Τώρα παιδιά τι είναι κορμός και τι δεν είναι μην το ψάχνετε... στην Αθήνα είναι όλα κορμοί με ολίγο από τοπικό και πασπάλισμα τροφοδοσίας! Η έννοια του κορμού, του τοπικού και του διαδημοτικού έπαψε να υφίσταται στην ουσία από τότε που καταργήθηκε η δωρεάν μετεπιβίβαση κορμός/τοπικό, διαδημοτικό/τοπικό και τούμπαλιν. Έκτοτε δεν έχει και τόση σημασία αν είναι μια γραμμή κορμός ή όχι, γι' αυτό έχουν συμβεί τα τέρατα που έχουν συμβεί! (βλέπε συνένωση Α4 με 208) Ο μόνος λόγος που διατηρείται έστω και τυπικά αυτό το μέτρο, είναι για να μη θες πάνω από μια μετεπιβίβαση για να πας από τη συνοικία στο κέντρο. Αλλά ούτε αυτό τηρείται, αφού ειδικά για τους κορμούς Δυτικών Προαστίων θες έτσι κι αλλιώς μετεπιβίβαση! (και το τρελό είναι ότι ήταν έτσι από την αρχή!)
Για μένα όπου υπάρχει, κορμός πρέπει να 'ναι το μετρό. Και τα τοπικά όλα να τροφοδοτούν πρωτίστως ΑΥΤΟ, με εξίσωση φυσικά του εισητηρίου. (εξού και η πρότασή μου για το Χαλάνδρι) Εκεί που δεν υπάρχει μετρό, να υπάρχουν και οι κορμοί. Ή ας πούμε στην περίπτωση που το κέντρο των τοπικών είναι μακριά από το μετρό, βλέπε Μενίδι και Άνω Λιόσια. (φυσικά και δε μπορούν να κατέβουν στην Αττική όλα τα τοπικά Μενιδίου/Άνω Λιοσίων!) Βέβαια και το μετρό με τα ζιγκ-ζαγκ της αρχικής του χάραξης δε μπορεί να θεωρηθεί ως κορμός μίας και μόνο αρτηρίας! (έχει ολίγον από Συγγρού και ολίγον από Βουλιαγμένης, ολίγον από Λιοσίων και ολίγον από Λένορμαν) Η γραμμή 3 είναι πιο επικεντρωμένη στον άξονα Ιερά Οδός-Βασ.Σοφίας-Μεσογείων, αλλά κάνει κι αυτή τα τσαλιμάκια της! (βλέπε Πανόρμου) Οπότε όπου είναι δυνατό άμεση τροφοδοσία των τοπικών στο μετρό κι εκεί που δεν είναι, άμεση τροφοδοσία σε μια γραμμή "τύπου κορμού" που θα σε πηγαίνει κέντρο! (κέντρο όμως, όχι Σταθ.Λαρίσης και αηδίες!)
Για μένα όπου υπάρχει, κορμός πρέπει να 'ναι το μετρό. Και τα τοπικά όλα να τροφοδοτούν πρωτίστως ΑΥΤΟ, με εξίσωση φυσικά του εισητηρίου. (εξού και η πρότασή μου για το Χαλάνδρι) Εκεί που δεν υπάρχει μετρό, να υπάρχουν και οι κορμοί. Ή ας πούμε στην περίπτωση που το κέντρο των τοπικών είναι μακριά από το μετρό, βλέπε Μενίδι και Άνω Λιόσια. (φυσικά και δε μπορούν να κατέβουν στην Αττική όλα τα τοπικά Μενιδίου/Άνω Λιοσίων!) Βέβαια και το μετρό με τα ζιγκ-ζαγκ της αρχικής του χάραξης δε μπορεί να θεωρηθεί ως κορμός μίας και μόνο αρτηρίας! (έχει ολίγον από Συγγρού και ολίγον από Βουλιαγμένης, ολίγον από Λιοσίων και ολίγον από Λένορμαν) Η γραμμή 3 είναι πιο επικεντρωμένη στον άξονα Ιερά Οδός-Βασ.Σοφίας-Μεσογείων, αλλά κάνει κι αυτή τα τσαλιμάκια της! (βλέπε Πανόρμου) Οπότε όπου είναι δυνατό άμεση τροφοδοσία των τοπικών στο μετρό κι εκεί που δεν είναι, άμεση τροφοδοσία σε μια γραμμή "τύπου κορμού" που θα σε πηγαίνει κέντρο! (κέντρο όμως, όχι Σταθ.Λαρίσης και αηδίες!)
