Και τα 8000ρα πιάνουν καλά γκάζια. Γενικά οι ηλεκτροκινητήρες έχουν καλύτερες επιταχύνσεις από τον αντίστοιχο πετρελαιοκινητήρα. Τα μείον που έχουν τα τρόλεϊ είναι ο εναέριος που πρέπει να κινούνται σε κάποια πλαίσια (δεν πιάνουν αριστερή λωρίδα σε δρόμους πολλών λωρίδων κυκλοφορίας) και πρέπει να φρενάρουν στις αλλαγές τροχιάς. Επειδή όμως η Πειραιώς είναι ένας δρόμος 2 λωρίδων το πρώτο μείον δεν υφίσταται, όπως και το δεύτερο πρόβλημα. Τα ψαλίδια που θα έχει το τρόλεϊ ακολουθώντας την υπάρχουσα διαδρομή του 049, θα είναι από Σωκράτους στην Πειραιώς, στα Πετράλωνα στην διαστάυρωση με την Περσεφόνης , στην Π. Ράλλη και στο Α/Σ Ρουφ. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ψαλίδι μέχρι το τέλος της Πειραιώς.
Το μόνο πρόβλημα που μένει είναι η κατασκευή του εναερίου στο κομμάτι της Πειραιώς που δεν έχει, στη Λαμπράκη και στο τρίγωνο Αθηνάς - Σωκράτους.
Πάντως θα μπορούσε να μετατραπεί το 049 σε τρόλεϊ χωρίς αρνητικές συνέπειες.
Το μόνο πρόβλημα που μένει είναι η κατασκευή του εναερίου στο κομμάτι της Πειραιώς που δεν έχει, στη Λαμπράκη και στο τρίγωνο Αθηνάς - Σωκράτους.
Πάντως θα μπορούσε να μετατραπεί το 049 σε τρόλεϊ χωρίς αρνητικές συνέπειες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
