Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
#77
(19-06-2013, 05:55 PM)Citaro Έγραψε: Κι εγώ δεν συμφωνώ με το τμήμα Πατήσια - Φιλαδέλφεια, αλλά αφού το έχουμε το μπουγαδόσυρμα, πρέπει κάτι να το κάνουμε. Τοπικοποίηση Β9 δεν γίνεται, για το Β8 επιβάλλεται (αλλά αυτό θα πρέπει να συνενωθεί με το 605 και να γίνει Μεταμόρφωση - Α.Πατήσια - Περισσός). Το Γ9 και να γίνει τοπικό (το παλιό 722) θα πρέπει να πάει Κάτω Πατήσια, γιατί εξυπηρετεί και ένα τμήμα της Χαλκηδόνας στην κάθοδο, που δεν βγάζει στα Άνω Πατήσια.
Γι' αυτό και αφήνω το 5 όπως έχει. Έπειτα, το να πηγαίνει το 5 ανά 6' μέχρι Μοσχάτο, είναι καθαρή σπατάλη, καθώς το τμήμα Μοσχάτο - Τζιτζιφιές είναι "ψόφιο" από επιβατική κίνηση.

Για το Β8 συμφωνώ απόλυτα. Το Γ9 καλύτερα να φύγει απ' τα στενά της Ν. Χαλκηδόνας και να είναι και στις δύο κατευθύνσεις στην Δεκελίας και να πάει Άνω Πατήσια. Άλλωστε αυτά τα στενά απέχουν 2-3 τετράγωνα απ' την Δεκελείας. Το Β9 μπορεί να πάει Άνω Πατήσια αν πυκνώσει το 6. To 3 μπορεί να φύγει από 'κει καθώς υπάρχει και το 6 και από 'κει περνάνε τα τρόλλεϋ που κατευθύνονται στο Α/Σ Κόκκινου Μύλου. Μόνο ένα πολυ μικρό κομμάτι μένει ακάλυπτο που είναι εκεί που έχει Αφετηρία. Επίσης, για το 5 προτείνω να μην πηγαίνει Λαμπρινή και να πάει Μοσχάτο. Το Μοσχάτο ναι μεν δεν χρειάζεται τόσο συχνά δρομολόγια αλλά χρειάζεται η Καλλιθέα και πρέπει να 'ναι συντονισμένα. Άλλωστε το 2005 το 1 είχε στην αιχμή 8'-9' κάτι που δεν απέχει πολύ απ' το 6λεπτο.

(19-06-2013, 05:55 PM)Citaro Έγραψε: Έτσι όπως το προτείνεις το 19, θα γίνει μακαρόνι με δρομολόγιο 1 ώρα και 50 λεπτά. Υπόψη ότι σήμερα η δρομολόγησή του είναι 1:15' ανά κατεύθυνση. Για φαντάσου να του φορτώσουμε άλλα 35' για τη διαδρομή Πολυτεχνείο - Παγκράτι - Καισαριανή; Χειρότερο από το 140 θα καταντούσε.
Δίκιο έχεις ότι η οδική σύνδεση Χαλάνδρι - Κέντρο καταλήγει στο πουθενά, αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση, παρά μόνο η μετεπιβίβαση στο Γηροκομείο προς τα 3/13. Ποιός άνθρωπος, που έχει κατεύθυνση την Ακαδημία, θα καθίσει στο τρόλλευ να τον πάει βόλτα μέσω Αλεξάνδρας, Πεδίου Άρεως, Κάνιγγος και μάλιστα με τέτοιο μποτιλιάρισμα που έχει η συμβολή Αλέξάνδρας/Πατησίων;

Ξέχασα στο σημείο αυτό να προτείνω κάτι άλλο για την 18/19 (που δεν βγαίνει προς το παρόν ελλείψει οχημάτων, αλλά πιστεύω ότι έχει "ψωμί") : Για να μήν μείνει το Α/Σ Πλ. Αττικής χωρίς σύνδεση γραμμής τρόλλευ (την οποία και χρειάζονται οι οδηγοί και εργαζόμενοι σ' αυτό), μήπως θα ήταν μια καλή ιδέα να παίρναμε το 18/19 από το Μουσείο, και να το στέλναμε μέσω της υπηρεσιακής διαδρομής (Αγγελοπούλου - Πιπίνου - Αγ. Παντελεήμω και επιστροφή Αγ. Μελετίου - Πατησίων) στο τέρμα του σημερινού "1";
Θεωρώ πως είναι μια σύνδεση που λείπει από το δίκτυο, η αμέσως κοντινότερη "κάθετη" είναι η Β5 και έχει μεγάλη ζήτηση. Η μόνη εργασία που χρειάζεται είναι λίγα μέτρα σύρμα στην οδό Αδμήτου μεταξύ Πιπίνου και Αγ. Μελετίου.
Τι λέτε;

Ίσχυει αυτό που λες ότι δεν θα πηγαίνει κανένας γύρω γύρω Αλεξάνδρας-Πατησίων-Ακαδημίας αλλά ίσως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως σύνδεση της Αλεξάνδρας με Ακαδημία κτλ. γιατί το 230 και το 15 δεν την καλύπτουν ολόκληρη. Δηλαδή κάτι σαν τα σημερινά 7/8 και προσθέτουμε και το κλάδο της Καισαριανής αν και εγώ εχω αμφιβολίες κατά πόσο θα 'ταν καλό κάτι τέτοιο. Eπίσης, στο 19 δίνουν 60' ανά κατεύθυνση και άμα θέλει και 35' μέχρι Καισαριανή πάμε στα 95' ανά κατεύθυνση που δεν είναι και τόσο μακρυνάρι. Όσον αφορά το Α/Σ Αττικής έχει όλες τις γραμμές που περνάνε από Στ. Αττικής, δύο γραμμές μετρό και τα εισερχόμενα/εξερχόμενα τρόλλεϋ απ' το Α/Σ. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.

(19-06-2013, 05:55 PM)Citaro Έγραψε: Και πάλι φτιάχνεις ένα μακαρόνι με χρόνο διαδρομής πολύ πέρα από τα 90' ανά κατεύθυνση, που είναι το σημερινό 5 (και βλέπεις πόσο αναξιόπιστο είναι).
Η λογική μου στις συνενώσεις που προτείνω είναι να μην ξεπερνάει καμία γραμμή σε χρονικό μήκος δρομολογίου την 1 ώρα και 20' (που ήδη είναι πολύ αλλά επιβάλλεται από τις συνθήκες και λειτουργεί σχετικά επιτυχώς και στα λεωφορεία, πχ 608)

Το προτεινόμενο 6 θα χρειαζόταν 90' ανά κατεύθυνση αλλά εντάξει δεν θα 'ταν και κάποια σημαντική συννένωση απλά θα επέτρεπε διακεντρική σύνδεση κατά τα πρότυπα της πλειοψηφίας των υπόλοιπων γραμμών τρόλλεϋ. Πάντως, το 608, το 550, το Ε22 κλπ. που έχουν χρόνο διαδρομής στην αιχμή από 80' και πάνω μια χαρά δουλεύουν και είναι επιτυχημένα.

(19-06-2013, 06:40 PM)pvuccino Έγραψε: Εγώ πιστεύω καλύτερα να κάνουν τα 18/19 τέρμα στο Χαλάνδρι (για να έχουμε και καλύτερο συντονισμό) και να δημιουργηθεί νέα γραμμή τρόλλεϋ Στ.Χαλανδρίου-Χαλάνδρι (κυκλική) με συχνότητα στο 5λεπτο. Αυτή τη στιγμή η σύνδεση του Χαλανδρίου με τον ομώνυμο σταθμό είναι ελαττωματική. Το 19 δεν το παίρνει κανείς, απλούστατα γιατί έχει 18λεπτο στην αιχμή. Ωστόσο και οι υπόλοιπες γραμμές που διέρχονται (444/450/451/460/461) έχουν αραιές συχνότητες με αποτέλεσμα να περιμένει κανείς στο σταθμό μέχρι και 20 λεπτά. (φυσικά παίρνουν ταξί και τελειώνει η υπόθεση) Αν υπήρχε μια τόσο συχνή και αξιόπιστη συγκοινωνία (που δε θέλει και πολλά οχήματα, λόγω μικρού μήκους της διαδρομής) πιστεύω οι περισσότεροι κάτοικοι του Χαλανδρίου θα επέλεγαν αυτόν τον τρόπο μετακίνησης από το κέντρο και όχι τα 18/19 που όπως ειπώθηκε τερματίζουν στο πέρα πουθενά. Επίσης θα είχαμε και το ξεμπέρδεμα του 19 που κάνει απανωτούς γύρους στο Χαλάνδρι μπερδεύοντας τον κόσμο. (η νέα τοπική γραμμή θα ανέβαινε από Α.Παπανδρέου και θα κατέβαινε από 25ης Μαρτίου, απλά και κατανοητά)

Τα 18/19 ή να μείνουν ως είναι ή να κοπεί το 18 και να πάνε όλα τα οχήματα στο 19 που είναι ο πραγμάτικος κορμός ουσιαστικά. Αυτό που λες δεν γίνεται γιατί το τοπικό πρέπει να τροφοδοτείται οδικώς απευθειας απ' τον κορμό και όχι με 2 μετεπιβιβάσεις γιατί η Αφετηρία των τοπικών είναι στο Στ. Χαλάνδρι πλέον και όχι στην Πλατεία Χαλανδρίου.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 173 256.813 09-12-2025, 04:27 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 297 453.047 25-11-2025, 12:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 47 79.494 08-05-2025, 01:40 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 82 104.763 11-04-2025, 02:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 67 112.455 28-01-2025, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 464.140 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 86.547 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 785.940 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 198.087 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 76.910 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)