14-07-2013, 06:07 PM
(14-07-2013, 11:13 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για τα τοπικά Γλυφάδας/3Β, μπορούσαν να έχουν απλή διέλευση από το Μετρό Ελληνικού.
Τα 114/115/116 θα μπορούσαν από Ποσειδώνος να μπαίνουν μέσα από Βούλα με διαδρομή 162, να βγαίνουν Βουλιαγμένης, στάση στο Μετρό Ελληνικού, δεξιά μετά στην Ανώνυμη οδό και να συνεχίζουν μέχρι πλ. Αγ. Τριάδας και μετά μέσω Ελ. Βενιζέλου ξανά Βουλιαγμένης, δεξιά στην Ευρυάλη (Λ. Ελ. Βενιζέλου) και να κάνουν τέρμα στο Γκολφ Γλυφάδας. Και αντίστοιχα και η επιστροφή.
Αλλά και στο ενδεχόμενο να κατέληγαν στο στ. Ελληνικού αντί του Γκολφ, τουλάχιστον το 171 ποτέ μέχρι σήμερα δεν έκανε διαλείμματα στον Άγ. Δημήτριο, γιατί δεν υπήρχε χώρος. Γιατί να βάλουν τώρα τα 124/171/Ε22/Χ97 να κάνουν διαλείμματα στο Ελληνικό αντί για Γλυφάδα/Βάρκιζα/Σαρωνίδα/Αεροδρόμιο;
Όσο για το χώρο των αφετηριών, πιθανόν αυτός να μην είναι στη δικαιοδοσία της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ. Ή να έκανε μία παραχώρηση, γιατί ουσιαστικά είναι χώρος που βρίσκεται επί της οδού και όχι σε κάποιο οικόπεδο.
Ενδεχομένως αν προχωρήσει κάποια επένδυση στο Ελληνικό, να δούμε τις αφετηρίες να απομακρύνονται.
Κανονικά θα 'πρεπε να ασχεδιαστεί το δίκτυο των τοπικών Βουλιαγμένης/Βάρης και να πάνε στο Στ. Ελληνικού ώστε να συντονιστούν και με το τοπικό Ε22. Κατ' εμέ το πιο σωστό θα 'ταν να κοβόταν εντελώς τα 116, 125 και 149/170 και να δούλευε όλη μέρα το 115 με διέλευση μέσα από Κόρμπι ανά 25' και 5 οχήματα εναλλάξ με το Ε22 ώστε η συνδιασμένη συχνότητα να 'ναι ανά 10'-15'. Επίσης, το όχημα του 125 να πήγαινε στο 120 και το 120 να αναλάμβανε το Χέρωμα φυσικά πηγαίνοντας Στ. Ελληνικού. Το ίδιο και το 114 αλλά θα είχε έτσι στην καλύτερη δρομολόγια ανά 90'. Αλλιώς ας αραίωνε το Ε22 και να πήγαινε στα 30' με 4 οχήματα το ίδιο και το 115 ανά 30' με 4 οχήματα και τα 2 οχήματα που θα περισσεύαν να πήγαιναν στο 114 ώστε και τα τρια μαζί να βγάζαν συνδιασμένη συχνότητα για την Βουλιαγμένη ανά 10'.