Το τελευταίο που είπες μου φαίνεται άτοπο τελείως. Να κατέβει κάποιος από το τρόλεϊ του Χαλανδρίου (αν αυτό έφτανε Ομόνοια) για να μπει μετρό λογικό άλλα για να μπει σε άλλο τρόλεϊ που πάει πάνω κάτω εκεί πάει το τρόλεϊ που είναι ήδη μέσα μου φαίνεται άκυρο εντελώς.
Για τη 10 λέω πως δεν πρέπει να πειραχτεί καθόλου άσχετα από τη 18. Και ας μην γεμίζει στην Εθνικής Αντιστάσεως. Δεν μπορούν οι γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ να πηγαίνουν μόνο όταν και όπου είναι full. Η 10 απλά το μόνο κακό που έχει είναι ότι θέλει πολλά αρθρωτά.
Μην νομίζετε ότι μια περιοχή έχει καλή συγκοινωνία αν υπάρχει ένας κορμός. Κορμοί υπάρχουν αρκετοί άλλα σωστοί δεν είναι οι περισσότεροι. Σωστός κορμός είναι Α13 ή σε τρόλεϊ το 12. Τα Α3, Β3 ή κάτι 18, 19 ή το 21 δεν είναι τόσο σωστές γραμμές για διάφορους λόγους. Καλή συγκοινωνία υπάρχει αν υπάρχει γρήγορη πρόσβαση στο μετρό ή τον ηλεκτρικό (πχ 822). Οι κορμοί είναι για τις μεγάλες λεωφόρους και για περιοχές που δεν έχουν μετρό καθόλου όπως το Γαλάτσι το οποίο με 2 γραμμές έχει πολύ καλή σύνδεση με το κέντρο. Μου θέλει 2 κορμούς η Γλυφάδα για να πηγαίνουν το ένα πίσω από το άλλο.
Για τη 10 λέω πως δεν πρέπει να πειραχτεί καθόλου άσχετα από τη 18. Και ας μην γεμίζει στην Εθνικής Αντιστάσεως. Δεν μπορούν οι γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ να πηγαίνουν μόνο όταν και όπου είναι full. Η 10 απλά το μόνο κακό που έχει είναι ότι θέλει πολλά αρθρωτά.
Μην νομίζετε ότι μια περιοχή έχει καλή συγκοινωνία αν υπάρχει ένας κορμός. Κορμοί υπάρχουν αρκετοί άλλα σωστοί δεν είναι οι περισσότεροι. Σωστός κορμός είναι Α13 ή σε τρόλεϊ το 12. Τα Α3, Β3 ή κάτι 18, 19 ή το 21 δεν είναι τόσο σωστές γραμμές για διάφορους λόγους. Καλή συγκοινωνία υπάρχει αν υπάρχει γρήγορη πρόσβαση στο μετρό ή τον ηλεκτρικό (πχ 822). Οι κορμοί είναι για τις μεγάλες λεωφόρους και για περιοχές που δεν έχουν μετρό καθόλου όπως το Γαλάτσι το οποίο με 2 γραμμές έχει πολύ καλή σύνδεση με το κέντρο. Μου θέλει 2 κορμούς η Γλυφάδα για να πηγαίνουν το ένα πίσω από το άλλο.
