01-09-2013, 05:30 PM
(31-08-2013, 11:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μετά την ξαφνική κατάργηση (των 7 και 8, για τις οποίες ο ΟΑΣΑ πρώτα μας έλεγε ότι θα επανέρχονταν στις αρχές Σεπτεμβρίου και τώρα τις έκανε delete, ώρα για νέο γύρο προτάσεων αναδιάρθρωσης του δικτύου:
Τροποποιούνται:
2: Ενοποίηση με 4. Ονομασία: ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ.
3: Ενοποίηση με 13. Ονομασία: ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ.
14: Επέκταση έως Λαμπρινή + Ενοποίηση με 19. Ονομασία: ΛΑΜΠΡΙΝΗ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ.
Καταργούνται:
4: Ενοποιείται με τη 2.
5: Αντικαθίσταται από 14 και 1.
13: Ενοποιείται με την 3.
18: Αντικαθίσταται από 14 και 10.
19: Ενοποιείται με τη 14.
Ενισχύονται:
1: Αιχμή: 8' αντί 10', +3 οχήματα (για κατάργηση 5)
12: Αιχμή: 6' αντί 8', +4 οχήματα (για κατάργηση Α13)
21: Αιχμή: 6' αντί 7', +2 οχήματα (για κατάργηση Β18)
25: Αιχμή: 10' αντί 15', +2 οχήματα (για κατάργηση Γ12)
Δε μεταβάλλονται: 6, 10, 11, 15, 16, 17, 20, 24.
2/4: Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να συνενωθούν. Πάντως αν σκεφτούμε ότι στην κατεύθυνση προς Καισαριανή/Άγιο Αρτέμιο είναι συντονισμένα και έχουν συνδιασμένη συχνότητα στην αιχμή ανά 5'-6' πιστεύω ότι ίσως είναι καλύτερα να διατηρηθούν ως έχουν αλλά με προσθήκη ενδίαμεσου σημείου συντονισμού στην 1η κοινή στάση στο Παγκράτι ή έστω στο Σύνταγμα ώστε να είναι συντονισμένα και στις δύο κατευθύνσεις.
3/13: Συμφωνώ αλλά καλύτερα ως ΠΛ.ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΨΥΧΙΚΟ με 21 οχήματα ανά 6' (Σήμερα 3+13 νομίζω έχουν 13+10 οχήματα αντίστοιχα δηλαδή σύνολο 23).
14/19: Δεν είναι άσχημη πρόταση αλλά θα μειωθούν οι διελεύσεις από Αλεξάνδρας η οποία έχει αρκετό φόρτο. Συμφωνώ στο να πάει το 14 Λαμπρινή.
18/19: Κόψιμο του 18 και ενίσχυση του 19.
1/5: Καλύτερα κόψιμο του 1 και επέκταση του 5 στο Μοσχάτο με 27 οχήματα ανά 6' (Σήμερα 1+5 αν θυμάμαι καλά έχουν 10+14 οχήματα αντίστοιχα οπότε σύνολο 24 και τα υπόλοιπα 3 μπορούν να τα πάρουν απ' το 11). Επίσης, να φύγει από την Λαμπρινή και να φτάνει μέχρι Πλ. Παπαδιαμάντη. Από 'κει μπορεί να γίνει συντονισμός με το 3 ώστε στην αιχμή να ΄χει η Πατησίων προς κέντρο ανά 3'. Στον γυρισμό μπορεί να προστεθεί ως ενδιάμεσο σημείο η Ακαδημία ώστε να 'ναι πάλι συντονισμένα.
11/12: Συγχώνευση με κόψιμο του κομματιού του 11 στην Πατησίων. 20 οχήματα ανά 8' (Σήμερα 11+12 έχουν 12+11 οχήματα αντίστοιχα δηλαδή συνολικά 23). Σε περίπτωση που κοπεί το Α13 ίσως χρειαστεί κάποια ενίσχυση αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι χρειάζεται παραπάνω συχνότητα η Λένορμαν.
25: Δεν είναι άσχημο σαν σκέψη να κοπεί το Γ12 και να ενισχυθεί το 25 αλλά άμα κοπεί το Γ12 χάνεται η σύνδεση με ΗΣΑΠ. Αυτό που μπορεί να γίνει άνετα είναι να φτάνει μέχρι Αττική το Γ12.
(01-09-2013, 12:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μπορεί να γίνει τοπικό ΠΕΡΑΜΑ - ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ. Δε χάθηκε ο κόσμος να παίρνουν το 21 από Νίκαια όσοι δε μπορούν να αντέξουν χωρίς λεωφορείο/τρόλεϊ. Πρέπει να πάψει σιγά σιγά η λογική του κρατάω 10 γραμμές να διατρέχουν τον ίδιο άξονα ασυντόνιστα!
Εκτός αυτού, οι προτάσεις εδώ αφορούν τα τρόλεϊ. Θα πω τις δικές μου προτάσεις και για τα λεωφορεία για όλους τους τομείς και είτε στις προτάσεις του Τομέα 8, είτε σ' αυτές των Κορμών, να αναλύσουμε διεξοδικά το αν έχει τόση ανάγκη η Λ. Σαλαμίνος να έχει σύνδεση με το Κέντρο.
Υπάρχει σημαντικό τμήμα που μένει ακάλυπτο απ' το 21 στην Π.Ράλλη/Σαλαμίνος οπότε χρειάζεται το Β18. Επίσης, τα Β18/Γ18 είναι συγκρότημα και έχουν συνδιασμένη συχνότητα στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής. Άλλες γραμμές είναι που είναι ασυντόνιστες στους κεντρικούς άξονες και πρέπει να φύγουν π.χ. 12/Α13, 6/Β9/Γ9, Α3/Β3/Α4 κ.α.

των