06-06-2013, 12:08 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-06-2013, 12:17 AM από mercedes elbo.)
Και ένα ακόμα άρθρο του Βήματος για το ίδιο θέμα. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=516349 Εδώ πάντως μιλάει και για πύκνωση των γραμμών της Κηφισίας, της Συγγρού και της Πειραιώς.
Λογικά θα πυκνώσουν τα δρομολόγια για και θα γλιτώσουν από τις διαδρομές στο κέντρο και στους κεντρικούς οδικούς άξονες π.χ. Μεσογείων, Συγγρού/Ποσειδώνος κτλ. και θα ενισχυθούν περετέρω ώστε να ανταποκριθούν στη ζήτηση. Επίσης, το ΚΤΕΛ έχει εισπράκτορα που σημαίνει ότι όσοι μπαίνουν πληρώνουν πάντα και λένε ότι θα λάβουν μέρος και απ' την κρατική επιδότηση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Βέβαια σαφώς δεν έχει διευκρινηστεί τίποτα ούτε ως προς τις γραμμές ούτε και ως προς τα κόμιστρα καθώς τα ΚΤΕΛ έχουν διαφορετική τιμολογιακή πολιτικη.
Αν και άλλο είναι το θέμα όπως σωστά είπες από εγκυρότητα σκίζει το άρθρο. Σύμφωνα μ' αυτο το 2009 βγαίναν στους δρόμους 2300 λεωφορεία ενώ ποτέ ο στόλος της ΕΘΕΛ δεν έχει ξεπεράσει τα 2200 και το 2009 έβγαιναν νομίζω γύρω στα 1450. Επίσης, κάθεται συνεχώς και λέει για το 2009 που βγαίναν τόσα λεωφορεία στους δρόμους παραβλέποντας το γεγονός ότι ήταν εντελώς πλασματικά γιατί είχαμε σχεδόν όλες τις ακτινικές γραμμές στο κέντρο όπου κολλούσαν και γίνοταν όλη η δρομολόγηση μπάχαλο συν τις ανεπάδρωτες βάρδιες οι οποίες βασίζοταν σε δεδουλευμένα ρεπό που άμα ήθελε ο οδηγός τα δούλευε.
(05-06-2013, 11:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καταρχάς, πρέπει να προσδιοριστούν το ποιες είναι οι υπεραστικές γραμμές. Φαντάζομαι στάνταρ θα συμπεριλαμβάνεται σε αυτές και η Ε22.
Με ποια λογική στα τέλη Ιουλίου που θα ανοίξουν οι νέοι σταθμοί θα κοπεί το Ε22 από Ακαδημία και θα πηγαίνει στο Μετρό του Ελληνικού και 2 μήνες μετά να κοπεί τελείως η γραμμή;
Το δεύτερο και σημαντικότερο είναι ότι τα ΚΤΕΛ Αττικής έχουν σήμερα δρομολόγια κάθε 30' περίπου και οι περισσότερες γραμμές σταματάνε από τις 21:30. Τι θα γίνει με το Ε22 ή με τις γραμμές της Αρτέμιδας (και αυτές υπεραστικές) που το καλοκαίρι γεμίζουν από τον κόσμο που πάει στις ακτές;
Θέλω να πιστεύω ότι όλα αυτά είναι απλά σενάρια και όχι αυτοκτονικά σχέδια των ιθυνόντων του ΟΑΣΑ.
Λογικά θα πυκνώσουν τα δρομολόγια για και θα γλιτώσουν από τις διαδρομές στο κέντρο και στους κεντρικούς οδικούς άξονες π.χ. Μεσογείων, Συγγρού/Ποσειδώνος κτλ. και θα ενισχυθούν περετέρω ώστε να ανταποκριθούν στη ζήτηση. Επίσης, το ΚΤΕΛ έχει εισπράκτορα που σημαίνει ότι όσοι μπαίνουν πληρώνουν πάντα και λένε ότι θα λάβουν μέρος και απ' την κρατική επιδότηση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Βέβαια σαφώς δεν έχει διευκρινηστεί τίποτα ούτε ως προς τις γραμμές ούτε και ως προς τα κόμιστρα καθώς τα ΚΤΕΛ έχουν διαφορετική τιμολογιακή πολιτικη.
(05-06-2013, 11:48 PM)ecoj Έγραψε: http://www.zougla.gr/greece/article/ta-pano-kato-737721
Έστω και από μη αξιόπιστη πηγή και αθλίως γραμμένο γίνεται αναφορά στο ίδιο πράγμα και νομίζω ότι έχει αποφασιστεί. Μάλλον αυτοκτονούν...
Βέβαια υπάρχει και η άλλη όψη που θέλει 4 Solaris να κάθονται σήμερα στο Σύνταγμα για το Χ95.
Αν και άλλο είναι το θέμα όπως σωστά είπες από εγκυρότητα σκίζει το άρθρο. Σύμφωνα μ' αυτο το 2009 βγαίναν στους δρόμους 2300 λεωφορεία ενώ ποτέ ο στόλος της ΕΘΕΛ δεν έχει ξεπεράσει τα 2200 και το 2009 έβγαιναν νομίζω γύρω στα 1450. Επίσης, κάθεται συνεχώς και λέει για το 2009 που βγαίναν τόσα λεωφορεία στους δρόμους παραβλέποντας το γεγονός ότι ήταν εντελώς πλασματικά γιατί είχαμε σχεδόν όλες τις ακτινικές γραμμές στο κέντρο όπου κολλούσαν και γίνοταν όλη η δρομολόγηση μπάχαλο συν τις ανεπάδρωτες βάρδιες οι οποίες βασίζοταν σε δεδουλευμένα ρεπό που άμα ήθελε ο οδηγός τα δούλευε.