(12-09-2013, 04:01 PM)Vasilis21 Έγραψε: το 622 ειχε αναφερθει και σε πιο παλιο post οτι δεν χρειαζεται 10 λεπτο
Πάμε να το λύσουμε. Έχουμε στο σύμπλεγμα 622-815 με 130' χρόνο διαδρομής έκαστο (και το 815 μη με κοιτάτε περίεργα, συμπεριλαμβάνεται ο καφές στο Α/Σ Ράλλη). Το Γουδή θέλει λεωφορείο ανά 10' άνετα, το Γαλάτσι όχι, ο Ταύρος δεν το συζητάμε καν.
O Ταύρος πάει στο 838, καθώς οι επιβάτες του 815 από εκεί είναι μόνο όσοι βαριούνται να πάνε στον ΗΣΑΠ που είναι δίπλα ή στην Ιερά Οδό. Τις 4-5 φορές που κατέβηκα μέχρι το τέρμα του 815 ήμουν είτε ο μόνος επιβάτης, είτε είχα άλλους 2-3. Η Πειραιώς έχει τόσα λεωφορεία, δεν χρειάζεται το 815.
Το 622 μπορεί να κοπεί κυκλικά στο Πολυτεχνείο, για να έχει ανταπόκριση με ΗΣΑΠ Βικτώριας, 608, 3, 13 προς Ακαδημία - Eυαγγελισμό, 14 προς Αλεξάνδρας - Αμπελόκηπους και 2,4,11 προς Σταδίου - Σύνταγμα.
Δίνωντας χρόνο 90' συνολικά και 5 οχήματα έχουμε αιχμή 18' (20-20-15-20-15), δηλαδή λίγο καλύτερη από σήμερα.
Το 213 αναλαμβάνει το Γουδή - Ακαδημία (Κυκλική) Με χρόνο διαδρομή max 50' κυκλικό παίρνει 5 οχήματα και έχει συχνότητα αιχμής στα 10', όσο θα έπρεπε να έχει σήμερα αν συντονίζονταν τα 622-815 στην επιστροφή. Σύνολο 10 οχήματα αντί για 13 που πρέπει να έχει σήμερα (βάσει στοιχείων ΟΑΣΑ, γιατί όλο και κάποια θα λείπουν)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608