06-06-2013, 11:41 PM
(06-06-2013, 10:53 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 040 είναι και αξιόπιστο και πετυχημένο οπότε δεν βρίσκω λόγο να καταργηθεί. Ότι είναι επιτυχημένο πρέπει να παραμένει ως έχει και όσα δεν είναι να εξετάζονται τροποποιήσεις, συγχωνεύσεις κτλ. που θα τα κάνουν επιτυχημένα.
To έχω πει και θα το πω πολλές φορές. (αν και δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στο 040) Το ότι μια γραμμή έχει κόσμο, δεν πάει να πει ότι είναι και σωστά δομημένη! Αν εγώ συνενώσω το Α2 και το Β9 και φτιάξω ένα σούπερ-μακρυνάρι Βούλα-Ακαδημία-Νέα Κηφισιά και του βάλω 18μετρα δε θα τιγκάρουν απελπιστικά; Τότε θα πούμε είναι επιτυχημένη γραμμή κι αφήστε τη; Το 040 μπορεί να 'χει κόσμο, αλλά:
1) κλέβει κόσμο από τα 1/5 στη Θησέως που πηγαίνουν μισοάδεια. Όμως αυτά δεν μπορούν να φύγουν γιατί υπάρχει τμήμα της Θησέως που εξυπηρετείται μόνο απ' αυτά!(μεταξύ Καλλιρρόης-Χαροκόπου) Επίσης υποτίθεται πως όπου υπάρχουν τρόλλεϋ πρέπει να προτιμούνται λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης.
2) κλέβει κόσμο από το 049 όπως είπα και πιο πριν, που είναι μακράν γρηγορότερο και θα πρεπε να προτιμάται από το επιβατικό κοινό που θέλει να πάει από Αθήνα Πειραιά και τούμπαλιν και δεν εξυπηρετείται από τον ΗΣΑΠ.(ή απλά δε θέλει να πάρει μετρό) Ο λόγος; Μα φυσικά το ότι έχει μικρότερη διαδρομή και συναντά λιγότερη κίνηση κι έτσι με λιγότερα οχήματα μπορούμε να 'χουμε πολύ ικανοποιητική συνχότητα.
3) Βοηθάει στη Λεωφ.Συγγρού, αλλά μόνο μέχρι τον Αγ.Σώστη κάτι που προκαλεί ανισομέρειες στην εξυπηρέτηση του άξονα. Αν δεν έμπαινε Καλλιθέα και πήγαινε από Συγγρού/Παραλιακή και πιο γρήγορα θα 'φτανε και θα βοηθούσε ουσιαστικά τα Α2/Β2/550 κτλ.
Το πρόβλημα με τις συγκοινωνίες σήμερα δεν είναι μόνο ότι ορισμένες γραμμές δεν έχουν καθόλου επιβατική κίνηση, είναι και το ότι κάποιες άλλες έχουν υπερβολική! Πρέπει να βρεθεί ένα σύστημα που θα κατανέμει ισομερώς τον φόρτο των επιβατών, ωστέ ΚΑΜΙΑ γραμμή να μην καταργείται, αλλά να έχουν ΟΛΕΣ λόγο ύπαρξης!
