20-08-2013, 05:03 PM
(20-08-2013, 04:26 AM)garvanitis Έγραψε: Αφορά τις διαφημιστικές επιφάνειες, τα οχήματα δηλαδή που βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση. Όταν κάποιος διαφημιζόμενος πληρώνει διαφήμιση για π.χ. 10 οχήματα τα θέλει να βρίσκονται σε διαρκή κυκλοφορία, δεν τον ενδιαφέρει αν παρουσίασε κάποια βλάβη. Πρέπει να είναι στο δρόμο για να τα βλέπουν οι δυνάμει πελάτες του. Επομένως στο διαγωνισμό αυτό φαίνεται η διαρκώς ενεργή δύναμη (που παρόλα αυτά νομίζω πως είναι μικρότερη).
Solaris, τα τρόλεϊ ΔΕΝ έχουν πινακίδες. Ασφαλίζεται το σύνολο των οχημάτων που θεωρούνται ενεργά και με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν απώλειες αφορά και τα 366 της δύναμης.
Όχι, λέει για τον ενεργό στόλο που σύμφωνα με την απάντηση της Ο.ΣΥ. είναι 292. Τα τρόλλεϋ που κινούνται συνεχώς είναι τα 180 που αναφέρει προς διαφημιστική εκμετάλλευση. Άρα για να ανφέρουν μόνο 292ως ενεργό στόλο ίσως σημαίνει ότι τα υπόλοιπα 74 είναι εκτός δύναμης οριστικά. Αυτό εξηγεί και το γεγονός ότι τα Neoplan 6000 έχουν περιοριστεί στις γραμμές του Πειραιά (16, 17 και 20) καθώς 60 6000αρα πιθανόν είναι εκτός δύναμης.
(20-08-2013, 05:36 AM)garvanitis Έγραψε: Μια χαρά έλεγχος γίνεται. Και εδώ και στην Αθήνα. Στα σταθερής τροχιάς μέσα γίνεται αποτελεσματικότατα πριν καν φτάσει ο επιβάτης στην αποβάθρα, στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ ας αποφασίσουν να κάνουν ΣΩΣΤΟΥΣ ελέγχους, ήτοι: Μικτό κλικάκιο ελεκτών, σεκιουριτάδων και αστυνομικών στης ΔΙ.ΑΣ. Ακινητοποιείται το όχημα στο πουθενά με τα αλάρμ αναμμένα κλείνουν τα ακυρωτικά (και τα εκδοτικά στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης) και ελέγχονται ΟΛΟΙ. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος τότε μόνο ξεκινάει το λεωφορείο. Αν διαμαρτυρηθούν κάποιοι για την καθυστέρηση ας νουθετήσουν εκείνοι τον τζαμπατζή διότι εξαιτίας του καθυστερεί το όχημα. Καθαρίσαμε με τις κεντρικές γραμμές λοιπόν. Στις περιφερειακές και αυτές με περιορισμένη κίνηση επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα και μόνο. Θες και κάτι ακόμη; Συνεργασία με τους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους και επιστροφή της αξίας του εισιτηρίου σε επιλεγμένα καταστήματα ως έκπτωση ή/και κλήρωση κάποιων επάθλων. Αυτόματα κινείται περισσότερος κόσμος στα μαγαζιά, τα λεωφορεία γεμίζουν με κόσμο ΜΕ εισιτήριο και οι επιβάτες ταξιδεύουν δωρεάν. Δε θέλει κόπο τρόπο θέλει. Στην περίπτωση του Θανάση αν με το εισιτήριο έπινε ένα καφέ την επόμενη μέρα με έκπτωση 1,20€ θα το σκεφτόταν; Ή αν συμμετείχε με αυτό σε μια κλήρωση για ένα ταξίδι με την κοπέλα του;
Συμφωνώ απόλυτα στα λεγόμενά σου περί των ελέγχων και κάποια πράγματα ήδη έχουν γίνει απλά δεν πολυεφαρμόζονται (είσοδος απ' την πρώτη πόρτα) ή υπάρχουν αναφορές για εφαρμογή στο μέλλον (έκπτωση στην αγορά εμπορεύματων με την χρήση παλαιών εισητηρίων). Ειδικότερα όμως στην είσοδο απ' την πρώτη πόρτα υπάρχουν αρκετές γραμμές που θα μπορούσε να εφαρμοστεί εκτός απ' αυτές ήδη έχουν εξαγγελθεί π.χ. 115, τοπικά Λιοσίων/Αχαρνών/Ασπροπύργου, 818, 819 κ.α. αλλά ίσως σε κάποιες πειρπτώσει να θεωρείται ανέφικτο με γραμμές όπως είναι τα τοπικά Λιοσίων/Αχαρνών/Ασπροπύργου λόγω αυξημένης εγκληματικότητας.