08-06-2013, 12:23 AM
Λοιπόν ας πω και γω τις δικές μου προτάσεις για τα τρόλλεϋ.
Κατ' αρχάς τα μέγιστα οχήματα ανά γραμμή στην αιχμή:
1: 10
2: 9
3: 13
4: 10
5: 14
7: 2
8: 2
12: 11
13: 10
Σύνολο: 93 οχήματα
1/5: Συγχώνευση σε μία γραμμή Λαμπρινή-Σύνταγμα-Μοσχάτο με χρόνο διαδρομής 189' και 27 οχήματα ανά 7'. To κομμάτι στο Μοσχάτο δεν μπορεί να μείνει ακάλυπτο γιατί υπάρχει η υποδομή. Επίσης, το τμήμα Αττική-Ομόνοια δεν χρειάζεται γιατί καλύπτεται απ' τα 732 και 057.
3/13: Συγχώνευση σε μία γραμμή Ψυχικό-Aκαδημία-Ν.Φιλαδέλφεια με χρόνο διαδρομής 133' και 19 οχήματα ανά 7'. Δεν ξέρω βέβαια αν αξίζει το κομμάτι από τα Άνω Πατήσια μέχρι Ν.Φιλαδέλφεια γιατί αν δεν έχει κίνηση μπορεί να κοπεί στα Άνω Πατήσια και να πυκνώσει.
2/12: Συγχώνευση σε μια γραμμή Άγιος Ιερόθεος-Σύνταγμα-Καισαριανή με χρόνο διαδρομής 144' και 18 οχήματα ανά 8'. Έτσι θα γλιτώσουμε απ' το συγκρότημα 2/4 που δεν συντονίζεται στους κλάδους από Καισαριανή/Άγιο Αρτέμιο, θα φτιάξει η συγκοινωνία για Παγκράτι και θα ενισχυθεί λίγο το 12 ώστε να κοπεί το Α13.
4: Ενίσχυση ώστε να εκτελείται ανά 6' με 19 οχήματα.
7/8: Κόψιμο
Κατ' αρχάς τα μέγιστα οχήματα ανά γραμμή στην αιχμή:
1: 10
2: 9
3: 13
4: 10
5: 14
7: 2
8: 2
12: 11
13: 10
Σύνολο: 93 οχήματα
1/5: Συγχώνευση σε μία γραμμή Λαμπρινή-Σύνταγμα-Μοσχάτο με χρόνο διαδρομής 189' και 27 οχήματα ανά 7'. To κομμάτι στο Μοσχάτο δεν μπορεί να μείνει ακάλυπτο γιατί υπάρχει η υποδομή. Επίσης, το τμήμα Αττική-Ομόνοια δεν χρειάζεται γιατί καλύπτεται απ' τα 732 και 057.
3/13: Συγχώνευση σε μία γραμμή Ψυχικό-Aκαδημία-Ν.Φιλαδέλφεια με χρόνο διαδρομής 133' και 19 οχήματα ανά 7'. Δεν ξέρω βέβαια αν αξίζει το κομμάτι από τα Άνω Πατήσια μέχρι Ν.Φιλαδέλφεια γιατί αν δεν έχει κίνηση μπορεί να κοπεί στα Άνω Πατήσια και να πυκνώσει.
2/12: Συγχώνευση σε μια γραμμή Άγιος Ιερόθεος-Σύνταγμα-Καισαριανή με χρόνο διαδρομής 144' και 18 οχήματα ανά 8'. Έτσι θα γλιτώσουμε απ' το συγκρότημα 2/4 που δεν συντονίζεται στους κλάδους από Καισαριανή/Άγιο Αρτέμιο, θα φτιάξει η συγκοινωνία για Παγκράτι και θα ενισχυθεί λίγο το 12 ώστε να κοπεί το Α13.
4: Ενίσχυση ώστε να εκτελείται ανά 6' με 19 οχήματα.
7/8: Κόψιμο