13-07-2013, 06:08 AM
Ακούστε το πιο εξοργιστικό που συνέβη πριν από μία ώρα. Το δρομολόγιο των 04:55 από Δάφνη του Χ97, αναχώρησε στις 04:50 περίπου (ίσως και 1-2' νωρίτερα)!!!
Και εδώ δε μιλάμε για μία απλή τοπική γραμμή. Είναι η γραμμή εξπρές που εξυπηρετεί τον κόσμο από τα ΝΠ που είτε εργάζεται στο Αεροδρόμιο, είτε ταξιδεύει.
Προφανώς ο οδηγός δεν έχει συναίσθηση του σε ποια γραμμή εκτελεί δρομολόγιο. Γιατί αν κάποιος ξέρει ότι το λεωφορείο περνάει μία συγκεκριμένη ώρα (όπως συμβαίνει με όλους τους χρήστες της γραμμής), αν τύχει και περάσει και 5' νωρίτερα και το χάσει, ή θα πρέπει να περιμένει το επόμενο, μετά από 1 ώρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, ή να χρυσοπληρώσει 50€ ταξί...
Μπορεί να υπάρξει βέβαια και ο αντίλογος, ότι πόσοι είναι αυτοί που πάνε στη στάση ακριβώς την ώρα που πρόκειται να περάσει, αφού οι περισσότεροι είναι συνήθως 10' νωρίτερα. Και ένας να είναι αυτός που θα το χάσει, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Και από τη στιγμή που το πρόγραμμα δρομολογίων σου γράφει ώρα αναχώρησης 04:55, ποιος ο λόγος να αναχωρήσεις ακόμη και 5' νωρίτερα;
Σε μία άλλη χώρα, η πράξη αυτή του οδηγού θα συνιστούσε αιτία απόλυσης και ενδεχομένως να έπρεπε να αποζημιώσει κιόλας κάποιον που με δική του υπαιτιότητα έχασε το δρομολόγιο. Στην Ελλάδα των συνδικα-ληστών όμως, ο κύριος αυτός και να γίνει καταγγελία, απλά την άλλη φορά θα φύγει 10' νωρίτερα, γιατί θα είναι στην ίδια θέση, χωρίς να στερηθεί ΤΙΠΟΤΑ!
Και εδώ δε μιλάμε για μία απλή τοπική γραμμή. Είναι η γραμμή εξπρές που εξυπηρετεί τον κόσμο από τα ΝΠ που είτε εργάζεται στο Αεροδρόμιο, είτε ταξιδεύει.
Προφανώς ο οδηγός δεν έχει συναίσθηση του σε ποια γραμμή εκτελεί δρομολόγιο. Γιατί αν κάποιος ξέρει ότι το λεωφορείο περνάει μία συγκεκριμένη ώρα (όπως συμβαίνει με όλους τους χρήστες της γραμμής), αν τύχει και περάσει και 5' νωρίτερα και το χάσει, ή θα πρέπει να περιμένει το επόμενο, μετά από 1 ώρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, ή να χρυσοπληρώσει 50€ ταξί...
Μπορεί να υπάρξει βέβαια και ο αντίλογος, ότι πόσοι είναι αυτοί που πάνε στη στάση ακριβώς την ώρα που πρόκειται να περάσει, αφού οι περισσότεροι είναι συνήθως 10' νωρίτερα. Και ένας να είναι αυτός που θα το χάσει, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Και από τη στιγμή που το πρόγραμμα δρομολογίων σου γράφει ώρα αναχώρησης 04:55, ποιος ο λόγος να αναχωρήσεις ακόμη και 5' νωρίτερα;
Σε μία άλλη χώρα, η πράξη αυτή του οδηγού θα συνιστούσε αιτία απόλυσης και ενδεχομένως να έπρεπε να αποζημιώσει κιόλας κάποιον που με δική του υπαιτιότητα έχασε το δρομολόγιο. Στην Ελλάδα των συνδικα-ληστών όμως, ο κύριος αυτός και να γίνει καταγγελία, απλά την άλλη φορά θα φύγει 10' νωρίτερα, γιατί θα είναι στην ίδια θέση, χωρίς να στερηθεί ΤΙΠΟΤΑ!