12-09-2013, 11:05 AM
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αρκετά από τα παραπάνω.Κυρίως εξυπηρετεί μεγάλη μερίδα φοιτητών, που μένει στου Ζωγράφου, και δεν έχει σήμερα απευθείας πρόσβαση στην πύλη του Πανεπιστημίου, για μετεπιβίβαση στην εσωτερική συγκοινωνία της Πανεπιστημιούπολης (250, εσωτερικό).
- η πρόταση για το νέο 235 που πιστέυω θα βολεύει τόσο τους Ζωγραφιώτες (σύνδεση Ζωγράφου με 140 χωρίς να κατεβαίνεις μέχρι το Καφενείο και μετά να κάνεις τη βόλτα του 140) όσο και για τις Φοιτητικές.Εστίες.Πανεπιστημίου.Αθηνών, που έχουν εύκολη πρόσβαση στην αγορά του Ζωγράφου και στις σχολές (όχι ανά 18' που περνάει το 221), ενώ δεν χάνει αρκετό χρόνο μέσω Ούλωφ Πάλμε.
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - το νέο 202 που φαντάζομαι πως αναλαμβάνει το τμήμα του 856 στη Δάφνη. Το 856 μετατρέπεται από διακεντρική γραμμή σε ακτινική - τροφοδοτική στην πλ. Κουμουνδούρου;Για το 856, αν και το άφησα για τον τομέα 8, εντούτοις μετά τη λειτουργία του σταθμού ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ κόβεται και στη θέση του ενισχύονται οι 750 και Α16 (περιορίζεται στο Δάσος ή στο Δαφνί και αποτελεί τη βασική γραμμή της Ι. Οδού) και ιδρύεται η 202.
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 203: Κουταλάς είναι η περιοχή μετά το Νεκρ. Βύρωνα, από την πλευρά του στρατοπέδου; Έχει σπίτια εκεί πάνω;Ακριβώς αυτή η περιοχή είναι. Δεν είναι κατοικημένη, αλλά έχει το πάρκο, που είναι και χώρος άθλησης (έχει μέσα γήπεδα). Και επειδή ακριβώς δεν είναι κατοικημένη και είναι και δασική, γι' αυτό πρέπει τα δρομολόγια να εκτελούνται προς τα εκεί να εκτελούνται μόνο από την Ανατολή έως τη Δύση του Ηλίου.
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 209: Το 054 τι θα γίνει; Τοπικό στην Αττική, Μουσείο, Πολυτεχνείο; Σαν διακεντρική τον έχει τον κόσμο του.Τον κόσμο του μπορεί να τον έχει, αλλά το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι διακεντρικές είναι ότι σπάνε στα δύο αρκετά συχνά τον τελευταίο καιρό. Κάνε μία αναζήτηση στο διαδίκτυο να δεις πόσες πορείες έγιναν αυτή την εβδομάδα στο κέντρο. Κάθε μέρα και πορεία. Και το αποτέλεσμα είναι κάποιο από τα δύο άκρα της γραμμής να μην εξυπηρετείται, γιατί δεν υπάρχει σε αυτό επάρκεια οχημάτων.
Για το 654 (το τοπικό 054 από Περισσό), έχω σκεφτεί να γίνει τοπικό στα Κάτω Πατήσια. Γιατί στόχος μιας νέας αναδιάρθρωσης θα πρέπει να είναι το να καταστούν όσο περισσότερες γραμμές γίνεται τροφοδοτικές στο δίκτυο των 3 γραμμών του Μετρό.
Το να κατεβαίνει Μουσείο ή Πολυτεχνείο, το βρίσκω άσκοπο. Δεν είναι κέντρο έτσι κι αλλιώς. Επίσης, επικαλύπτεται το 054 και από το 608, το οποίο και θα ενισχυθεί ακόμη και σε 3-4' στην αιχμή, διότι είναι ίσως η μόνη διακεντρική που μας προέκυψε από ενοποίηση, η οποία και έχει φοβερή επιβατική κίνηση και έχει εναλλακτικές για όταν σπάσει στα δύο (διαδρομή μέσω Αλεξάνδρας για μεταφορά οχημάτων από το ένα άκρο στο άλλο).
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 212: Γίνεται λίγο μακαρόνι. Τι να το κάνεις να σε πάει μέσω Καρέα - Βύρωνα - Υμηττού; Από την Αγ. Μαύρα χρειάζεται ένα όχημα να κατεβαίνει την Σοφ. Βενιζέλου μέχρι τέρμα να αδειάζει στο στ. Ηλιούπολη και να επιστρέφει (βλέπε το 208 που προτείνεις σε συνδιασμό με τη μη κατάργηση του 206) .Στο 212 το μόνο που αλλάζει είναι ότι στην Αγ. Μαύρα, αντί να πηγαίνει από Αρχιμήδους, θα πηγαίνει από Αλ. Παναγούλη, όπως το 155 (πρ. 216).
Οι προτάσεις για Ηλιούπολη λειτουργούν συνδιαστικά. Σήμερα υπάρχει ένα "άναρχο" τοπίο σε πολλά σημεία της πόλης και λείπει η ενδοδημοτική σύνδεση, η οποία υπάρχει μόνο με τη Δημοτική Συγκοινωνία, με δρομολόγια 07:00-17:00 (πλέον 07:00-12:00) και κάθε 60'. Έτσι, διώχνουμε το 218, ισχυροποιούμε το 201 (αποκτά λόγο ύπαρξης) και ενοποιούμε το παλιό 208 (νυν Α4) με το 201 και το 206, επεκτείνοντας παράλληλα την αστική συγκοινωνία μέχρι τις "ορεινές" συνοικίες της Αγ. Μαρίνας και το Δ' Αθλητικό Κέντρο της Ηλιούπολης, για να εξυπηρετηθούν και αυτοί οι κάτοικοι, οι οποίοι είναι αποκομμένοι στην κυριολεξία.
Παράλληλα, κάνουμε και μια γραμμή τροφοδοτική στο Μετρό, το οποίο πιστεύω ότι με την είσοδο των νέων οδηγών θα αρχίσει να αποκτά νορμάλ συχνότητες (και νέους συρμούς...).
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 223-4 Κόβωντας το 224 αφήνουμε τη Σόλωνος χωρίς λεωφορείο (το 060 περνάει ανά 30' οπότε δεν μετράει). Επίσης το 224 συνδέει τα δικηγορικά γραφεία της Σόλωνος με τα δικαστήρια. Το 223 μπορεί να επιτευχθεί δίνοντας 3 οχήματα στη δημοτική της Καισαριανής για να βγάζει ανά 10'Η Σόλωνος θα έχει το νέο 022 (ενοποιημένο 022+060), το οποίο δε χρειάζεται να πηγαίνει από Ακαδημίας, μαζί με τις άλλες γραμμές.
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 230 υποθέτω πως εννοείς επέκταση του 051 μέχρι Ακρόπολη μέσω κέντρου. Καλή ιδέα από θέμα αρχαιολογικού - τουριστικού ενδιαφέροντος, αλλά η Ακρόπολη δεν χρειάζεται την συχνότητα του 051.Για το 051 έχει προταθεί στον τομέα 0, τροποποίησή του. Θα μείνει με συχνότητα 10-12' στην αιχμή (αιχμή για το νέο 051 δε θα είναι απαραίτητα το 07:00-09:00 τις καθημερινές), να συνδέει την Ακρόπολη και το Μοναστηράκι (θα ακολουθεί διαδρομή 025/026/027) με την Ακαδημία Πλάτωνος. Τα ΚΤΕΛ θα εξυπηρετούνται από εξπρές γραμμή.
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 231 Αυτό θα κάνει χαρούμενο τον Vasilis21 που έχει συχαθεί το σύμπλεγμα 622-815. Το είχα γράψει και παλιότερα για την ανάγκη δημιουργίας αυτής της γραμμής ώστε να υπάρχει ποιοτική συγκοινωνία στην περιοχή και κατάργηση του καταραμένου 815 που απλά χαλάει τη συχνότητα. Για ιστορικούς λόγους καλύτερα να πάρει τον αριθμό 213 που είχε το παλιό λεωφορείο του Γουδιού (231 ήταν το Πλ. Κουμουνδούρου - Γουδή μέσω Μιχαλακοπούλου)
(12-09-2013, 09:30 AM)Vasilis21 Έγραψε: καλο το 231 δεν λεω αλλα σαν κατοχος καρτας μονο για λεοφορεια θα προτιμουσα να κατεβαινει μεχρι ακαδημια.
Αν θα έχει αριθμό 231 ή 213 ή 2**, δεν έχει σημασία. Το θέμα είναι να σταματήσει οριστικά η ηλιθιότητα 622/815. Που τα περιμένεις πόση ώρα για να έρθουν και τα δύο μαζί (τα βλέπω συνεχώς στον Ευαγγελισμό το ένα πίσω από το άλλο).
Όσο για τον Vasilis 21, φίλε μου είσαι πλεονέκτης! Βέβαια, οι γραμμές του Γουδίου, του Ζωγράφου και των Άνω Ιλισίων, λόγω της γειτνίασής τους με το κέντρο της Αθήνας, δίνουν τη δυνατότητα επέκτασης έως Ακαδημία, χωρίς προσθήκη αρκετών χλμ στη διαδρομή. Αλλά κατά τη γνώμη μου, μία γραμμή που λειτουργεί έως Ευαγγελισμό, δεν κινδυνεύει από εμπλοκή σε πορείες ή άλλα events.