12-09-2013, 02:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-09-2013, 02:07 PM από N1Ellinikou.)
Έχουμε και λέμε:
201: Κατα τη γνώμη μου ας μείνει ως έχει. Απλά να επεκταθεί ως Στ. Αργυρούπολης. Νέα ονομασία ''201 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ – ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ''
202: Σαν πρόταση μ' αρέσει. Αλλά γιατί τα 'χετε βάλει με την 856? Καλό θα είναι να υπάρχει μια διακεντρική που να συνδέει το downtown με την Ιερά Οδό.
205: Καλή ακούγεται η διέλευση από τον πρώην Ανατολικό Αεροσταθμό, αλλά δε βρίσκω νόημα στη κίνηση αυτή. Το σημείο εκει είναι εντελώς νεκρό. Και για τις εκθέσεις που γίνονται μια στο τόσο δεν αξίζει να έχεις ολόκληρο λεωφορείο από εκεί. Ας μείνει ως έχει η γραμμή με την προϋπόθεση πως στην Τερψιθέα θα ακολουθεί τη διαδρομή του 207 (και του συγχωρεμένου 210).
207: Σωστό να διέρχεται από την Γ. Λαμπράκη (καλό θα ήταν να αποφεύγονται οι ονομασίες ''νεκροταφείο'' γιατί είναι... μακάβριο για λεωφορείο). Το 207 πιστεύω πως πρέπει να έχει ως σκοπό την γρήγορη σύνδεση Κέντρου Γλυφάδας-Τερψιθέας. Επίσης στη Τερψιθέα ας ακολουθέι τη διαδρομή του 205.
209: Διαφωνώ στο να ενισχυθεί. Βασικά δεν έχει νόημα να πηγαίνει στη Μεταμόρφωση Βύρωνα. Ότι κουβαλάει, το κουβαλάει μέχρι την Πλατεία Βαρνάβα στο Παγκράτι. Μετά άδειο συνεχίζει. Στη Μεταμόρφωση όλοι προτιμούν το 054. Άρα ας μείνει το 054 ως έχει (και να μετονομαστεί σε 654). Το 209 μπορεί να ενωθεί με το 057 και παράλληλα να κατεβαίνει στον Στ. Αγ. Ιωάννη (για να κοπεί και το 4). Νέα ονομασία: ''057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ – ΠΑΓΚΡΑΤΙ – ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ''. Ανά 20' με midi είναι πιστεύω ταμάμ!
212: Δεν έχει νόημα να φτάνει Σάντα Μάουρα. Όπως είπε και ο mercedeselbo πολλά οχτάρια κάνει. Ας αντικαταστήσει το 232. Νέα ονομασία: ''212 ΒΥΡΩΝΑΣ – ΣΤ. ΔΑΦΝΗ''.
218: Ας ανεβαίνει Ηλιούπολη καλύτερα γιατι δε ξέρω αν θα χωράνε όλα μαζί στη Δάφνη.
219: Ας μείνει ως έχει. Το 816 θέλει κόψιμο. Άσκοπο να πηγαίνει Ταύρο και ιδίως στο Α/Σ Π. Ράλλη.
224: Δικηγορογραμμή, όπως ανέφερε και ο nikos1991. Δε τη πειράζει κανείς.
230: Ας κοπεί μέχρι Ακαδημία. Ίσα ίσα θα βοηθάει και 235 και 608. Νέα ονομασία: ''230 ΖΩΓΡΑΦΟΥ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ)''.
231: Καλή η πρόταση, αλλά αν κοπεί το 815 (ανάληψη μέρους διαδρομής από το 838), ενισχυθεί το 622 και επεκταθεί το 813 έως Γουδή, πιστεύω η περιοχή του Γουδή θα 'ναι τζάμι.
201: Κατα τη γνώμη μου ας μείνει ως έχει. Απλά να επεκταθεί ως Στ. Αργυρούπολης. Νέα ονομασία ''201 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ – ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ''
202: Σαν πρόταση μ' αρέσει. Αλλά γιατί τα 'χετε βάλει με την 856? Καλό θα είναι να υπάρχει μια διακεντρική που να συνδέει το downtown με την Ιερά Οδό.
205: Καλή ακούγεται η διέλευση από τον πρώην Ανατολικό Αεροσταθμό, αλλά δε βρίσκω νόημα στη κίνηση αυτή. Το σημείο εκει είναι εντελώς νεκρό. Και για τις εκθέσεις που γίνονται μια στο τόσο δεν αξίζει να έχεις ολόκληρο λεωφορείο από εκεί. Ας μείνει ως έχει η γραμμή με την προϋπόθεση πως στην Τερψιθέα θα ακολουθεί τη διαδρομή του 207 (και του συγχωρεμένου 210).
207: Σωστό να διέρχεται από την Γ. Λαμπράκη (καλό θα ήταν να αποφεύγονται οι ονομασίες ''νεκροταφείο'' γιατί είναι... μακάβριο για λεωφορείο). Το 207 πιστεύω πως πρέπει να έχει ως σκοπό την γρήγορη σύνδεση Κέντρου Γλυφάδας-Τερψιθέας. Επίσης στη Τερψιθέα ας ακολουθέι τη διαδρομή του 205.
209: Διαφωνώ στο να ενισχυθεί. Βασικά δεν έχει νόημα να πηγαίνει στη Μεταμόρφωση Βύρωνα. Ότι κουβαλάει, το κουβαλάει μέχρι την Πλατεία Βαρνάβα στο Παγκράτι. Μετά άδειο συνεχίζει. Στη Μεταμόρφωση όλοι προτιμούν το 054. Άρα ας μείνει το 054 ως έχει (και να μετονομαστεί σε 654). Το 209 μπορεί να ενωθεί με το 057 και παράλληλα να κατεβαίνει στον Στ. Αγ. Ιωάννη (για να κοπεί και το 4). Νέα ονομασία: ''057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ – ΠΑΓΚΡΑΤΙ – ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ''. Ανά 20' με midi είναι πιστεύω ταμάμ!
212: Δεν έχει νόημα να φτάνει Σάντα Μάουρα. Όπως είπε και ο mercedeselbo πολλά οχτάρια κάνει. Ας αντικαταστήσει το 232. Νέα ονομασία: ''212 ΒΥΡΩΝΑΣ – ΣΤ. ΔΑΦΝΗ''.
218: Ας ανεβαίνει Ηλιούπολη καλύτερα γιατι δε ξέρω αν θα χωράνε όλα μαζί στη Δάφνη.
219: Ας μείνει ως έχει. Το 816 θέλει κόψιμο. Άσκοπο να πηγαίνει Ταύρο και ιδίως στο Α/Σ Π. Ράλλη.
224: Δικηγορογραμμή, όπως ανέφερε και ο nikos1991. Δε τη πειράζει κανείς.
230: Ας κοπεί μέχρι Ακαδημία. Ίσα ίσα θα βοηθάει και 235 και 608. Νέα ονομασία: ''230 ΖΩΓΡΑΦΟΥ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ)''.
231: Καλή η πρόταση, αλλά αν κοπεί το 815 (ανάληψη μέρους διαδρομής από το 838), ενισχυθεί το 622 και επεκταθεί το 813 έως Γουδή, πιστεύω η περιοχή του Γουδή θα 'ναι τζάμι.