20-06-2013, 11:25 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-06-2013, 11:26 AM από mercedes elbo.)
(20-06-2013, 02:54 AM)pvuccino Έγραψε: Κατ' αρχάς τα τοπικά δε χρειάζεται να τροφοδοτούνται από τους κορμούς, αν εξισωθεί το εισητήριο με το μετρό. Μπορούν να φεύγουν απευθείας από Στ.Χαλάνδρι και να μη μπαίνουν στο κέντρο του Χαλανδρίου καθόλου. Η πρόταση που έκανα για το τοπικό Στ.Χαλανδρίου-Χαλάνδρι είναι μόνο για τη γρήγορη και αξιόπιστη σύνδεση του κέντρου του Χαλανδρίου με το μετρό και τίποτα άλλο. Αν και δεν είμαι βέβαιος ότι μπορείς να αποκόψεις εντελώς Βριλήσσια, Πεντέλη κτλ. από το κέντρο του Χαλανδρίου. Ίσως θα μπορούσε να υπάρχει και μια γραμμή κατά μήκος της Λ.Πεντέλης προς Χαλάνδρι (με μειωμένη συχνότητα όμως) και όλες οι υπόλοιπες να πηγαίνουν Στ.Χαλάνδρι ή Πλακεντίας.
Δεν έχει σημασία τι θα είναι το εισητήριο αλλά να μπορείς να πας κέντρο ή Κηφισίας οδικώς με μία μετεπιβίβαση. Σάφως και ο κύριος όγκος επιβατών χρησιμοποιεί το μετρό όπως γίνεται και αλλού π.χ. Άγιος Δημήτριος/Δάφνη, Άγιος Αντώνιος/Ανθούπολη κτλ. και έχουμε οδικώς Α3/Β3/Α4 και 12/Α13 αντίστοιχα. Ακριβώς τον ίδιο ρόλο παίζει το 19 στο Στ. Χαλανδρίου. Οι τοπικές καλώς έχουν δεν θέλουν πείραγμα και αν κοπεί το 18 και ενισχυθεί το 19 αυτομάτως θα ενισχυθεί η σύνδεση του κέντρου του Χαλανδρίου με το Στ. Χαλάνδρι.