11-09-2013, 02:41 PM
(11-09-2013, 11:39 AM)Citaro Έγραψε: 1) Έχεις δίκιο όσον αφορά το 207. Στην ουσία μάλιστα, εξυπηρετεί μόνο ένα σοβαρό σημείο ενδιαφέροντος, τη ΔΕΗ Γλυφάδας. Ίσως να ήταν σκόπιμο να γίνει ένας συνδυασμός γραμμών 205/207, δηλ. το 207 να ανέβαινε από Παπανδρέου (όπως σήμερα) και να κατέβαινε από Ιασωνίδου (αντί για το 205) και το 205 να ανέβαινε από Ιασωνίδου (όπως σήμερα) και να κατέβαινε από Παπανδρέου.Ίσως πάλι βοηθούσε να κατεβεί και το 128 την Ιασωνίδου ώστε να φτάσει στο Μετρό.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να καταργήσεις εύκολα κάποια από τις γραμμές αυτές , γιατί έχουν κατ' αρχήν ενδοδημοτικό χαρακτήρα και οι περισσότεροι επιβάτες τους κινούνται μέσα στα όρια της Γλυφάδας. Άλλωστε, εκτός των εργαζομένων και όσων έχουν δουλειά σε κάποια υπηρεσία, κανείς άλλος δεν έχει λόγο να μεταβεί προς Αθήνα, ενώ έχει τη Γλυφάδα στα πόδια του.
Ακόμη και το Μall
Η ΔΕΗ Γλυφάδας είναι κοντά στη Σοφίας Βέμπο απ' όπου περνάνε τα 205/Β3. Η ΕΥΔΑΠ Γλυφάδας είναι κάπως πιο απομακρυσμένη αν και πάλι είναι σχετικά κοντά στην Γούναρη απ' όπου έχει 128/154. Δεν είναι άσχημη ιδέα να γίνουν αντίρροπα τα 205/207 αλλά έτσι θα μειωθούν τα δρομολόγια από Τερψιθέα προς Στ. Ελληνικού και το ανάποδο. Για το 128 πιστεύω πως πρέπει να πάει Στ. Ελληνικού και να αφήσει την Τερψιθέα αλλά να κάνει και μια μικρή παράκαμψη στο Πανόραμα της Βούλας ώστε να κοπούν τα 154/162 και φυσικά και το 163. Επίσης, κόψιμο του κύκλου στην Πλ. Γλυφάδας που χάνει τουλάχιστον 5'. Χρόνος διαδρομής 90' σύνολο με 6 οχήματα μας δίνει συχνότητα στην αιχμή ανά 15' και έχουμε κέρδος 3 οχήματα το πρωί και 2 το μεσημέρι. Όσον αφορά τον ενδοδημοτικό χαρακτήρα συμφωνώ πως πρέπει να διατηρηθεί για τις τοπικές μετακινήσεις αλλά θεωρώ ότι το καλύτερο είναι να συνδιάζεται και με σύνδεση σε μετρό δηλαδή όπως είναι το 124.