01-09-2013, 12:57 PM
(01-09-2013, 12:26 PM)Vasilis21 Έγραψε: αυτος ομως που μενει στην νικαια και θελει να παει προς περαμα πως θα παει θα πρεπει να παρει λεοφορειο να ανεβει λαμπρακη και να παρει το Γ18?
(01-09-2013, 12:38 PM)ecoj Έγραψε: Ακόμα και όταν δεν υπήρχε το 21 υπήρχε το Α18 που έκανε το ίδιο πράγμα. Για να κοπεί ή Β18 πρέπει η να επεκταθεί το 21 στο Πέραμα (πράγμα αδύνατον) ή να δημιουργηθεί κάποιο τοπικό ΠΕΡΑΜΑ - ΝΙΚΑΙΑ αλλά δεν νομίζω να έχει νόημα έτσι.
Μπορεί να γίνει τοπικό ΠΕΡΑΜΑ - ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ. Δε χάθηκε ο κόσμος να παίρνουν το 21 από Νίκαια όσοι δε μπορούν να αντέξουν χωρίς λεωφορείο/τρόλεϊ. Πρέπει να πάψει σιγά σιγά η λογική του κρατάω 10 γραμμές να διατρέχουν τον ίδιο άξονα ασυντόνιστα!
Εκτός αυτού, οι προτάσεις εδώ αφορούν τα τρόλεϊ. Θα πω τις δικές μου προτάσεις και για τα λεωφορεία για όλους τους τομείς και είτε στις προτάσεις του Τομέα 8, είτε σ' αυτές των Κορμών, να αναλύσουμε διεξοδικά το αν έχει τόση ανάγκη η Λ. Σαλαμίνος να έχει σύνδεση με το Κέντρο.
