(19-06-2013, 03:45 PM)georgio Έγραψε: Παιδια η 3 τις καθημερινες και ειδικα τον τελευταιο μήνα βγαινει κυριως με αρθρωτα
Άρα τι γίνεται εδώ; Το 10 στην αιχμή θέλει 14 οχήματα, το 3 επίσης και το 14 θέλει 12. Σύνολο 40 οχήματα. Και κάποια ξέμπαρκα στο 6. Πόσα τελικά κυκλοφορούν; Γιατί αν δεν ξέρουμε αυτό η όποια πρόταση είναι αστήριχτη. Αυτά που είπε ο Citaro (με τα οποία συμφωνώ ως επί το πλείστον) θέλουν 48 ΑΡΘΡΩΤΑ!!! (πολύ απίθανο) Αλλά μπορεί και όχι. Πως μπορούμε να το μάθουμε;
(19-06-2013, 05:55 PM)Citaro Έγραψε: Το Γ9 και να γίνει τοπικό (το παλιό 722) θα πρέπει να πάει Κάτω Πατήσια, γιατί εξυπηρετεί και ένα τμήμα της Χαλκηδόνας στην κάθοδο, που δεν βγάζει στα Άνω Πατήσια.
Μια χαρά μπορεί να πάει Άνω Πατήσια. Μπορεί να βγει από Αχαρνών, αριστερά Σαρανταπόρου, αριστερά Πατησίων και ούτω καθεξής. Αν και δεν ξέρω αν είναι προτιμότερα τα Κάτω Πατήσια από άποψης χρόνου. Νομίζω λιγότερη κίνηση θα βρίσκει έτσι παρά να περιμένει με τις ώρες στο φανάρι Αχαρνών/Στρ.Καλλάρη.
(19-06-2013, 05:55 PM)Citaro Έγραψε: Ξέχασα στο σημείο αυτό να προτείνω κάτι άλλο για την 18/19 (που δεν βγαίνει προς το παρόν ελλείψει οχημάτων, αλλά πιστεύω ότι έχει "ψωμί") : Για να μήν μείνει το Α/Σ Πλ. Αττικής χωρίς σύνδεση γραμμής τρόλλευ (την οποία και χρειάζονται οι οδηγοί και εργαζόμενοι σ' αυτό), μήπως θα ήταν μια καλή ιδέα να παίρναμε το 18/19 από το Μουσείο, και να το στέλναμε μέσω της υπηρεσιακής διαδρομής (Αγγελοπούλου - Πιπίνου - Αγ. Παντελεήμω και επιστροφή Αγ. Μελετίου - Πατησίων) στο τέρμα του σημερινού "1";
Θεωρώ πως είναι μια σύνδεση που λείπει από το δίκτυο, η αμέσως κοντινότερη "κάθετη" είναι η Β5 και έχει μεγάλη ζήτηση. Η μόνη εργασία που χρειάζεται είναι λίγα μέτρα σύρμα στην οδό Αδμήτου μεταξύ Πιπίνου και Αγ. Μελετίου.
Τι λέτε;
Αυτό είναι εξαιρετική πρόταση και την έχω σκεφτεί κι εγώ. Θα βοηθήσει πάρα πολύ και το Β5, ενώ εξασφαλίζει και στην άνοδο και στην κάθοδο μετεπιβίβαση στα τρόλλεϋ της Πατησίων. (μέχρι και το 14 θα μπορούσε να καταργηθεί αν είχε γερές συχνότητες) Βέβαια προτιμώ να μην πάει Πλατ.Αττικής γιατί 1) θα κάνει μεγάλο κύκλο στην άνοδο μιας και πρέπει να πάει Αγοράκριτου-Λιοσίων-Παρρασσίου-Αδμηττού κτλ. και 2) γιατί δε θα έχει σύνδεση με το μετρό στην Αττική. Καλύτερα αφετηρία στην Αδμηττού, έξω ακριβώς από το μετρό. Χώρος υπάρχει. Επίσης θα περνάνε και τα 18/19 από τη στάση "Πεδίο Άρεως" στην άνοδο μαζί με τα υπόλοιπα, κάτι που θα παρέχει πιο ολοκληρωμένη συγκοινωνία στην Αλεξάνδρας. Βέβαια σα σύνδεση οδική Αθήνας-Χαλανδρίου δε λέει και πολλά.
Εγώ πιστεύω καλύτερα να κάνουν τα 18/19 τέρμα στο Χαλάνδρι (για να έχουμε και καλύτερο συντονισμό) και να δημιουργηθεί νέα γραμμή τρόλλεϋ Στ.Χαλανδρίου-Χαλάνδρι (κυκλική) με συχνότητα στο 5λεπτο. Αυτή τη στιγμή η σύνδεση του Χαλανδρίου με τον ομώνυμο σταθμό είναι ελαττωματική. Το 19 δεν το παίρνει κανείς, απλούστατα γιατί έχει 18λεπτο στην αιχμή. Ωστόσο και οι υπόλοιπες γραμμές που διέρχονται (444/450/451/460/461) έχουν αραιές συχνότητες με αποτέλεσμα να περιμένει κανείς στο σταθμό μέχρι και 20 λεπτά. (φυσικά παίρνουν ταξί και τελειώνει η υπόθεση) Αν υπήρχε μια τόσο συχνή και αξιόπιστη συγκοινωνία (που δε θέλει και πολλά οχήματα, λόγω μικρού μήκους της διαδρομής) πιστεύω οι περισσότεροι κάτοικοι του Χαλανδρίου θα επέλεγαν αυτόν τον τρόπο μετακίνησης από το κέντρο και όχι τα 18/19 που όπως ειπώθηκε τερματίζουν στο πέρα πουθενά. Επίσης θα είχαμε και το ξεμπέρδεμα του 19 που κάνει απανωτούς γύρους στο Χαλάνδρι μπερδεύοντας τον κόσμο. (η νέα τοπική γραμμή θα ανέβαινε από Α.Παπανδρέου και θα κατέβαινε από 25ης Μαρτίου, απλά και κατανοητά)
