24-08-2013, 07:28 PM
Γράφετε και οι δύο τις χρονοαποστάσεις βάσει προγράμματος οι οποίες είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΕΣ, δεν αναφέρομαι σε αυτές όμως αλλά μιλάω για τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ. Και όταν σε τρεις βασικές γραμμές αναφέρω σοβαρές απώλειες (να προσθέσω και τα 1 και 5 μιας και αναφέρθηκαν και τα τρόλεϊ που στην Καραγιάννη στην Θησέως ασχέτως κατεύθυνσης δεν έτυχε ποτέ να περιμένω κάτω από 20') σημαίνει ότι αυτές οι συχνότητες είναι θεωρητικές. Όταν και στις τρεις περιπτώσεις (πέντε με τα "κερατολεωφορεία") το πρόγραμμα δεν τηρείται εύκολα βγαίνει το συμπέρασμα ότι το ίδιο ισχύει και στις υπόλοιπες.
Mercedes Elbo, το 040 ΔΕΝ με απασχολεί σαν επιβάτη γιατί καθυστέρησε και φυσικά δεν δέχομαι με τίποτα το ενδεχόμενο να έμπλεξε κάπου. Στην διαδρομή προς Πειραιά μάλιστα το κέντρο ήταν ανοιχτό χωρίς σοβαρές κυκλοφοριακές ανασχέσεις και με δεδομένο ότι γνώριζα τον οδηγό μπορώ εύκολα να σου πω τι έφταιξε. Καθυστερημένη άφιξη στην Φιλλελήνων με συνέπεια καθυστερημένη ανάλογα αναχώρηση είναι η αιτία της παρατεταμένης αναμονής άρα κάκιστος ο σχεδιασμός του προγράμματος (δεν δίνει επαρκή χρόνο εκτέλεσης του δρομολογίου).
Για το 051 πρέπει να είχε τέσσερα οχήματα τη συγκεκριμένη ημέρα. Βέβαια όταν λείπει η μισή δύναμη της γραμμής θαύματα δεν μπορούν να γίνουν αλλά κάποιος ευθύνεται για αυτό - και βέβαια δεν είναι ούτε οι οδηγοί ούτε ο σταθμάρχης. Ένας οδηγός μάλιστα (πολύ κακώς) έκοψε το διάλειμμά του για να εκτελέσει δρομολόγιο για να μην ανοίξει κι άλλο το κενό (το διάλειμμα είναι απαραίτητο για τον οδηγό για να μπορεί να είναι συγκεντρωμένος στο εργο του και δεν έχει θεσπιστεί για να "τεμπελιάζουν" οι οδηγοί).
Για το 843 ήταν απόγευμα εργάσιμης καθημερινής. Απαράδεκτο το γεγονός ότι έπρεπε να παραλάβει κόσμο από τρεις συρμούς συν τον όποιο κόσμο από τον Πειραιά και όταν έφτασε ήταν ήδη σχεδόν πλήρες. Και φυσικά να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Τόσο στην περίπτωση του 040 όσο και αυτή του 843 στην εποχή των "πράσινων" παρόλο που δεν είχαν αρθρωτά τέτοια φαινόμενα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ!!!
Η τήρηση των δρομολογίων μιας τοπικής γραμμής είναι σχετικά πιο εύκολη από μια διακεντρική. Οι αποστάσεις μικρές και ο χρόνος εκτέλεσης ανάλογος, ενώ οι χρονοαποστάσεις είναι κάπως μεγαλύτερες και οι όποιες απώλειες μαζεύονται εύκολα. Για τους οδηγούς που αναχωρούν ΑΝΑΙΤΙΑ πριν την καθορισμένη ώρα (ειδικά στα τελευταία δρομολόγια) η μόνη αντιμετώπιση είναι αναφορά και πειθαρχικό. Εντελώς διαφορετική η περίπτωση οδηγών οι οποίοι κινούνται με σχετικά χαμηλή ταχύτητα. Τα λεωφορεία δεν συμμετέχουν σε αγώνες dragster και η ορθή εκτέλεση του δρομολογίου υπαγορεύει ομαλές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις και όσο το δυνατό πιο ομοιογενή ταχύτητα κατά την κίνηση. Επίσης πλην διαλείμματος την ώρα που θα φτάσει στο τέρμα, εκείνη την ώρα θα πρέπει και να ξεκινήσει. Παράπλευρα οφέλη η μικρότερη καταπόνηση του οχήματος και η οικονομία καυσίμου. Τα δρομολόγια-αεροπορία και οι εικοσάλεπτες και βάλε διακοπές στα τέρματα ή το "καροτσάκι" στο προηγούμενο όχημα δεν είναι σωστή εκτέλεση δρομολογίου. Αυτός είναι και ο λόγος που επιβάλλεται να υπάρχει (και φυσικά να τηρείται) χρόνος άφιξης στο τέρμα στα προγράμματα δρομολόγησης. Ειδικότερα για μεγάλα σε μήκος ή χρόνο δρομολόγια πρέπει να υπάρχουν και ενδιάμεσοι χρόνοι διέλευσης από καθορισμένα σημεία - αν μάλιστα έχει αραιές συχνότητες τότε στην περίπτωση που θα φτάσει το λεωφορείο νωρίτερα θα πρέπει να περιμένει μέχρι την αναγραφόμενη ώρα στο σημείο.
Σας φαίνονται περίεργα όλα αυτά; Με αυτόν ακριβώς τον τρόπο εκτελείται η συγκοινωνία σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχει σχεδόν απόλυτη ακρίβεια και αξιοπιστία στη δρομολόγηση και εμπιστοσύνη στο σύστημα από τον επιβάτη. Συμβαίνει κάτι τέτοιο στις ΟΣΥ;
Mercedes Elbo, το 040 ΔΕΝ με απασχολεί σαν επιβάτη γιατί καθυστέρησε και φυσικά δεν δέχομαι με τίποτα το ενδεχόμενο να έμπλεξε κάπου. Στην διαδρομή προς Πειραιά μάλιστα το κέντρο ήταν ανοιχτό χωρίς σοβαρές κυκλοφοριακές ανασχέσεις και με δεδομένο ότι γνώριζα τον οδηγό μπορώ εύκολα να σου πω τι έφταιξε. Καθυστερημένη άφιξη στην Φιλλελήνων με συνέπεια καθυστερημένη ανάλογα αναχώρηση είναι η αιτία της παρατεταμένης αναμονής άρα κάκιστος ο σχεδιασμός του προγράμματος (δεν δίνει επαρκή χρόνο εκτέλεσης του δρομολογίου).
Για το 051 πρέπει να είχε τέσσερα οχήματα τη συγκεκριμένη ημέρα. Βέβαια όταν λείπει η μισή δύναμη της γραμμής θαύματα δεν μπορούν να γίνουν αλλά κάποιος ευθύνεται για αυτό - και βέβαια δεν είναι ούτε οι οδηγοί ούτε ο σταθμάρχης. Ένας οδηγός μάλιστα (πολύ κακώς) έκοψε το διάλειμμά του για να εκτελέσει δρομολόγιο για να μην ανοίξει κι άλλο το κενό (το διάλειμμα είναι απαραίτητο για τον οδηγό για να μπορεί να είναι συγκεντρωμένος στο εργο του και δεν έχει θεσπιστεί για να "τεμπελιάζουν" οι οδηγοί).
Για το 843 ήταν απόγευμα εργάσιμης καθημερινής. Απαράδεκτο το γεγονός ότι έπρεπε να παραλάβει κόσμο από τρεις συρμούς συν τον όποιο κόσμο από τον Πειραιά και όταν έφτασε ήταν ήδη σχεδόν πλήρες. Και φυσικά να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Τόσο στην περίπτωση του 040 όσο και αυτή του 843 στην εποχή των "πράσινων" παρόλο που δεν είχαν αρθρωτά τέτοια φαινόμενα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ!!!
Η τήρηση των δρομολογίων μιας τοπικής γραμμής είναι σχετικά πιο εύκολη από μια διακεντρική. Οι αποστάσεις μικρές και ο χρόνος εκτέλεσης ανάλογος, ενώ οι χρονοαποστάσεις είναι κάπως μεγαλύτερες και οι όποιες απώλειες μαζεύονται εύκολα. Για τους οδηγούς που αναχωρούν ΑΝΑΙΤΙΑ πριν την καθορισμένη ώρα (ειδικά στα τελευταία δρομολόγια) η μόνη αντιμετώπιση είναι αναφορά και πειθαρχικό. Εντελώς διαφορετική η περίπτωση οδηγών οι οποίοι κινούνται με σχετικά χαμηλή ταχύτητα. Τα λεωφορεία δεν συμμετέχουν σε αγώνες dragster και η ορθή εκτέλεση του δρομολογίου υπαγορεύει ομαλές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις και όσο το δυνατό πιο ομοιογενή ταχύτητα κατά την κίνηση. Επίσης πλην διαλείμματος την ώρα που θα φτάσει στο τέρμα, εκείνη την ώρα θα πρέπει και να ξεκινήσει. Παράπλευρα οφέλη η μικρότερη καταπόνηση του οχήματος και η οικονομία καυσίμου. Τα δρομολόγια-αεροπορία και οι εικοσάλεπτες και βάλε διακοπές στα τέρματα ή το "καροτσάκι" στο προηγούμενο όχημα δεν είναι σωστή εκτέλεση δρομολογίου. Αυτός είναι και ο λόγος που επιβάλλεται να υπάρχει (και φυσικά να τηρείται) χρόνος άφιξης στο τέρμα στα προγράμματα δρομολόγησης. Ειδικότερα για μεγάλα σε μήκος ή χρόνο δρομολόγια πρέπει να υπάρχουν και ενδιάμεσοι χρόνοι διέλευσης από καθορισμένα σημεία - αν μάλιστα έχει αραιές συχνότητες τότε στην περίπτωση που θα φτάσει το λεωφορείο νωρίτερα θα πρέπει να περιμένει μέχρι την αναγραφόμενη ώρα στο σημείο.
Σας φαίνονται περίεργα όλα αυτά; Με αυτόν ακριβώς τον τρόπο εκτελείται η συγκοινωνία σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχει σχεδόν απόλυτη ακρίβεια και αξιοπιστία στη δρομολόγηση και εμπιστοσύνη στο σύστημα από τον επιβάτη. Συμβαίνει κάτι τέτοιο στις ΟΣΥ;