To 24 μαζεύει κόσμο αρκετό και έχει συχνότητα στο ένα τέταρτο και πολλές φορές και καλύτερη. Καμία φορά αφαιρούν οχήματα από το 25 και τα πάνε στο 24. Έχει συμβεί να εμφανιστούν δύο 24 το ένα πίσω από το άλλο. Αν πάλι αργήσει πάνω από 20λεπτο μετά θα γίνεται χαμός μέσα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά σχεδόν. Το 25 έχει μέτρια προς κακιά συχνότητα και λιγότερο κόσμο άλλα και πάλι έχει το κοινό του (θα ήταν μεγαλύτερο αν περνούσε συχνότερα) και δεν χρησιμοποιεί πολλά οχήματα άρα δεν είναι λάθος η ύπαρξη του.
Τα 7/8 συμφωνούμε οι περισσότεροι ότι δεν χρειάζονται άλλα τις προάλλες ένα Vanhool στο 7 τον είχε το κόσμο του. Ήταν περίπου δέκα άτομα.

Πάντως γενικά θεωρώ χαζό να υπάρχουν εναέρια και να μην χρησιμοποιούνται και να υπάρχουν κι άλλα λεωφορεία.
Το 731 είναι καλό όπως είναι απλά είναι ΟΑΣΑ ΟΑΣΑ ΟΑΣΑ. Δηλαδή περνάει μαζί με το 703. Αν άλλαζε αυτό θα ήταν όλα μια χαρά. Προς Ανθούπολη μαζεύει αρκετό κόσμο και τις ώρες αιχμής μπορεί και να στοιβαχτεί (μιας και έχει Solaris Midi) άλλα προς Δάσος όχι τόσο.
Τώρα το 822 που είναι η πιο γεμάτη γραμμή εκεί γύρω ίσως έπρεπε ένα κομμάτι να το έχει ο Βοτανικός ειδικά αν έμενε μόνο του στην Μεγάλου Αλεξάνδρου. Άλλα κόψιμο του 823 δεν νομίζω να αφήσουν εύκολα και οι κάτοικοι. Μάλιστα κάποτε οι κάτοικοι του Λόφοι Αξιωματικών είχαν στείλει επιστολή στον ΟΑΣΑ να μην βάζει midi στο 730 τα πρωινά γιατί στοιβάζονται. Ο ΟΑΣΑ μάλιστα τους άκουσε και έστελνε Ν2 και Citelis πράγμα που γίνεται ακόμα στο περίπου.
Αλήθεια η 049 γιατί δεν γίνεται τρόλεϊ;
Η 13 έχει πολύ κόσμο. Άλλα η 11 έχει μεγαλύτερη ανάγκη σε οχήματα.
Η 11 είναι από τις γραμμές που και κάθε 2 δεύτερα να βάλεις συχνότητα πάλι χαμός θα γίνεται.
Τα 7/8 συμφωνούμε οι περισσότεροι ότι δεν χρειάζονται άλλα τις προάλλες ένα Vanhool στο 7 τον είχε το κόσμο του. Ήταν περίπου δέκα άτομα.


Πάντως γενικά θεωρώ χαζό να υπάρχουν εναέρια και να μην χρησιμοποιούνται και να υπάρχουν κι άλλα λεωφορεία.
Το 731 είναι καλό όπως είναι απλά είναι ΟΑΣΑ ΟΑΣΑ ΟΑΣΑ. Δηλαδή περνάει μαζί με το 703. Αν άλλαζε αυτό θα ήταν όλα μια χαρά. Προς Ανθούπολη μαζεύει αρκετό κόσμο και τις ώρες αιχμής μπορεί και να στοιβαχτεί (μιας και έχει Solaris Midi) άλλα προς Δάσος όχι τόσο.
Τώρα το 822 που είναι η πιο γεμάτη γραμμή εκεί γύρω ίσως έπρεπε ένα κομμάτι να το έχει ο Βοτανικός ειδικά αν έμενε μόνο του στην Μεγάλου Αλεξάνδρου. Άλλα κόψιμο του 823 δεν νομίζω να αφήσουν εύκολα και οι κάτοικοι. Μάλιστα κάποτε οι κάτοικοι του Λόφοι Αξιωματικών είχαν στείλει επιστολή στον ΟΑΣΑ να μην βάζει midi στο 730 τα πρωινά γιατί στοιβάζονται. Ο ΟΑΣΑ μάλιστα τους άκουσε και έστελνε Ν2 και Citelis πράγμα που γίνεται ακόμα στο περίπου.
Αλήθεια η 049 γιατί δεν γίνεται τρόλεϊ;
Η 13 έχει πολύ κόσμο. Άλλα η 11 έχει μεγαλύτερη ανάγκη σε οχήματα.
Η 11 είναι από τις γραμμές που και κάθε 2 δεύτερα να βάλεις συχνότητα πάλι χαμός θα γίνεται.
