14-06-2013, 11:11 PM
Το 171, όπως είναι σήμερα, χρειάζεται οπωσδήποτε 18μετρο. Το καλοκαίρι γίνεται ο χαμός με τα μπάνια. Το χειμωνα, το αρθρωτό χρειάζεται μόνο στο κομμάτι Αγιος Δημήτριος-Γλυφάδα (ύψος Ν. Ευρυάλης). Στη Βάρκιζα φτάνει σχεδόν άδειο. Όταν με το καλό κοπεί το 171 Ελληνικό, θα μπορεί τον χειμώνα να παίρνει ανετότατα 12μετρο. Το καλοκαίρι, θα χρειάζεται 18μετρο.
Το Β2, όπως έχουμε ξαναπεί, έχει το εξής χαρακτηριστικό: στη κατεύθυνση προς Αθήνα, φτάνει γεμάτο έως το Φιξ. Στο κέντρο θα φτάσει με λίγο κόσμο, εκτός εαν δεν έχει περάσει πριν κάποιο Α2 ή Ε22. Στην κατεύθυνση προς Αγ. Κοσμά, ξεκινάει άδειο από Ακαδημία, φορτώνει Σύνταγμα, τιγκάρει στο Φιξ. Στη 3η Καλαμακίου αφήνει συνήθως και τον τελευταίο επιβάτη.
Το Χ97 έχει τις ώρες του. Συνήθως άδειο πηγαινοέρχεται, κάποιες ώρες όμως τον έχει τον κόσμο του. Ένα 12μετρο έιναι ότι πρέπει.
ΑΒ3, με το άνοιγμα του μετρό στο Ελληνικό, ένα 18μετρο ανα 15'-20' θα είναι μια χαρά.
Α4, 154 οπωσδήποτε 18μετρο. Με το άνοιγμα του Ελληνικού, ίσως το 154 να μπορούσε να πάρει και 12μετρο. Το Α4, ακόμα και να τοπικοποιηθεί, πιστεύω πως χρειάζεται 18μετρο, καθώς η κίνηση προς Κάτω Ηλιούπολη είναι αυξημένη.
Το Α2 δεν το πειράζει κανείς ούτε για πλάκα!
Το Β2, όπως έχουμε ξαναπεί, έχει το εξής χαρακτηριστικό: στη κατεύθυνση προς Αθήνα, φτάνει γεμάτο έως το Φιξ. Στο κέντρο θα φτάσει με λίγο κόσμο, εκτός εαν δεν έχει περάσει πριν κάποιο Α2 ή Ε22. Στην κατεύθυνση προς Αγ. Κοσμά, ξεκινάει άδειο από Ακαδημία, φορτώνει Σύνταγμα, τιγκάρει στο Φιξ. Στη 3η Καλαμακίου αφήνει συνήθως και τον τελευταίο επιβάτη.
Το Χ97 έχει τις ώρες του. Συνήθως άδειο πηγαινοέρχεται, κάποιες ώρες όμως τον έχει τον κόσμο του. Ένα 12μετρο έιναι ότι πρέπει.
ΑΒ3, με το άνοιγμα του μετρό στο Ελληνικό, ένα 18μετρο ανα 15'-20' θα είναι μια χαρά.
Α4, 154 οπωσδήποτε 18μετρο. Με το άνοιγμα του Ελληνικού, ίσως το 154 να μπορούσε να πάρει και 12μετρο. Το Α4, ακόμα και να τοπικοποιηθεί, πιστεύω πως χρειάζεται 18μετρο, καθώς η κίνηση προς Κάτω Ηλιούπολη είναι αυξημένη.
Το Α2 δεν το πειράζει κανείς ούτε για πλάκα!