(20-06-2013, 11:25 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν έχει σημασία τι θα είναι το εισητήριο αλλά να μπορείς να πας κέντρο ή Κηφισίας οδικώς με μία μετεπιβίβαση.
Κοίτα καταλαβαίνω ότι υπάρχει πολύς κόσμος (κυρίως ηλικιωμένοι) που δε θέλει να παίρνει το μετρό, ασχέτως εισητηρίου. Αλλά το θεωρώ παράλογο εαν και εφ' όσον εξισωθεί το εισητήριο να πρέπει να διατηρήσουμε τη σύνδεση κορμών/τοπικών, μόνο και μόνο για 5-6 επιβάτες. Αν έχει κάποιο σκοπό η εξίσωση του εισητηρίου, αυτός είναι να εξοικονομήσουμε οχήματα και οδηγούς όταν καλύπτεται μια διαδρομή από το μετρό, ώστε να μπούνε σε άλλες γραμμές που δεν έχουν ούτε μετρό ούτε τίποτα και βλέπουν λεωφορείο ανα μια ώρα και βάλε. Δεν είπα φυσικά να αφήσουμε τη Βουλιαγμένης πχ χωρίς λεωφορειακή συγκοινωνία επειδή έχει μετρό, προς Θεού! Αλλά να πρέπει ντε και σώνει τα τοπικά της Πεντέλης να χουν ανταπόκριση οδική προς το κέντρο, όταν έχουν δύο εξαιρετικούς σταθμούς δίπλα τους με χώρο μετεπιβίβασης κτλ. για μένα είναι παράλογο. Αν είναι έτσι ας κρατήσουν το εισητήριο ως έχει.
Όμως για σκέψου κι αυτούς που δεν μπαίνουν στο μετρό γιατί δε θέλουν (ή δεν έχουν) να πληρώσουν εισητήριο ή κάρτα απεριορίστων αρκετά ακριβότερη! Ξέρεις τι ταλαιπωρία τραβάνε αυτοί κάθε μέρα; Το ξέρεις ότι το απόγευμα πρέπει να πάω από το σπίτι μου στο Χολαργό και θα κάνω 4 μετεπιβιβάσεις;;;; Αυτό είναι ωραίο δηλαδή;;; Και ειδικά με τις τραγικές συχνότητες που υπάρχουν σε ΟΛΕΣ τις γραμμές; Αν θέλουν να έχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά να ξανακατεβάσουν πάλι ΟΛΕΣ τις ακτινικές στο κέντρο! Κι όχι να κάνουν μαγκιές τύπου "κόβω τη γραμμή στο σταθμό μετρό, αλλά πλήρωνε μ****κα τη διαφορά!(ή κάτσε να περιμένεις τον "κορμό" 20 λεπτά και βάλε!)" Δεν κατάλαβα δηλαδή! Ο κάτοικος της Βούλας γιατί είναι πιο μάγκας κι έχει απευθείας σύνδεση για το κέντρο από τον κάτοικο του Χολαργού πχ; (και με λιγότερα χρήματα; Γιατί ο κάτοικος του Χολαργού και το Α5 να πάρει από Μεσογείων, πάλι 1,40 πληρώνει!)
(20-06-2013, 11:56 AM)ecoj Έγραψε: Η 19 χρειάζεται ενίσχυση και τράβηγμα μέχρι την Ομόνοια και τότε θα είχε καλό επιβατικό κοινό. Η 18 υπάρχει για να συνδέει Εθνικής Αντιστάσεως με Κηφισίας και Αλεξάνδρας άλλα πρακτικά δεν είναι λειτουργική ούτε αποτελεσματική. Μην ξεχνάμε πως υπάρχει και η 10 που σημαίνει ότι και να καταργηθεί η 18 δεν μένει κάποιο κομμάτι με εναέριο ακάλυπτο.
Εγώ πιστεύω πως η 10 πρέπει να κατέβει Γηροκομείο για να μπορεί να βελτιώσει τις συχνότητές της (για λόγους άσχετους με την περιοχή Χαλανδρίου) κι επειδή η Εθν.Αντιστάσεως δε χρειάζεται νταλίκα ανα 10 λεπτά. (άδειες όλες πηγαίνουν) Οπότε στη δική μου τη φαντασίωση δεν μπορεί να κοπεί το 18! Αν παραμείνει το 10 ως έχει, τότε ναι μπορεί να κοπεί και να πάνε όλα στο 19, για συχνότερη σύνδεση με το μετρό. Αν θέλουμε όμως να πάει κέντρο για να εξυπηρετεί, καλύτερα να την τραβήξουμε από Βασ.Σοφίας-Πανεπιστημίου κτλ. Δε νομίζω κανένας νοήμων επιβάτης να φάει όοοοολο το μποτιλιάρισμα στην Αλεξάνδρας για να φτάσει Ομόνοια. Θα εξυπηρετήσει φυσικά τοπικά τη σύνδεση Αλεξάνδρας/κέντρου, αλλά για τον κάτοικο του Χαλανδρίου είναι ένα και το αυτό. Πάλι Αμπελόκηπους θα κατεβαίνει και ή θα παίρνει τα 3/13 κτλ ή το μετρό.