04-06-2013, 02:24 PM
(04-06-2013, 01:38 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Πάντως 101 (και Β1) είναι πονεμένη ιστορία. Καλύπτουν πανω κάτω τις ίδιες περιοχές, έχουν χάλια συχνότητες και περνούν σχεδον πάντα και τα δυο μαζί. Κατά συνέπεια, Αργυρούπολη, Ελληνικό και Άνω Γλυφαδα πρέπει να αποκτήσουν μια αξιόπιστη και γρήγορη συγκοινωνία για Πειραια.
Θα ήταν καλύτερα το 101 να κοπεί στον Στ. Άλιμο και να διέρχεται μέσω Θεομήτορος για να εξυπηρετηθεί η Δ/νση Μεταφορών Νοτίου Τομέα της Περιφέρειας Αττικής η οποία δέχεται κοινό. Για τη Λ. Κυθηρίων έχω μια ένσταση, καθώς στη διασταύρωση Αλίμου-Κυθηρίων τα λεωφορεία μπορεί να ''βρούν'' κάτω, λόγω της ανηφορικότητας της Κυθηρίων.
Το Β1, αν κοπεί το 101 Στ. Άλιμο, πρέπει να αναλάβει το κομμάτι του Ελληνικού. Συνεπώς θα διέρχεται από Λ. Αλίμου - Γερουλάνου - Πλ. Αγίας Τριάδας - Γερουλάνου - Τριπόλεως (Ριζούντος στην επιστροφή) - Ιασωνίδου - συνέχεια προς Τερψιθέα. Με μια συχνότητα ανα 20', πιστεύω πως Ανω Γλυφάδα, Ελληνικό και Αργυρούπολη θα είναι καλυμμένες (+ το ότι ο νέος ενιαίος Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης θα αποκτήσει ενα είδος ''τοπικής συγκοινωνίας'' αφού θα συνδέονται Σούρμενα, Κέντρο Αργυρούπολης και συνοικίες Ν. Αλεξάνδρειας και Αγ. Παρασκευής από την Λ. Αλίμου με μια γραμμη).
Συμφωνώ απόλυτα. Επίσης να συνδεθεί και με σταθμό Αλίμου το Β1 ώστε η Γερουλάνου και το Άνω Ελληνικό να έχει σύνδεση με το Σταθμό Αλίμου.