08-06-2013, 11:08 PM
(08-06-2013, 10:51 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ανάλογα. Άλλες φορές όταν τελιώνει η βάρδια του οδηγού παέι μέσα αλλιώς γίνεται αλλαγή σε κάποιο σημέιο της διαδρομής.
Ναι, αλλά έτσι είναι στην ουσία περισσότερα οχήματα. Δηλαδή ο οδηγός που τελειώνει τη βάρδιά του (όταν δεν τυχαίνει να είναι στο μέσο της διαδρομής) πάει το όχημα μέσα και ο επόμενος που ξεκινά, παίρνει άλλο. Πάλι ένα όχημα είναι δηλαδή, αλλά άλλο όχημα το πρωί κι άλλο το απόγευμα! Αυτό το λέω γιατί φαντάζομαι πως δε θα μπορεί κι ένα όχημα να είναι από το πρωί ως το βράδυ στους δρόμους, θα πρέπει να "ξεκουράζεται" κι αυτό. Και καλά στα τρόλλεϋ φαντάζομαι πως και λόγω ηλεκτροκινητήρα οι φθορές θα 'ναι μηδαμινές, αλλά στα λεωφορεία δε μπορεί να 'χουνε ένα Volvo απ'τις 5 το πρωί μέχρι τις 12 το βράδυ έξω! Θα ξεβιδώνεται! Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως αυτά τα "9 οχήματα την ημέρα" μπορεί και να μην είναι 9 τελικά! Να χρειάζεται 9 η γραμμή για να λειτουργήσει, αλλά για λόγους κόπωσης του υλικού να εναλλάσονται! Ισχύει κάτι τέτοιο;