24-08-2013, 12:30 AM
(23-08-2013, 05:44 PM)garvanitis Έγραψε: Το βίντεο το γνωρίζω και το τρόλεϊ που αναφέρεσαι δεν μου φαίνεται σε καμία περίπτωση κανιβαλισμένο παρά απλά σε μακροχρόνια ακινησία (από τη σκόνη - που εδώ που τα λέμε δεν χρειάζεται και μεγάλο διάστημα για να την πιάσει) το οποίο έχει "λυμένο" κάποιο υποσύστημα και περιμένει κάποιο ανταλλακτικό.
Edit: Ξαναείδα το βίντεο και το τρόλεϊ στο 1.54 δείχνει άρτιο. Ούτε προφυλακτήρας λείπει, ούτε μάσκα, ούτε φανάρια... Πρόσεξε το λίγο καλύτερα... Εκτός αν εννοείς άλλο όχημα...
Για τα Volvo της Ράλλη η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη πλέον απ' ότι εικονίζεται στο γνωστό βίντεο, πάντως φαίνεται να υπάρχει κάποια προσπάθεια να τα "μαζέψουν" με δεδομένο ότι παρακολουθώντας τις δημοσιεύσεις στη Διαύγεια περί ΚΤΕΟ θα παρατηρήσεις οχήματα που ήταν σε μακροχρόνιο παροπλισμό να στέλνονται για έλεγχο. Υπάρχουν βέβαια πολλά οχήματα που έχουν παραδώσει πινακίδες αλλά παρά την πληροφόρησή μου περί οριστικής διαγραφής φαίνεται πως είναι σε προσωρινή ακινησία. Αν βάλεις τώρα στην εξίσωση το ότι πρόκειται για οχήματα με τάση στην αβαρία, έχουν πλημμελή συντήρηση και ο χώρος του κινητήρα είναι απίστευτα στριμωγμένος (για να αποκτήσεις πρόσβαση σε ένα εξάρτημα μπορεί να χρειαστεί να λύσεις άλλα τρία) είναι προφανές ότι συμφέρει τις εργατώρες που θα αφιερώσεις για ένα Β7 να τις αξιοποιήσεις βγάζοντας πέντε Solaris στο δρόμο που και πιο αξιόπιστα είναι και πιο εύκολα στις επισκεύες. Last but not least μειονέκτημα του B7 είναι βέβαια ο αντιπρόσωπός τους για μία σειρά από λόγους που δεν αφορούν τον εδώ χώρο.
Για τη δύναμη των λεωφορείων διαφωνούμε σφόδρα. Ο στόχος της εξοικονόμησης των λεωφορείων με την τοπικοποίηση κάποιων γραμμών (κάποια παλιότερα μέλη του φόρουμ εργάστηκαν πάνω σε αυτή τη μελέτη - καθώς κι εγώ σε ένα μικρό βαθμό συμβουλευτικά) ήταν η απελευθέρωση των "χαμένων" οχημάτων προκειμένου να ενισχυθούν οι γραμμές που έχουν πραγματικά ανάγκη. Οι συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων στην Αθήνα είναι απλά τραγικές. Υπάρχει γραμμή με χρονοαπόσταση κάτω απο 15 λεπτά;
Όντως το ξανακοίταξα το βίντεο και έχεις δίκιο. Όλα είναι στη θέση τους. Είχα δει ήδη τα σχόλια από κάτω που λέγαν για παροπλισμένα τρόλλεϋ και δεν το πρόσεξα καλά σ' αυτό το σημείο ότι όλα είναι στη θέση τους. Συγγνώμη.
Όσον αφορά τα Volvo έχω κρατήσει αριθμούς παρμπρίζ απ' όσα έχουν περάσει απ' την αρχή της χρονιάς ΚΤΕΟ. Έχουν περάσει τα: 121, 122,
127, 128, 129, 131, 133, 134, 136, 139, 140, 142, 143, 152, 170, 178, 179, 182, 183, 186, 188, 190, 192, 197, 199, 200, 202, 205, 206, 209, 215, 223, 227. Σύνολο 33 οχήματα. Βέβαια δεν έχει τελειώσει η χρονιά ακόμα και σίγουρα υπάρχουν και άλλα ενεργά Volvo απλά πιστεύω πως αυτά τα οχήματα εφόσον περάσαν ΚΤΕΟ κυκλοφορούν κανονικά.
Τώρα για τις γραμμές Καθημερινές στην αιχμή με συχνότητα κάτω του 15λεπτου έχουμε: Α2, Β2, Α3/Β3, Α4, Α5, Β5, Α7, Α8, Β9, Γ9, Α10/Β10, Α11/Β11, Β12, Α13, Α15, Β15, Β18/Γ18, Ε14, Χ95, 021, 025/026/027, 040, 049, 051, 106/126, 109, 136/137, 141, 203, 206, 219/816, 220/221, 224, 235, 237, 242, 250, 409/413, 416, 418, 421, 550, 608, 622/815, 700, 701/704, 703, 732, 748, 806/807, 811, 813, 818, 822, 824, 832/833, 843, 846/847, 856, 904, 906, 909 και 915. Στα συγκροτήματα υπάρχουν γραμμές που γενικά έχουν πολύ λίγες διαφορές π.χ. Α10/Β10, Α11/Β11, 219/816 κ.α. ενώ άλλα έχουν ένα μεγάλο κομμάτι της διαδρομής κοινό αλλά οι απολήξεις είναι διαφορετικές ή το τέρμα και η αφετηρία είναι κοινά αλλά υπάρχουν παραλλαγές στην διαδρομή π.χ. 025/026/027, Β18/Γ18, 622/815 κ.α.
(23-08-2013, 06:52 PM)garvanitis Έγραψε: Συγνώμη φίλε μου Μάριε, αλλά είκοσι γραμμές στο σύνολο του έργου των ΟΣΥ δεν το λες αρκετές, χώρια που στην πράξη είναι κάτι το οποίο δεν εφαρμόζεται. Και τα λεωφορεία δεν κυκλοφορούν στα προγράμματα αλλά στους δρόμους, επίσης δεν εξυπηρετούν στατιστικές αλλά πολίτες. Προσωπικές εμπειρίες ενδεικτικές (αναφέρονται οι τελευταίες, οι προηγούμενες κατά κανόνα ανάλογες):
040: Απρίλιος 2013 Θησέως-Χαροκόπου προς Πειραια, χρόνος αναμονής στη στάση 25', επιστροφή 30'
051: Απρίλιος 2013 παραμονή στο σταθμό Κηφισού ένα τρίωρο (Παρασκεύη μεσημέρι, ο ορισμός της αιχμής), αναχώρηση ανά 20'
843: Νοέμβριος 2011 Σταθμός ΗΣΑΠ Πειραιά (προς Πέραμα) χρόνος αναμονής στη στάση 40'!!!
Αν αυτό μπορεί να το θεωρήσει οποισδήποτε σοβαρή συγκοινωνία καλά θα κάνει να ασχοληθεί με κάτι άλλο. Θες και μια ακόμη διάσταση; Η ακρίβεια τήρησης του προγράμματος δίνει περισσότερα points από τις μικρές χρονοαποστάσεις (τις οποίες μάλιστα αν της παραμικρύνεις θα μαζέψεις τα λεωφορεία καροτσάκι). Βέβαια όταν βγάζεις πρόγραμμα με αναγραφόμενη ώρα μόνο start χωρίς reach end και intermediate είδικα σε μεγάλες διαδρομές δεν υπάρχει περίπτωση ΠΟΤΕ να είσαι αξιόπιστος.
Το 040 γενικά έχι συχνά δρομολόγια αλλά πολλές φορές μπλέκουν και γίνεται σαλάτα. Το 051 απορώ πως γίνεται να είχε ανά 20' που σημαίνει ότι ήταν 2-3 οχήματα αντί για 7 που νομίζω είναι. Στο 843 να φανταστώ Κυριακή απόγευμα προς βράδυ?
Στις περισσότερες γραμμές υπάρχει ακριβής τήρηση δρομολογίων ειδικά στις τοπικές. Καμιά σχέση με πριν 3-4 χρόνια με τις πρώην ακτινικές που θεωρητικά είχαν πολύ καλές συχνότητες αλλά μπλέκαν στο κέντρο και τιναζόταν όλος ο προγραμμάτισμος στον αέρα. Βέβαια τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν τα φαινόμενα όπου οδηγοί φεύγουν πριν την καθορισμένη ώρα του δρομολογίου ή πηγαίνουν σ' όλη την διαδρομή με πολύ χαμηλές ταχύτητες χωρίς λόγο με αποτέλεσμα να μην βγάζουν τους χρόνους διαδρομής, να γίνονται μπάχαλο τα δρομολόγια και να πηγαίνουν τα λεωφορεία σχεδόν το ένα πίσω από το άλλο και μετά τίποτα για πολλή ώρα.