20-08-2013, 05:36 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-08-2013, 06:02 AM από garvanitis.)
https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=7645&pid=22843#pid22843
Πρόκειται για εσωτερικό έγγραφο της ΟΣΥ. Υφίσταται και βέβαια είναι απόδειξη της μη εκπαίδευσης του προσωπικού ελέγχου. "Πάρε ένα μπλοκ και τράβα γράψε" μου δείχνει να είναι η διαδικασία, οπότε σου δίνει και αυτό για να ξέρεις τι να κάνεις στις αντιδράσεις των επιβατών.
Ο Κορκονέας ΔΕΝ πυροβόλησε στο ψαχνό αλλά όντως εξοστρακίστηκε η σφαίρα σύμφωνα με τη βαλλιστική. Αυτό βέβαια δεν είναι δικαιολογία και δεν τον κάνει λιγότερο δολοφόνο (δεν τραβάς όπλο απέναντι σε άοπλους πολίτες όπου και να πυροβολήσεις - καλείς ενισχύσεις που στα Εξάρχεια είναι κάπου παραδίπλα). Εκείνος έκανε τον Clint Eastwood, εδώ ο ελεκτής έκανε τη δουλεία του - ίσως με υπερβάλλοντα ζήλο. Στην πρώτη περίπτωση μόνο που τράβηξε το όπλο (ακόμη κι αν δεν έριχνε) προκάλεσε, εδώ τι ήταν το προκλητικό, το καρτελάκι του ελέγχου;
(14-08-2013, 08:13 PM)GiannisB Έγραψε: Κατά τον έλεγχο και να πατήσεις το κουμπί ενώ δεν έχεις το εισιτήριο δίνει ο ελεγκτής εντολή να μην ανοίξει τις πόρτες αλλά αυτό δεν είναι νόμιμο ονομάζεται παρακράτησηΔεν πάτησε το κουμπί για τη στάση αλλά το emergency.
(18-08-2013, 08:35 PM)GiannisB Έγραψε: Ο Ο.ΣΥ έβγαλε οδηγίες στο τι πρέπει να κάνουν οι ελεγκτές από εδώ και πέρα δείτε εδώ
(19-08-2013, 01:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πρώτον, οι οδηγίες αυτές το θεωρώ αδιανόητο να δίνονται. Ούτε στα ΜΑΤ δε δίνονται τέτοιες οδηγίες. Βρήκε ευκαιρία το κάθε blog να γράψει τη βλακεία του.
Πρόκειται για εσωτερικό έγγραφο της ΟΣΥ. Υφίσταται και βέβαια είναι απόδειξη της μη εκπαίδευσης του προσωπικού ελέγχου. "Πάρε ένα μπλοκ και τράβα γράψε" μου δείχνει να είναι η διαδικασία, οπότε σου δίνει και αυτό για να ξέρεις τι να κάνεις στις αντιδράσεις των επιβατών.
(19-08-2013, 01:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το συμβάν είναι μεμονωμένο και ως τέτοιο πρέπει να παραμείνει. Μην ξεχνάμε ότι κάτι αντίστοιχο είχαμε και με τον αστυνομικό Ε.Κ. το 2008, που δολοφόνησε (ή -κατά την δικηγοράρα του- εξωστρακίστηκε η σφαίρα!!) τον άτυχο Αλέξανδρο, και το τι επακολούθησε, το ζήσαμε όλοι. Ένας μήνας κόλασης!
Ο Κορκονέας ΔΕΝ πυροβόλησε στο ψαχνό αλλά όντως εξοστρακίστηκε η σφαίρα σύμφωνα με τη βαλλιστική. Αυτό βέβαια δεν είναι δικαιολογία και δεν τον κάνει λιγότερο δολοφόνο (δεν τραβάς όπλο απέναντι σε άοπλους πολίτες όπου και να πυροβολήσεις - καλείς ενισχύσεις που στα Εξάρχεια είναι κάπου παραδίπλα). Εκείνος έκανε τον Clint Eastwood, εδώ ο ελεκτής έκανε τη δουλεία του - ίσως με υπερβάλλοντα ζήλο. Στην πρώτη περίπτωση μόνο που τράβηξε το όπλο (ακόμη κι αν δεν έριχνε) προκάλεσε, εδώ τι ήταν το προκλητικό, το καρτελάκι του ελέγχου;
(19-08-2013, 08:55 PM)ecoj Έγραψε: Κοίτα η Θεσσαλονίκη είναι μικρότερη άρα τα πράγματα κουμαντάρονται κάπως ευκολότερα. Είναι μόνο τα λεωφορεία. Ηλεκτρικός, Μετρό, Τραμ, Τρόλεϊ, Προαστιακός δεν υπάρχουν οπότε είναι κάπως πιο εύκολα. Εδώ σε κάποιες γραμμές γίνεται εισητηριοδιαφυγή συνεχώς και είναι δύσκολο να γίνουν έλεγχοι όταν 18 μέτρα όχημα είναι πήχτρα σαν σαρδέλες το χειμώνα. Τώρα που είναι καλοκαίρι και αυξήθηκαν οι έλεγχοι και σοβάρεψαν τα πράγματα κάπως έγινε αυτό το τραγικό γεγονός. Και όποιος χρησιμοποιεί συχνά το 12 όπως εγώ ξέρει ότι γίνονται συχνά έλεγχοι. Πιο συχνά από όλες τις άλλες γραμμές του Περιστερίου.Μια χαρά έλεγχος γίνεται. Και εδώ και στην Αθήνα. Στα σταθερής τροχιάς μέσα γίνεται αποτελεσματικότατα πριν καν φτάσει ο επιβάτης στην αποβάθρα, στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ ας αποφασίσουν να κάνουν ΣΩΣΤΟΥΣ ελέγχους, ήτοι: Μικτό κλικάκιο ελεκτών, σεκιουριτάδων και αστυνομικών στης ΔΙ.ΑΣ. Ακινητοποιείται το όχημα στο πουθενά με τα αλάρμ αναμμένα κλείνουν τα ακυρωτικά (και τα εκδοτικά στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης) και ελέγχονται ΟΛΟΙ. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος τότε μόνο ξεκινάει το λεωφορείο. Αν διαμαρτυρηθούν κάποιοι για την καθυστέρηση ας νουθετήσουν εκείνοι τον τζαμπατζή διότι εξαιτίας του καθυστερεί το όχημα. Καθαρίσαμε με τις κεντρικές γραμμές λοιπόν. Στις περιφερειακές και αυτές με περιορισμένη κίνηση επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα και μόνο. Θες και κάτι ακόμη; Συνεργασία με τους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους και επιστροφή της αξίας του εισιτηρίου σε επιλεγμένα καταστήματα ως έκπτωση ή/και κλήρωση κάποιων επάθλων. Αυτόματα κινείται περισσότερος κόσμος στα μαγαζιά, τα λεωφορεία γεμίζουν με κόσμο ΜΕ εισιτήριο και οι επιβάτες ταξιδεύουν δωρεάν. Δε θέλει κόπο τρόπο θέλει. Στην περίπτωση του Θανάση αν με το εισιτήριο έπινε ένα καφέ την επόμενη μέρα με έκπτωση 1,20€ θα το σκεφτόταν; Ή αν συμμετείχε με αυτό σε μια κλήρωση για ένα ταξίδι με την κοπέλα του;