12-09-2013, 12:56 PM
201/206/208: Δεν βρίσκω το λόγο να κάτι τέτοιο. Η διαδρομή Κερασούντος-Στ. Αγ. Δημητρίου είναι μεγαλύτερη απ' την διαδρομή Κερασούντος-Στ. Δάφνης. Επίσης, μ' αυτό το σχέδιο αν κάποιος θέλει να πάει π.χ. απ' τις αρχές της Λ. Δημοκρατίας στην Αγία Μαύρα πρέπει να πάρει το 201 και μετά να αλλάξει με το 208. Τέλος, το 206 είναι μια απ' τις επιτυχημένες τοπικές γραμμές από επιβατική κίνηση και έχει πολύ καλές συχνότητες. Για ενδοδημοτική σύνδεση υπάρχει το 155 που βλέπουμε πόση κίνηση έχει.
202: Συμφωνώ.
203: Συμφωνώ για το 203 αλλά δεν χρειάζεται και έξτρα γραμμή για το στρατόπεδο από Κατεχάκη. Μια τέτοια γραμμή τους μόνους που θα συνέφερε ήταν όσους έμεναν από Παπάγου/Χολαργό και πάνω. Επίσης, δεν είναι το ίδιο τα 801/836 γιατί η Παλάσκα είναι μια περιοχή εντελώς απομακρυσμένη και ούτε έχει κάτι άλλο εκεί κοντά. Το Στρατόπεδο του Σακέτα έχει δίπλα τα γήπεδα του Κουταλά και πιο πριν το Νεκροταφείο Βύρωνα.
205/207: Το 205 θα χάνει χρόνο έτσι και θα καθυστέρει τους επιβάτες από/προς Γλυφάδα. Για τις καλύτερες συχνότητες δεν υπάρχουν έξτρα οχήματα ώστε να υλοποιηθούν.
212: Στην κατεύθυνση προς Δάφνη θέλει ανασχεδιαμό γιατί κάνει 8αρια και τελικά πάει άδειο. Από Αγίας Σοφίας - δεξιά Καλλιπόλεως - αριστερά Ελλησπόντου και συνέχεια όπως το 140 μέχρι την Αγία Φωτεινή.
213: Δεν έχει τόση σημασία τι αριθμός θα 'ναι. Μέχρι Ευαγγελισμό με 4 οχήματα ανά 7'-8'.
218/232: Αν χωράνε Αφετηρία στην Πλ. Καραϊσκάκη για να γλιτώσει χρόνο διαδρομής αφου άλλωστε στο τμήμα ΗΣΑΠ-Ακτή Βασιλειάδη συνήθως άδειο πάει. Επίσης, καλώς έχει το 218 στην Ηλιούπολη. Βοηθάει αρκετά το 237 και έχει και χώρο για διαλείμματα.
219/816: Ο Ταύρος δεν χρειάζεται γραμμή με συχνότητα 10'-15'. Επίσης, αυτός που θέλει να πάει Ταύρο δεν πρόκειται να πάει μέχρι Δάφνη για να πάρει 816 και από 'κει να κάνει κύκλο σε Άγιο Δημήτριο/Ν. Σμύρνη/Καλλιθέα. Στον Ταύρο μπορεί να μπει το 838.
220/221/235/250: Συμφωνώ για το 220. Το 235 δεν ξέρω αν θα άξιζε να πηγαίνει έτσι. Επίσης, το πρόβλημα του 250 θα λυθεί μόνο με τη δρομολόγηση αρθρωτών ώστε να αυξηθεί η χωρητικότητα ανά δρομολόγιο. Τώρα για όσους θέλουν να πάνε από Ευαγγελισμό-Ακαδημία η καλύτερη λύση είναι 608, 732 και 3/13.
224: Είναι επιτυχημένη διακεντρική οπότε ας μείνει ως έχει.
230: Επίσης, πολυ επιτυχημένη γραμμή και είναι η μόνη που καλύπτει τη σύνδεση Στ. Αμπελόκηποι-Ιπποκράτους/Ακαδημία. Το 813 ξεκινάει πιο κάτω και καλύτερα είναι να κοπεί και να τροποποιηθεί το 750.
202: Συμφωνώ.
203: Συμφωνώ για το 203 αλλά δεν χρειάζεται και έξτρα γραμμή για το στρατόπεδο από Κατεχάκη. Μια τέτοια γραμμή τους μόνους που θα συνέφερε ήταν όσους έμεναν από Παπάγου/Χολαργό και πάνω. Επίσης, δεν είναι το ίδιο τα 801/836 γιατί η Παλάσκα είναι μια περιοχή εντελώς απομακρυσμένη και ούτε έχει κάτι άλλο εκεί κοντά. Το Στρατόπεδο του Σακέτα έχει δίπλα τα γήπεδα του Κουταλά και πιο πριν το Νεκροταφείο Βύρωνα.
205/207: Το 205 θα χάνει χρόνο έτσι και θα καθυστέρει τους επιβάτες από/προς Γλυφάδα. Για τις καλύτερες συχνότητες δεν υπάρχουν έξτρα οχήματα ώστε να υλοποιηθούν.
212: Στην κατεύθυνση προς Δάφνη θέλει ανασχεδιαμό γιατί κάνει 8αρια και τελικά πάει άδειο. Από Αγίας Σοφίας - δεξιά Καλλιπόλεως - αριστερά Ελλησπόντου και συνέχεια όπως το 140 μέχρι την Αγία Φωτεινή.
213: Δεν έχει τόση σημασία τι αριθμός θα 'ναι. Μέχρι Ευαγγελισμό με 4 οχήματα ανά 7'-8'.
218/232: Αν χωράνε Αφετηρία στην Πλ. Καραϊσκάκη για να γλιτώσει χρόνο διαδρομής αφου άλλωστε στο τμήμα ΗΣΑΠ-Ακτή Βασιλειάδη συνήθως άδειο πάει. Επίσης, καλώς έχει το 218 στην Ηλιούπολη. Βοηθάει αρκετά το 237 και έχει και χώρο για διαλείμματα.
219/816: Ο Ταύρος δεν χρειάζεται γραμμή με συχνότητα 10'-15'. Επίσης, αυτός που θέλει να πάει Ταύρο δεν πρόκειται να πάει μέχρι Δάφνη για να πάρει 816 και από 'κει να κάνει κύκλο σε Άγιο Δημήτριο/Ν. Σμύρνη/Καλλιθέα. Στον Ταύρο μπορεί να μπει το 838.
220/221/235/250: Συμφωνώ για το 220. Το 235 δεν ξέρω αν θα άξιζε να πηγαίνει έτσι. Επίσης, το πρόβλημα του 250 θα λυθεί μόνο με τη δρομολόγηση αρθρωτών ώστε να αυξηθεί η χωρητικότητα ανά δρομολόγιο. Τώρα για όσους θέλουν να πάνε από Ευαγγελισμό-Ακαδημία η καλύτερη λύση είναι 608, 732 και 3/13.
224: Είναι επιτυχημένη διακεντρική οπότε ας μείνει ως έχει.
230: Επίσης, πολυ επιτυχημένη γραμμή και είναι η μόνη που καλύπτει τη σύνδεση Στ. Αμπελόκηποι-Ιπποκράτους/Ακαδημία. Το 813 ξεκινάει πιο κάτω και καλύτερα είναι να κοπεί και να τροποποιηθεί το 750.