03-09-2013, 03:51 PM
(03-09-2013, 01:40 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μετά τις προτάσεις για την αναδιάρθρωση του Τομέα Τρόλεϊ (εντάξει το παρακάνα σε μερικά ), σειρά έχει ο Τομέας 0:
Τροποποιούνται:
022: Ενοποίηση με 060. Ονομασία: ΝΕΑ ΚΥΨΕΛΗ - ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΣ - ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ. Τα δρομολόγια 05:15-06:30 και 20:30-23:30 θα εκτελούνται με τέρμα στο Μαράσλειο.
026: Ενοποίηση με 100. Ονομασία: ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΑΓΟΡΑ - ΑΜΑΞ. ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ. Η διαδρομή τροποποιείται ως εξής: Από Ιπποκράτους, αριστερά Ακαδημίας και διαδρομή 100 έως Μυλλέρου και συνέχεια αυτή του 026. Στην επιστροφή, διαδρομή 026 έως Θερμοπυλών, αριστερά Αγησιλάου και συνέχεια με διαδρομή 100 έως Ασκληπιού και ακολούθως διαδρομή 026 έως Τέρμα Ιπποκράτους.
040: Τροποποιείται για να καλύπτει μόνο τη Λ. Συγγρού, χωρίς διέλευση μέσα από Καλλιθέα. Αφετηρία στην Πλ. Καραϊσκάκη (το τμήμα έως την Ακτή Ξαβερίου θα καλυφθεί από νέα γραμμή). Ονομασία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ).
049: Αφετηρία στην Πλ. Καραϊσκάκη. Ονομασία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ (ΜΕΣΩ ΟΔΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ).
057: (Εφόσον περισσέψουν αρκετά οχήματα μετά το σχέδιο αναδιάρθρωσης) Ενοποίηση με 051. Τροφοδοτική στο στ. Μεταξουργείου. Ονομασία: ΛΟΦ. ΣΚΟΥΖΕ - ΣΤ. ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ - ΑΚΑΔ. ΠΛΑΤΩΝΟΣ. Το κομμάτι των ΚΤΕΛ σπάει και γίνεται εξπρές ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΚΤΕΛ, μέσω Λ. Αθηνών (προς ΚΤΕΛ) και Λένορμαν (προς Στ. Λαρίσης).
Διαφορετικά, η 051 μεταφέρεται στο Στ. Λαρίσης και η 057 κόβεται στο Μεταξουργείο.
Καταργούνται:
051: Ενοποιείται με την 057.
054: Ίδρυση 654 για εξυπηρέτηση Περισσού. Ενίσχυση 209.
060: Ενοποιείται με την 022.
Ιδρύονται:
047 (ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΟΛΥΓΩΝΟ - ΠΕΔΙΟΝ ΑΡΕΩΣ): Κυκλική διαδρομή 140 από στ. Κατεχάκη έως Πολύγωνο και 224 από Πολύγωνο έως Πεδίον Άρεως.
Δε μεταβάλλονται: 021, 024, 025, 027, 030, 032, 035, 036, 046, 070.
Προτάσεις για αλλαγές αριθμοδότησης - μετονομασία:
030 => Σ30 / ΚΕΕΠΕΑ
032 => Σ32 / ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΣ
040 => Α40 / ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ)
049 => Α49 / ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΜΕΣΩ ΟΔΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
070 => Ε70 / ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
022/060: Συμφωνώ.
026/100: Δεν αξίζει να χαλάσουμε το συγκρότημα 025/026/027 για το 100 που έχω την εντύπωση ότι πάει άδειο.
040: Ως έχει είναι πολύ επιτυχημένη και τον περισσότερο κόσμο τον έχει απ' τα στενά της Καλλιθεάς και από την Θησεώς. Επίσης, καλώς είναι στην περιοχή της Ξαβερίου γιατί εκεί γύρω υπάρχουν κάτοικοι και η Πλ. Καραϊσκάκη δεν χωράει τόσα οχήματα σε αντίθεση με την Ξαβερίου που είναι μια τεράστια ρεμίζα.
049: Τα ίδια με το 040 ως προς την Ξαβερίου. Αν είναι κάτι που ίσως να μπορούσε να γίνει είναι να (ξανα)πάνε στην Πλ. Καραϊσκάκη τα 218/232/X96 και ίσως και τα 826/832/833/875 αλλά δεν ξέρω αν όντως γίνεται να χωρέσουν.
051/057: Το 057 δεν έχει κίνηση και δεν χρειάζεται λεωφορείο κάθε 6'-8'. Καλύτερο θα ΄ταν να πάει το 051 Ακαδημία (Εδουάρδου Λω) ώστε να έχει σύνδεση με Μετρό/ΗΣΑΠ και πολλές γραμμές λεωφορείων/τρόλλεϋ και να αφήσει τα στενά γύρω απ' την Ομόνοια.
054: Καλώς να καταργηθεί αλλά η νέα 654 θα 'ναι τοπικό?
047: Εννοείς να φύγει το 140 απ' το Πολύγωνο? Πιστεύω ότι το 140 δεν αξίζει να πειραχτεί καθόλου γιατί είναι πολύ επιτυχημένο.
Επίσης, για τις αλλαγές αριθμοδότησης το 070 δεν γίνεται να γίνει Ε70 γιατί δεν είναι εξπρές.