11-09-2013, 11:39 AM
(10-09-2013, 06:11 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σύνδεση Αγ. Τρύφωνα/Τερψιθέας με Μετρό
Μια λύση για να φτιάξουν και οι συχνότητες θα 'ταν να κοπεί το 207 και να πάρει το οχημά του το 205. Άλλωστε το αποκλειστικό κομμάτι του 207 είναι ένα κομμάτι της Ανδρέα Παπανδρέου η οποία από πάνω έχει 128/154 και από κάτω 205/Β3. Αρκεί να αλλάξει η διαδρομή του 205 στην Τερψιθέα και να πηγαίνει όπως το 207.
Σύνδεση 124 / Αγ. Νεκταρίου - Πυρνάρι - Άνω Γλυφάδα
Ολόσωστη κίνηση να πάει το 124 στο Ελληνικό αλλά 20'-25' που έλεγε η Διαύγεια έχει μόνο στις 7-8 το πρωί. Όσον αφορά τη συχνότητα ίσως να μπορούσε να βελτιωθεί αν μειωνόταν ο χρόνος διαδρομής. Μου φαίνεται υπερβολή τα 90' συνολικά. Καλύτερα θα 'ταν 75' ώστε με τρία οχήματα να πάει στα 25' και το πρωί που έχει 4 στα 15'-20'.
Πάντως είναι γεγονός ότι πλέον τα νότια έχουν γεμίσει με γραμμές που έχουν άθλιες συχνότητες ακόμη και τις Καθημερινές στην αιχμή: 101 (25'), 124 (20'-30'), 128 (25'-40'), 142 (40'), 155 (20'-30'), κ.α.
1) Έχεις δίκιο όσον αφορά το 207. Στην ουσία μάλιστα, εξυπηρετεί μόνο ένα σοβαρό σημείο ενδιαφέροντος, τη ΔΕΗ Γλυφάδας. Ίσως να ήταν σκόπιμο να γίνει ένας συνδυασμός γραμμών 205/207, δηλ. το 207 να ανέβαινε από Παπανδρέου (όπως σήμερα) και να κατέβαινε από Ιασωνίδου (αντί για το 205) και το 205 να ανέβαινε από Ιασωνίδου (όπως σήμερα) και να κατέβαινε από Παπανδρέου.Ίσως πάλι βοηθούσε να κατεβεί και το 128 την Ιασωνίδου ώστε να φτάσει στο Μετρό.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να καταργήσεις εύκολα κάποια από τις γραμμές αυτές , γιατί έχουν κατ' αρχήν ενδοδημοτικό χαρακτήρα και οι περισσότεροι επιβάτες τους κινούνται μέσα στα όρια της Γλυφάδας. Άλλωστε, εκτός των εργαζομένων και όσων έχουν δουλειά σε κάποια υπηρεσία, κανείς άλλος δεν έχει λόγο να μεταβεί προς Αθήνα, ενώ έχει τη Γλυφάδα στα πόδια του.
Ακόμη και το Μall