23-08-2013, 05:44 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-08-2013, 05:46 PM από garvanitis.)
Το βίντεο το γνωρίζω και το τρόλεϊ που αναφέρεσαι δεν μου φαίνεται σε καμία περίπτωση κανιβαλισμένο παρά απλά σε μακροχρόνια ακινησία (από τη σκόνη - που εδώ που τα λέμε δεν χρειάζεται και μεγάλο διάστημα για να την πιάσει) το οποίο έχει "λυμένο" κάποιο υποσύστημα και περιμένει κάποιο ανταλλακτικό.
Edit: Ξαναείδα το βίντεο και το τρόλεϊ στο 1.54 δείχνει άρτιο. Ούτε προφυλακτήρας λείπει, ούτε μάσκα, ούτε φανάρια... Πρόσεξε το λίγο καλύτερα... Εκτός αν εννοείς άλλο όχημα...
Για τα Volvo της Ράλλη η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη πλέον απ' ότι εικονίζεται στο γνωστό βίντεο, πάντως φαίνεται να υπάρχει κάποια προσπάθεια να τα "μαζέψουν" με δεδομένο ότι παρακολουθώντας τις δημοσιεύσεις στη Διαύγεια περί ΚΤΕΟ θα παρατηρήσεις οχήματα που ήταν σε μακροχρόνιο παροπλισμό να στέλνονται για έλεγχο. Υπάρχουν βέβαια πολλά οχήματα που έχουν παραδώσει πινακίδες αλλά παρά την πληροφόρησή μου περί οριστικής διαγραφής φαίνεται πως είναι σε προσωρινή ακινησία. Αν βάλεις τώρα στην εξίσωση το ότι πρόκειται για οχήματα με τάση στην αβαρία, έχουν πλημμελή συντήρηση και ο χώρος του κινητήρα είναι απίστευτα στριμωγμένος (για να αποκτήσεις πρόσβαση σε ένα εξάρτημα μπορεί να χρειαστεί να λύσεις άλλα τρία) είναι προφανές ότι συμφέρει τις εργατώρες που θα αφιερώσεις για ένα Β7 να τις αξιοποιήσεις βγάζοντας πέντε Solaris στο δρόμο που και πιο αξιόπιστα είναι και πιο εύκολα στις επισκεύες. Last but not least μειονέκτημα του B7 είναι βέβαια ο αντιπρόσωπός τους για μία σειρά από λόγους που δεν αφορούν τον εδώ χώρο.
Για τη δύναμη των λεωφορείων διαφωνούμε σφόδρα. Ο στόχος της εξοικονόμησης των λεωφορείων με την τοπικοποίηση κάποιων γραμμών (κάποια παλιότερα μέλη του φόρουμ εργάστηκαν πάνω σε αυτή τη μελέτη - καθώς κι εγώ σε ένα μικρό βαθμό συμβουλευτικά) ήταν η απελευθέρωση των "χαμένων" οχημάτων προκειμένου να ενισχυθούν οι γραμμές που έχουν πραγματικά ανάγκη. Οι συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων στην Αθήνα είναι απλά τραγικές. Υπάρχει γραμμή με χρονοαπόσταση κάτω απο 15 λεπτά;
Edit: Ξαναείδα το βίντεο και το τρόλεϊ στο 1.54 δείχνει άρτιο. Ούτε προφυλακτήρας λείπει, ούτε μάσκα, ούτε φανάρια... Πρόσεξε το λίγο καλύτερα... Εκτός αν εννοείς άλλο όχημα...
Για τα Volvo της Ράλλη η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη πλέον απ' ότι εικονίζεται στο γνωστό βίντεο, πάντως φαίνεται να υπάρχει κάποια προσπάθεια να τα "μαζέψουν" με δεδομένο ότι παρακολουθώντας τις δημοσιεύσεις στη Διαύγεια περί ΚΤΕΟ θα παρατηρήσεις οχήματα που ήταν σε μακροχρόνιο παροπλισμό να στέλνονται για έλεγχο. Υπάρχουν βέβαια πολλά οχήματα που έχουν παραδώσει πινακίδες αλλά παρά την πληροφόρησή μου περί οριστικής διαγραφής φαίνεται πως είναι σε προσωρινή ακινησία. Αν βάλεις τώρα στην εξίσωση το ότι πρόκειται για οχήματα με τάση στην αβαρία, έχουν πλημμελή συντήρηση και ο χώρος του κινητήρα είναι απίστευτα στριμωγμένος (για να αποκτήσεις πρόσβαση σε ένα εξάρτημα μπορεί να χρειαστεί να λύσεις άλλα τρία) είναι προφανές ότι συμφέρει τις εργατώρες που θα αφιερώσεις για ένα Β7 να τις αξιοποιήσεις βγάζοντας πέντε Solaris στο δρόμο που και πιο αξιόπιστα είναι και πιο εύκολα στις επισκεύες. Last but not least μειονέκτημα του B7 είναι βέβαια ο αντιπρόσωπός τους για μία σειρά από λόγους που δεν αφορούν τον εδώ χώρο.
Για τη δύναμη των λεωφορείων διαφωνούμε σφόδρα. Ο στόχος της εξοικονόμησης των λεωφορείων με την τοπικοποίηση κάποιων γραμμών (κάποια παλιότερα μέλη του φόρουμ εργάστηκαν πάνω σε αυτή τη μελέτη - καθώς κι εγώ σε ένα μικρό βαθμό συμβουλευτικά) ήταν η απελευθέρωση των "χαμένων" οχημάτων προκειμένου να ενισχυθούν οι γραμμές που έχουν πραγματικά ανάγκη. Οι συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων στην Αθήνα είναι απλά τραγικές. Υπάρχει γραμμή με χρονοαπόσταση κάτω απο 15 λεπτά;