06-06-2013, 12:24 AM
Εμένα από το άρθρο του ΒΗΜΑτος μου αρέσει η αναφορά περί αντιπαραγωγικότητας των γραμμών που ξεπερνούν τα 13 χλμ. Δηλαδή το 608 είναι αντιπαραγωγικό;
Πολλές περιοχές θα πληρώσουν την έλλειψη τόλμης του ΟΑΣΑ. Εδώ και 1 χρόνο υπάρχει η υπόσχεση για προοδευτική εισαγωγή του μέτρου της υποχρεωτικής εισόδου από τη μπροστινή θύρα, η οποία έμεινε στα χαρτιά. Ούτε καν δοκιμαστικό δεν έγινε σε γραμμές χαμηλής επιβατικής κίνησης.
Και μην τολμήσει κανένας να πει: "μα ο οδηγός μπορεί να αναλάβει και αυτή τη δουλειά;". Δε θα τους πέσει και καμία μέση. Και στα ΚΤΕΛ αυτό γίνεται. Γιατί δεν τολμάει κάποιος να κάνει το μάγκα στον εισπράκτορα και να μπει χωρίς να πληρώσει;
Πολλές περιοχές θα πληρώσουν την έλλειψη τόλμης του ΟΑΣΑ. Εδώ και 1 χρόνο υπάρχει η υπόσχεση για προοδευτική εισαγωγή του μέτρου της υποχρεωτικής εισόδου από τη μπροστινή θύρα, η οποία έμεινε στα χαρτιά. Ούτε καν δοκιμαστικό δεν έγινε σε γραμμές χαμηλής επιβατικής κίνησης.
Και μην τολμήσει κανένας να πει: "μα ο οδηγός μπορεί να αναλάβει και αυτή τη δουλειά;". Δε θα τους πέσει και καμία μέση. Και στα ΚΤΕΛ αυτό γίνεται. Γιατί δεν τολμάει κάποιος να κάνει το μάγκα στον εισπράκτορα και να μπει χωρίς να πληρώσει;