12-09-2013, 04:56 PM
(12-09-2013, 02:02 PM)N1Ellinikou Έγραψε: 202: Σαν πρόταση μ' αρέσει. Αλλά γιατί τα 'χετε βάλει με την 856? Καλό θα είναι να υπάρχει μια διακεντρική που να συνδέει το downtown με την Ιερά Οδό.
Το 856 στο κέντρο συνήθως άδειο πάει. Για την Ιερά Οδό αρκεί ένα καλό Α16 με τέρμα στο Χαϊδάρι και αφετηρία κάπου πιο κεντρικά στην Αθήνα π.χ. Ομόνοια, Κάνιγγος.
(12-09-2013, 02:02 PM)N1Ellinikou Έγραψε: 209: Διαφωνώ στο να ενισχυθεί. Βασικά δεν έχει νόημα να πηγαίνει στη Μεταμόρφωση Βύρωνα. Ότι κουβαλάει, το κουβαλάει μέχρι την Πλατεία Βαρνάβα στο Παγκράτι. Μετά άδειο συνεχίζει. Στη Μεταμόρφωση όλοι προτιμούν το 054. Άρα ας μείνει το 054 ως έχει (και να μετονομαστεί σε 654). Το 209 μπορεί να ενωθεί με το 057 και παράλληλα να κατεβαίνει στον Στ. Αγ. Ιωάννη (για να κοπεί και το 4). Νέα ονομασία: ''057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ – ΠΑΓΚΡΑΤΙ – ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ''. Ανά 20' με midi είναι πιστεύω ταμάμ!
Άμα είναι να μείνει το 054 στη Μεταμόρφωση καλύτερα να επανέλθει το 211 μέχρι τον Ευαγγελισμό. Το 4 άμα κοπεί θα αφήσει ένα μεγάλο κομμάτι υποδομής ανεκμετάλλευτο οπότε δεν γίνεται.
(12-09-2013, 02:02 PM)N1Ellinikou Έγραψε: 212: Δεν έχει νόημα να φτάνει Σάντα Μάουρα. Όπως είπε και ο mercedeselbo πολλά οχτάρια κάνει. Ας αντικαταστήσει το 232. Νέα ονομασία: ''212 ΒΥΡΩΝΑΣ – ΣΤ. ΔΑΦΝΗ''.
Καλό είναι να φτάνει μέχρι Καρέα/Αγία Μαύρα για τοπικές μετακινήσεις. Το θέμα είναι τα 8αρια στην κατεύθυνση προς Δάφνη στον Υμηττό. Επίσης, θα μπορούσε να αναλάβει το 212 το κομμάτι Νεκρ. Βύρωνα/Στρ. Σακέτα αντί του 203.
(12-09-2013, 02:02 PM)N1Ellinikou Έγραψε: 231: Καλή η πρόταση, αλλά αν κοπεί το 815 (ανάληψη μέρους διαδρομής από το 838), ενισχυθεί το 622 και επεκταθεί το 813 έως Γουδή, πιστεύω η περιοχή του Γουδή θα 'ναι τζάμι.
Το 622 στο Γαλάτσι νομίζω είναι αρκετά ψώφιο οπότε καλύτερα ένα τοπικό 213. Για σύνδεση Αλεξάνδρας-Γουδή μπορεί να ενισχυθεί το 230 με ότι οχήματα περισσέψουν.