22-08-2013, 11:48 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-08-2013, 12:37 AM από garvanitis.)
Θέλεις να μου πεις δηλαδή ότι υπάρχουν 14 οχήματα αξίας μισού εκατομμυρίου ευρώ (πλέον της μίζας Βερελή) τα οποία έχουν κριθεί μη επισκευάσιμα (ασύμφορη επισκευή) και λειτουργούν ως δότες ανταλλακτικών; Αν υπάρχει τέτοια απόφαση, με δεδομένο ότι πρόκειται για περουσιακά στοιχεία του δημοσίου αυτός που την πήρε έχει ποινικές ευθύνες και θα πρέπει να είναι θέμα χρόνου η παρέμβαση εισαγγελέα. Προσωπικά δεν πιστεύω κάτι τέτοιο - αν και δεν θα εκπλησσόμουν αν συνέβαινε. Πέραν αυτού με δεδομένο ότι και τα 6000αρα έχουν πάρα πολλά χρόνια ακόμη μέχρι να ολοκληρώσουν τον ωφέλιμο κύκλο ζωής τους εαν είχε παρθεί απόφαση για απόσυρση πλεονάζοντων οχημάτων αυτή θα ήταν κάπου δημοσιευμένη. Δεν έχω δει κάτι τέτοιο πουθενά. Τέλος μιλάμε για τρόλεϊ και μάλιστα για οχήματα μέσης εως μικρής ηλικίας και μάλιστα χαμηλοδάπεδα, υπάρχει απίστευτα μεγάλη ζήτηση για τέτοια οχήματα και ελάχιστη προσφορά. Στην περίπτωση αυτή θα είχαν ήδη φύγει από την Ελλάδα και θα κυκλοφορούσαν στο εξωτερικό. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν κάνει έστω την παραμικρή νύξη περί μιας σχετικής προθέσεως από τις ΟΣΥ και να μην έχουν βρει άμεση ανταπόκριση σε οποιαδήποτε από τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης ή ακόμη και από την Γερμανία. Ας το ξεχάσουμε λοιπόν αυτό το σενάριο.
Για τα θερμικά λεωφορεία τώρα, η δρομολόγηση αιχμής των 1200 οχημάτων είναι πλασματική. Οι πραγματικές ανάγκες είναι κατά πολύ μεγαλύτερες και ο στόλος των 2139 δεν είναι εξωπραγματικός για τις ανάγκες της Αθήνας. Οι ανάγκες είναι περίπου 1800 οχήματα ημερησίως και αναλογικά με το μέγεθος του στόλου μια εφεδρεία 339 οχημάτων είναι λογική. Οι ελλείψεις σε μάχιμα οχήματα και οδηγούς είναι που επιβάλλουν τη δρομολόγηση max 1200 λεωφορείων.
Παρόλα αυτά εδώ μέσα σχολιάστηκε αρνητικά η πώληση κάποιων Ν2 στο ΚΤΕΛ Θήβας ως πλεονάζοντα. Το επιχείρημα μάλιστα απ' ότι θυμάμαι είναι γιατί αποσύρονται ως ακατάλληλα για κυκλοφορία και πωλούνται ως αξιόμαχο τροχαίο υλικό. Η απάντηση φυσικά είναι διότι περισσεύουν και εκτός από την αξία τους ως οχήμα έχουν και λειτουργικό κόστος ακόμη και αν ακινητούν.
Για τα θερμικά λεωφορεία τώρα, η δρομολόγηση αιχμής των 1200 οχημάτων είναι πλασματική. Οι πραγματικές ανάγκες είναι κατά πολύ μεγαλύτερες και ο στόλος των 2139 δεν είναι εξωπραγματικός για τις ανάγκες της Αθήνας. Οι ανάγκες είναι περίπου 1800 οχήματα ημερησίως και αναλογικά με το μέγεθος του στόλου μια εφεδρεία 339 οχημάτων είναι λογική. Οι ελλείψεις σε μάχιμα οχήματα και οδηγούς είναι που επιβάλλουν τη δρομολόγηση max 1200 λεωφορείων.
Παρόλα αυτά εδώ μέσα σχολιάστηκε αρνητικά η πώληση κάποιων Ν2 στο ΚΤΕΛ Θήβας ως πλεονάζοντα. Το επιχείρημα μάλιστα απ' ότι θυμάμαι είναι γιατί αποσύρονται ως ακατάλληλα για κυκλοφορία και πωλούνται ως αξιόμαχο τροχαίο υλικό. Η απάντηση φυσικά είναι διότι περισσεύουν και εκτός από την αξία τους ως οχήμα έχουν και λειτουργικό κόστος ακόμη και αν ακινητούν.