18-06-2013, 10:19 PM
(18-06-2013, 09:05 PM)Citaro Έγραψε: Έχω ξαναπροτείνει και αλλού (δεν θυμάμαι σε ποιό θέμα), αλλά επανέρχομαι με το δικό μου σχεδιασμό, που δεν στοιχίζει παραπάνω οχήματα απ' ότι κυκλοφορούν σήμερα:Συμφωνώ με την πρότασή σου για το 3 και προτείνω και το 5 να πηγαίνει μέχρι εκεί αφου πάρει όλα τα οχήματα του 1 και επεκταθεί Μοσχάτο να είναι στην αιχμή ανά 6' όπως και το 3 και να φεύγουν ενναλάξ από Πλ. Παδιαμάντη ανά 3'. Το κομμάτι της Λαμπρινής να το αναλάβει το προτεινόμενο 14 και να μην πηγαίνει Ν. Φιλαδέλφια καθώς η σύνδεση αυτή μπορεί να καλυφθεί με την τοπικοποιήση των Β8, Β9 και Γ9 στα Άνω Πατήσια.
1 : ΚΟΨΙΜΟ
2 : ΚΟΨΙΜΟ
3 : Πλ. Παπαδιαμάντη - Κάνιγγος - Γηροκομείο (με 18μετρα και 6' στην αιχμή) 20 οχήματα
4 : Άνω Κυψέλη - Πλ. Πλαστήρα - Στ. Αγ. Ιωάννης (όπως είναι με 12' στην αιχμή) 10 οχήματα
5 : Λαμπρινή - Κουκάκι - Τζιτζιφιές (όπως είναι με 10' στην αιχμή) 20 οχήματα
6 : Ιπποκράτους - Ν. Φιλαδέλφεια - Κόκ. Μύλος (όπως είναι με 8' στην αιχμή και 12μετρα) 13 οχήματα
7 : ΚΟΨΙΜΟ
8 : ΚΟΨΙΜΟ
9 : Άνω Κυψέλη - Ομόνοια - Πετράλωνα (αναβίωση του παλιού "9" με 12' στην αιχμή) - 9 οχήματα
10 : Τζιτζιφιές - Λ. Συγγρού - Χαλάνδρι (όπως είναι με 10' στην αιχμή και 18μετρα) 14 οχήματα
11 : Άνω Πατήσια - Κολιάτσου - Παγκράτι - Καισαριανή (αλλαγή του κλάδου στο Παγκράτι, με 12' αιχμή) 10 οχήματα
12 : Περιστέρι - Ζάππειο - Παγκράτι - Ν. Ελβετία (επέκταση και ανάληψη του κλάδου Βύρωνα, με 8' στην αιχμή και 12μετρα) 20 οχήματα
13 : ΚΟΨΙΜΟ
14 : Ν. Φιλαδέλφεια - Πατησίων - Λ. Αλεξάνδρας - Ν. Ψυχικό (ανάληψη του κλάδου Φιλαδέλφειας από το "3" και του κλάδου Ν. Ψυχικού από το "13" - στην αιχμή 9' με 18μετρα) 14 οχήματα
15 : Πολύγωνο - Δικαστήρια - Καλλιθέα - Μοσχάτο (ανάληψη του κλάδου Ομόνοια - Μοσχάτο από το "1" - 12' στην αιχμή) 12 οχήματα
Τα υπόλοιπα ώς έχουν καθώς τα μεν 16, 17, 20 είναι το δίκτυο του Πειραιά, τα 18/19, 21, 24 και 25 είναι γραμμές εκτός της φιλοσοφίας του "κλασικού" δικτύου (διακεντρικές γραμμές σύνδεσης της παλιάς Αθήνας) και δεν υπάρχει λόγος τροποποίησής τους.
Με το σχήμα που προτείνω αφήνω λιγότερες, αλλά καλύτερες γραμμές. Πχ στο 3 θα έχουμε επιτέλους μια καλή συχνότητα και όχι το φαινόμενο να έρχονται μαζί το 3 και το 13 και μετά να αφήνουν κενά 15λεπτα.
Επίσης, συμφωνώ με την πρότασή για το 12 και προτείνω για τον κλάδο της Καισαριανής κόψιμο του 2 με ενίσχυση του 4 και ανάληψη του κλάδου της Καισαριανής απ' το 19 με κατάργηση του 18, δηλαδή 19 Στ. Χαλάνδρι-Μουσείο-Καισαριανή ανά 10' στην αιχμή. Μ' αυτό τον τρόπο το 19 που είναι ο οδικός τροφοδότης των τοπικών Χαλανδρίου πάει κέντρο (Σύνταγμα, Ακαδημία, Ομόνοια) σε αντίθεση με σήμερα που πάει Μουσείο που χρείαζεται μετεπιβίβαση για να πας κέντρο.
Τέλος, προτείνω την συγχώνευση των 6/21 σε μια διακεντρική 6 Κοκ. Μύλος-Ομόνοια-Νίκαια ανά 7' με 12μετρα.
Έτσι κόβουμε τα 1, 7, 8, 11, 13, 18 και 21 και μένουν ως έχουν τα 10, 15, 16, 17, 20, 24 και 25.