23-08-2013, 06:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-08-2013, 07:06 PM από garvanitis.)
Συγνώμη φίλε μου Μάριε, αλλά είκοσι γραμμές στο σύνολο του έργου των ΟΣΥ δεν το λες αρκετές, χώρια που στην πράξη είναι κάτι το οποίο δεν εφαρμόζεται. Και τα λεωφορεία δεν κυκλοφορούν στα προγράμματα αλλά στους δρόμους, επίσης δεν εξυπηρετούν στατιστικές αλλά πολίτες. Προσωπικές εμπειρίες ενδεικτικές (αναφέρονται οι τελευταίες, οι προηγούμενες κατά κανόνα ανάλογες):
040: Απρίλιος 2013 Θησέως-Χαροκόπου προς Πειραια, χρόνος αναμονής στη στάση 25', επιστροφή 30'
051: Απρίλιος 2013 παραμονή στο σταθμό Κηφισού ένα τρίωρο (Παρασκεύη μεσημέρι, ο ορισμός της αιχμής), αναχώρηση ανά 20'
843: Νοέμβριος 2011 Σταθμός ΗΣΑΠ Πειραιά (προς Πέραμα) χρόνος αναμονής στη στάση 40'!!!
Αν αυτό μπορεί να το θεωρήσει οποισδήποτε σοβαρή συγκοινωνία καλά θα κάνει να ασχοληθεί με κάτι άλλο. Θες και μια ακόμη διάσταση; Η ακρίβεια τήρησης του προγράμματος δίνει περισσότερα points από τις μικρές χρονοαποστάσεις (τις οποίες μάλιστα αν της παραμικρύνεις θα μαζέψεις τα λεωφορεία καροτσάκι). Βέβαια όταν βγάζεις πρόγραμμα με αναγραφόμενη ώρα μόνο start χωρίς reach end και intermediate είδικα σε μεγάλες διαδρομές δεν υπάρχει περίπτωση ΠΟΤΕ να είσαι αξιόπιστος.
040: Απρίλιος 2013 Θησέως-Χαροκόπου προς Πειραια, χρόνος αναμονής στη στάση 25', επιστροφή 30'
051: Απρίλιος 2013 παραμονή στο σταθμό Κηφισού ένα τρίωρο (Παρασκεύη μεσημέρι, ο ορισμός της αιχμής), αναχώρηση ανά 20'
843: Νοέμβριος 2011 Σταθμός ΗΣΑΠ Πειραιά (προς Πέραμα) χρόνος αναμονής στη στάση 40'!!!
Αν αυτό μπορεί να το θεωρήσει οποισδήποτε σοβαρή συγκοινωνία καλά θα κάνει να ασχοληθεί με κάτι άλλο. Θες και μια ακόμη διάσταση; Η ακρίβεια τήρησης του προγράμματος δίνει περισσότερα points από τις μικρές χρονοαποστάσεις (τις οποίες μάλιστα αν της παραμικρύνεις θα μαζέψεις τα λεωφορεία καροτσάκι). Βέβαια όταν βγάζεις πρόγραμμα με αναγραφόμενη ώρα μόνο start χωρίς reach end και intermediate είδικα σε μεγάλες διαδρομές δεν υπάρχει περίπτωση ΠΟΤΕ να είσαι αξιόπιστος.