02-09-2013, 11:20 AM
(02-09-2013, 01:30 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: 2/4: Όταν έχεις μία ενιαία γραμμή είναι πιο εύκολο να υπάρχει μια πιο νορμαλ χρονοαπόσταση από το να έχεις δύο που δεν έχουν καν ίδιο μήκος ή χρόνο διαδρομής.
14/18/19: Όπως τα έχω υπολογίσει, το νέο 14 θα έχει χρόνο διαδρομής και για τις δύο κατευθύνσεις (συνολικό) 160'. Με 7' συχνότητα (αν τη μειώσουμε κι άλλο, τι νόημα ύπαρξης έχουν Α7 και Β5;), μας βγαίνουν 22 οχήματα (σήμερα πρέπει να έχουν σύνολο και οι 3 γύρω στα 24 οχήματα). Πόσο μικρότερη συχνότητα χρειάζονται δηλαδή;
21/Β18/Γ18: Τα οχήματα του 21 θα βρεθούν από τα περισσεύματα την αναδιάρθρωσης του υπόλοιπου δικτύου των τρόλεϊ. Του Γ18 θα παραμείνουν ως έχουν ή ίσως να προστεθεί 1 ακόμη. Και το τοπικό Β18 θα παραμείνει πάνω κάτω με αυτά που έχει (ίσως -1, για να πάει στον κορμό) και θα τροφοδοτεί το Μετρό του Αιγάλεω. Άλλωστε αυτό πρέπει να είναι στόχος μίας νέας ριζικής αναδιάρθρωσης. Να καταστεί το δίκτυο των λεωφορειακών γραμμών τροφοδοτικό των ΜΣΤ. Εκτός αν θεωρούμε ότι ήταν για πέταμα τα εκατομμύρια που ξοδεύτηκαν για την κατασκευή του Μετρό.
2/4: Συμφωνώ με τον pvuccino κύκλος θα 'ναι έτσι και ότι χρόνο θα κερδίζει κάποιος με την καλύτερη συχνότητα θα τον χάνει λόγω μεγαλύτερης διαδρομής.
14/18/19: Δεν νομίζω να του φτάνει 160'. Το σημερινό 14 θέλει για έναν κύκλο 108'. Βέβαια δεν ξέρω πόση ώρα θέλει το 19 να κάνει την διαδρομή Γηροκομείο-Χαλάνδρι αλλά θα 'πρεπει να πάει και Λαμπρινή οπότε θα έχει αρκετά μεγαλύτερη διαδρομή και κατ' επέκταση αρκετά μεγαλύτερο χρόνο διαδρομής.
21/Β18/Γ18: Και εγώ συμφωνώ να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο το δίκτυο των ΜΣΤ αλλά στην περίπτωση των Β18/Γ18 δεν συμφέρει. Έστω ότι γίνεται το Β18 τοπικό στο Αιγάλεω θα χαλάσει το συγκρότημα Β18/Γ18 και η συχνότητα θα 'ναι στην καλύτερη ανά 15'-20' η κάθε γραμμή με το μειονέκτημα ότι δεν γίνεται να συντονιστούν γιατί εκτός από το κομμάτι του Περάματος η υπόλοιπη διαδρομή θα 'ναι διαφορετική. Επίσης, στην κατεύθυνση προς Πέραμα ο επιβάτης είτε πάει Αιγάλεω είτε Ομόνοια θα έχει σχεδόν τον διπλάσιο χρόνο μέγιστης αναμονής σε σχέση με σήμερα.