06-06-2013, 12:41 AM
(06-06-2013, 12:24 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εμένα από το άρθρο του ΒΗΜΑτος μου αρέσει η αναφορά περί αντιπαραγωγικότητας των γραμμών που ξεπερνούν τα 13 χλμ. Δηλαδή το 608 είναι αντιπαραγωγικό;
Nομίζω το αντιπαραγωγικό το λέει για τους επιβάτες ότι στις μεγάλες γραμμές υπάρχουν καθυστερήσεις γιατί οι πιο επιτυχημένες από θέμα επιβατικής κίνησης γραμμές είναι τα "μακαρόνια" π.χ. 140, 550, 608, 703 κτλ.
(06-06-2013, 12:24 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πολλές περιοχές θα πληρώσουν την έλλειψη τόλμης του ΟΑΣΑ. Εδώ και 1 χρόνο υπάρχει η υπόσχεση για προοδευτική εισαγωγή του μέτρου της υποχρεωτικής εισόδου από τη μπροστινή θύρα, η οποία έμεινε στα χαρτιά. Ούτε καν δοκιμαστικό δεν έγινε σε γραμμές χαμηλής επιβατικής κίνησης.
Και μην τολμήσει κανένας να πει: "μα ο οδηγός μπορεί να αναλάβει και αυτή τη δουλειά;". Δε θα τους πέσει και καμία μέση. Και στα ΚΤΕΛ αυτό γίνεται. Γιατί δεν τολμάει κάποιος να κάνει το μάγκα στον εισπράκτορα και να μπει χωρίς να πληρώσει;
Θεωρητικά εφαρμόζεται ήδη από πέρσι το Σεπτέμβριο σε 25 γραμμές (24 πλέον γιατί κόπηκε το 641) αλλά το θέμα είναι ποιος τον ελέγχει τον οδηγό αν τους βάζει όλους απ' την μπροστινή πόρτα και κάνει έλεγχο αλλά και πάλι έχω δει οδηγό να επιβιβάζει όλους απ' την μπροστινή πόρτα και να κάνει έλεγχο στο 114 που δεν είναι στην λίστα με τις 25 γραμμές.