατραπούν μετά από λίγο. Και τι θέλω να πω με αυτό, ότι αφού θα ξεκινήσει καινούρια γραμμή, δε βλέπω το λόγο να τη στείλουμε Ακαδημία και λίγο καιρό μετά να κοπεί στον Ευαγγελισμό, λόγω των έργων στην Πανεπιστημίου.