Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
(01-09-2013, 10:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ουσιαστικά είναι η λογική που εφαρμόζεται όταν κλείνει το κέντρο. Σε τέτοια περίπτωση λοιπόν, το 2 εκτελεί τοπική κυκλική από Καισαριανή έως στ. Αγ. Ιωάννη και επιστροφή και το 4 το αντίστροφο.
Για να γλυτώσουμε από τις ασυντόνιστες διελεύσεις στο κοινό του τμήμα, τις ενοποιούμε σε μία.

Πιστεύω ότι θα 'ναι καλύτερα με ενδιάμεσο σημείο συντονισμού και δεν θα έχουμε "παρακάμψεις" μέχρι τον τελικό προορισμό.

(01-09-2013, 10:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και το υπάρχον δίκτυο από Άνω Πατήσια έως Νέα Φιλαδέλφεια τι θα το κάνουμε; Θα κοσμεί την Δεκελείας;

Υπάρχει το 6 για την Δεκελείας και απ' την οδό Χαλκίδος πρέπει να περνάνε τα οχήματα που κατευθύνονται από Πατησίων στο Α/Σ Κόκκινου Μύλου.

(01-09-2013, 10:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Να ενισχυθεί το νέο 14. Καλύτερα να υπάρχει μία γραμμή, η οποία συντονίζεται καλύτερα, παρά δύο. Άλλωστε το 19 έτσι όπως είναι καταλήγει έτσι κι αλλιώς στο πουθενά. Εκτός αν το στείλουμε Ομόνοια, αλλά το θέμα είναι να μην εκθέτουμε κι άλλες γραμμές στο μπάχαλο που επικρατεί κάθε λίγο στο Κέντρο (λόγω διαδηλώσεων κλπ).

Το λέω με την λογική ότι η Αλεξάδρας από διελεύσεις τρόλλεϋ τώρα έχει 14 6-7/ώρα, 18/19 6/ώρα. Σύνολο 12-13 ενώ με την συγχώνευση που προτείνεις θα θέλουμε ένα 14 με συνολικό χρόνο διαδρομής 180'-190' και με τα συνολικά 23 οχήματα (12 οχήματα το 14 και 11 τα 18/19) μας βγαίνει μια συχνότητα περίπου ανά 8' ενώ σήμερα έχουμε ανά 9'-10' 14 με αρθρωτό το οποίο τιγκάρει και ανά 10' 18/19.

(01-09-2013, 10:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ο μόνος λόγος που πρότεινα να μείνει το 1 και όχι να επεκταθεί το 5 είναι η εξυπηρέτηση του Αμαξοστασίου Αττικής. Βέβαια, υπάρχει και το δίκτυο των θερμοκίνητων που μπορεί να εξυπηρετήσει.
Ναι στο να κοπεί στην Πλ. Παπαδιαμάντη, αρκεί να επεκταθεί τη 14, για να μη μείνει ανεκμετάλλευτο το δίκτυο.

Το κομμάτι Ομόνοια-Αττική εξυπηρετείται στο κομμάτι Ομόνοια-Μεταξουργείο από 12/057, στο κομμάτι Ομόνοια-Στ. Λαρίσης-Αττική υπάρχει το 732. Επίσης, το βασικότερο έχουμε τον ΗΣΑΠ και την γραμμή 2. Δεν νομίζω να χρειάζεται κάτι παραπάνω.

(01-09-2013, 10:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αυτό θα ήταν καλό σαν κίνηση, αν ήμασταν 4-5 χρόνια νωρίτερα. Τότε που δεν έκλεινε κάθε μέρα το κέντρο. Βέβαια, τι να πηγαίνει Πατήσια, τι Περιστέρι.
Και πάλι, το να πειραχτεί μια γραμμή (11) που τα πάει εξαιρετικά από επιβατική κίνηση, το θεωρώ αποτυχία. Καλύτερα αφήνουμε μόνο του το 12 να κάνει παιχνίδι στη Λένορμαν, το ενισχύουμε όσο χρειάζεται για να γλυτώσουμε από το Α13, με το οποίο δε μπορούν να συντονιστούν, και εξετάζουμε και τη λύση του να γίνει κυκλική Αγ. Ιερόθεος - Στ. Μεταξουργείου (κατά τη λογική της κυκλικοποίησης του 21). Και αφήνουμε το 11 ως έχει, ή το ενισχύουμε.

Το 12 όμως και να μείνει μόνο του δεν γίνεται να πάει Μεταξουργείο γιατί εκεί δεν είναι κέντρο. Θεωρείται ο κορμός πρέπει να σε συνδέσει οδικώς με το κέντρο αντί του μετρό. Άμα είναι να σε πάει σ' εναν άλλον σταθμό μετρό τι νόημα έχει? Το 21 κόπηκε Ομόνοια που είναι κέντρο. Τώρα για το 11 άμα είναι να μείνει δεν γίνεται να δουλέψουν τα 3/5 με τόσο καλές συχνότητες.

(01-09-2013, 10:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δηλαδή τι παραπάνω έχει ο κάτοικος της Λ. Σαλαμίνος από αυτόν που μένει Άλίμο/Καλαμάκι, Άνω Ηλιούπολη, Χολαργό, Παπάγου κλπ. για να έχει γραμμή που να τον πηγαίνει κέντρο και να καλύπτεται στο μεγαλύτερο μέρος της από δύο άλλες (21 + Γ18).
Το ότι είναι συγκρότημα τα Β18/Γ18 δε μας δημιουργεί κάποιο θέμα. Το Γ18 θα πάρει την ενίσχυση που χρειάζεται για να εξυπηρετεί άψογα το Πέραμα και όλη την υπόλοιπη διαδρομή, το 21 το ίδιο για να εξυπηρετεί την Π. Ράλλη και για να μη μείνει η Σαλαμίνος χωρίς λεωφορείο, κάνουμε ένα καλό τοπικό για το Μετρό και όλα οκ.

Κάτι παραπάνω δεν έχει σε σχέση με τις παραπάνω περιοχές αλλά μια τέτοια λύση είναι δαπανηρή. Δηλαδή σήμερα έχουμε 14 οχήματα Β18/Γ18 ανά 8'-9' στην αιχμή και το 21 ανά 7'-8'. Εφόσον κόψεις το Β18 και θες να δώσεις στο Πέραμα παρόμοια εξυπηρέτηση μ' αυτή που είχε δηλαδή ανά 8'-9' πρέπει να χρησιμοποιήσεις και τα 14 οχήματα που σημαίνει ότι δεν μένει τίποτα για δημιουργία νέας τοπικής για την Σαλαμίνος και ενίσχυση του 21.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 217.387 10 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 405.763 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.207 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.571 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 686.308 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.469 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 391.558 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.093 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.403 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.109 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 82 Επισκέπτης (ες)