12-09-2013, 12:55 AM
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αρκετά από τα παραπάνω.
- η πρόταση για το νέο 235 που πιστέυω θα βολεύει τόσο τους Ζωγραφιώτες (σύνδεση Ζωγράφου με 140 χωρίς να κατεβαίνεις μέχρι το Καφενείο και μετά να κάνεις τη βόλτα του 140) όσο και για τις Φοιτητικές.Εστίες.Πανεπιστημίου.Αθηνών, που έχουν εύκολη πρόσβαση στην αγορά του Ζωγράφου και στις σχολές (όχι ανά 18' που περνάει το 221), ενώ δεν χάνει αρκετό χρόνο μέσω Ούλωφ Πάλμε.
- το νέο 202 που φαντάζομαι πως αναλαμβάνει το τμήμα του 856 στη Δάφνη. Το 856 μετατρέπεται από διακεντρική γραμμή σε ακτινική - τροφοδοτική στην πλ. Κουμουνδούρου;
- 203: Κουταλάς είναι η περιοχή μετά το Νεκρ. Βύρωνα, από την πλευρά του στρατοπέδου; Έχει σπίτια εκεί πάνω;
- 209: Το 054 τι θα γίνει; Τοπικό στην Αττική, Μουσείο, Πολυτεχνείο; Σαν διακεντρική τον έχει τον κόσμο του.
- 212: Γίνεται λίγο μακαρόνι. Τι να το κάνεις να σε πάει μέσω Καρέα - Βύρωνα - Υμηττού; Από την Αγ. Μαύρα χρειάζεται ένα όχημα να κατεβαίνει την Σοφ. Βενιζέλου μέχρι τέρμα να αδειάζει στο στ. Ηλιούπολη και να επιστρέφει (βλέπε το 208 που προτείνεις σε συνδιασμό με τη μη κατάργηση του 206) .
- 223-4 Κόβωντας το 224 αφήνουμε τη Σόλωνος χωρίς λεωφορείο (το 060 περνάει ανά 30' οπότε δεν μετράει). Επίσης το 224 συνδέει τα δικηγορικά γραφεία της Σόλωνος με τα δικαστήρια. Το 223 μπορεί να επιτευχθεί δίνοντας 3 οχήματα στη δημοτική της Καισαριανής για να βγάζει ανά 10'
- 250 LIKE!!!
- 230 υποθέτω πως εννοείς επέκταση του 051 μέχρι Ακρόπολη μέσω κέντρου. Καλή ιδέα από θέμα αρχαιολογικού - τουριστικού ενδιαφέροντος, αλλά η Ακρόπολη δεν χρειάζεται την συχνότητα του 051.
- 231 Αυτό θα κάνει χαρούμενο τον Vasilis21 που έχει συχαθεί το σύμπλεγμα 622-815. Το είχα γράψει και παλιότερα για την ανάγκη δημιουργίας αυτής της γραμμής ώστε να υπάρχει ποιοτική συγκοινωνία στην περιοχή και κατάργηση του καταραμένου 815 που απλά χαλάει τη συχνότητα. Για ιστορικούς λόγους καλύτερα να πάρει τον αριθμό 213 που είχε το παλιό λεωφορείο του Γουδιού (231 ήταν το Πλ. Κουμουνδούρου - Γουδή μέσω Μιχαλακοπούλου)
- η πρόταση για το νέο 235 που πιστέυω θα βολεύει τόσο τους Ζωγραφιώτες (σύνδεση Ζωγράφου με 140 χωρίς να κατεβαίνεις μέχρι το Καφενείο και μετά να κάνεις τη βόλτα του 140) όσο και για τις Φοιτητικές.Εστίες.Πανεπιστημίου.Αθηνών, που έχουν εύκολη πρόσβαση στην αγορά του Ζωγράφου και στις σχολές (όχι ανά 18' που περνάει το 221), ενώ δεν χάνει αρκετό χρόνο μέσω Ούλωφ Πάλμε.
- το νέο 202 που φαντάζομαι πως αναλαμβάνει το τμήμα του 856 στη Δάφνη. Το 856 μετατρέπεται από διακεντρική γραμμή σε ακτινική - τροφοδοτική στην πλ. Κουμουνδούρου;
- 203: Κουταλάς είναι η περιοχή μετά το Νεκρ. Βύρωνα, από την πλευρά του στρατοπέδου; Έχει σπίτια εκεί πάνω;
- 209: Το 054 τι θα γίνει; Τοπικό στην Αττική, Μουσείο, Πολυτεχνείο; Σαν διακεντρική τον έχει τον κόσμο του.
- 212: Γίνεται λίγο μακαρόνι. Τι να το κάνεις να σε πάει μέσω Καρέα - Βύρωνα - Υμηττού; Από την Αγ. Μαύρα χρειάζεται ένα όχημα να κατεβαίνει την Σοφ. Βενιζέλου μέχρι τέρμα να αδειάζει στο στ. Ηλιούπολη και να επιστρέφει (βλέπε το 208 που προτείνεις σε συνδιασμό με τη μη κατάργηση του 206) .
- 223-4 Κόβωντας το 224 αφήνουμε τη Σόλωνος χωρίς λεωφορείο (το 060 περνάει ανά 30' οπότε δεν μετράει). Επίσης το 224 συνδέει τα δικηγορικά γραφεία της Σόλωνος με τα δικαστήρια. Το 223 μπορεί να επιτευχθεί δίνοντας 3 οχήματα στη δημοτική της Καισαριανής για να βγάζει ανά 10'
- 250 LIKE!!!
- 230 υποθέτω πως εννοείς επέκταση του 051 μέχρι Ακρόπολη μέσω κέντρου. Καλή ιδέα από θέμα αρχαιολογικού - τουριστικού ενδιαφέροντος, αλλά η Ακρόπολη δεν χρειάζεται την συχνότητα του 051.
- 231 Αυτό θα κάνει χαρούμενο τον Vasilis21 που έχει συχαθεί το σύμπλεγμα 622-815. Το είχα γράψει και παλιότερα για την ανάγκη δημιουργίας αυτής της γραμμής ώστε να υπάρχει ποιοτική συγκοινωνία στην περιοχή και κατάργηση του καταραμένου 815 που απλά χαλάει τη συχνότητα. Για ιστορικούς λόγους καλύτερα να πάρει τον αριθμό 213 που είχε το παλιό λεωφορείο του Γουδιού (231 ήταν το Πλ. Κουμουνδούρου - Γουδή μέσω Μιχαλακοπούλου)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608