(08-06-2013, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: το τμήμα Αττική-Ομόνοια δεν χρειάζεται γιατί καλύπτεται απ' τα 732 και 057.
Δεν καλύπτεται από τα 057 και τα 732, καλύπτεται από το μετρό.
(08-06-2013, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Έτσι θα γλιτώσουμε απ' το συγκρότημα 2/4 που δεν συντονίζεται στους κλάδους από Καισαριανή/Άγιο Αρτέμιο
Στο Παγκράτι βέβαια δεν κερδίζουμε κάτι, γιατί πάλι δε θα συντονίζονται. Στην Κυψέλη μόνο κερδίζουμε.
(08-06-2013, 01:15 AM)mercedes elbo Έγραψε: Εννοούμε τον μέγιστο αριθμό κυκλοφορούντων οχημάτων μέσα στη μέρα σε μια γραμμή. Αυτός ο μέγιστος αριθμός οχημάτων μπορεί να είναι ακόμη και για 1-2 ώρες σε ορισμένες γραμμές.
Δηλαδή τα οχήματα δεν πάνε στο αμαξοστάσιο μόλις σχολάσει ο οδηγός; Παραμένουν σε κυκλοφορία απλά αλλάζει ο οδηγός;
(07-06-2013, 08:42 PM)ecoj Έγραψε: Αν είναι να φύγει το 4 από τη Κυψέλη τότε καλύτερα να επιστρέψει η 9 και οι 2/4 να περιοριστούν στο Ζάππειο.
Εννοείς να γίνει το 9: Άνω Κυψέλη-Ζάππειο και τα 2/4 να γίνουν Ζάππειο-Καισαριανή/Αγ.Ιωάννης; Για ποιο λόγο;
(07-06-2013, 08:42 PM)ecoj Έγραψε: Η 13 φτάνει στην Αδριανού που δεν φτάνει κάτι άλλο.
Πως δε φτάνει; Τα 036/140/402;;; Και είναι και δίπλα η Κηφισίας, μην το ξεχνάμε!